هدیه ها 

  • پک و ست هدیه
    پک و ست هدیه

    اگر به دنبال تهیه یک هدیه بی دردسر هستید و می خواهید هدیه شما شیک و چشمگیر باشد و مقبول و مورد پسند طرف مقابلتان نیز قرار بگیرد، بهتر است گزینه مورد نظرتان را از میان پک ها و ست های هدیه انتخاب کنید. یک پک هدیه و ست کادویی اگر که به دقت انتخاب شود می تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خشنود کند. این روزها ست های کادو زنانه و مردانه بسیاری در بازار می توان یافت که از نظر نوع محصول، شیوه طراحی و دیزاین، کیفیت و قیمت بسیار متنوع هستند و این خود قدرت انتخاب به شما خواهد بخشید. اما برای خرید یک پک و ست هدیه زنانه و مردانه سوالاتی پیش خواهد آمد که ما به چندتا از آنها در زیر پاسخ خواهیم داد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین ست های هدیه زنانه و دخترانه کدام ها هستند؟

    همانطور که گفتیم به دلیل تنوع پک های کادویی ممکن است هنگام انتخاب کمی سردرگم شوید و اگر بدانید که کدام محصولات محبوب تر، پرفروش تر و معمول تر هستند شاید انتخاب برایتان کمی آسان تر شود. با توجه به تجربه ای که در این ضمینه داریم می توان گفت ست های لوازم آرایشی و بهداشتی، پک های اسپری و ادکلن، ست های کیف پول و کمربند یا کیف پول و جاکارتی، ست و یا نیم ست زیورآلات، ست های ساعت و دستبند، پک لاک ناخن و یا رژ لب را می توان جزء بهترین ها برای کادو به دختران نوجوان تا زنان پا به سن گذاشته معرفی کرد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین پک های هدیه مردانه و پسرانه کدام ها هستند؟

    اگر بخواهیم عمومی ترین و پرطرفدارترین ست های هدیه مردانه را معرفی کنیم بدون شک ست های کیف و کمربند چرم طبیعی و مصنوعی اولین گزینه آن خواهد بود. بعد از پک های کیف و کمربند مردانه می توان به ست کروات و دکمه سر دست، ست ساعت و دستبند، پک های بهداشتی مردانه، ست اصلاح صورت، ست گردنبند و دستبند، ست های ادکلن و اسپری، ست های قمقمه جیبی، ست های فندک، زیرسیگاری و جاسیگاری، ست های خودکار و خودنویس، ست های لباس و یا لوازم ورزشی و غیره اشاره کرد.

    برای خرید یک ست هدیه خوب به چه نکاتی باید توجه داشت؟

    محصولاتی که در داخل یک پک کادویی قرار دارند را بایستی از نظر کیفیت، زیبایی و نوع طراحی، هماهنگی و هارمونی میان محصولات و همچنین مرتبط بودن اجزاء تشکیل دهنده با یکدیگر مورد بررسی قرار داد. نوع باکس و دیزاین محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

    قیمت تمام شده نیز جزء فاکتور های اساسی به حساب می آید که بایستی با محصولات پک و کیفیت آنها متناسب باشد. خرید یک پک هدیه ارزان قیمت همیشه ایده آل نیست شاید با کمی خرج بیشتر بتوان کیفیت بالاتری را تجربه کرد.

    اما یکی از مهمترین نکات، کاربردی بودن محصولات داخل پک کادو انتخابی ما برای فردی است که می خواهیم برایش هدیه را تهیه کنیم! سعی کنید قبل از انتخاب و خرید حتماً در مورد نیازهای طرف مقابل تحقیق کنید و متناسب با آن پک هدیه خود را انتخاب کنید.

    از کجا می توانیم ست و پک هدیه مناسب تهیه کنیم؟

    اگر گشتی در بازارهای بزرگ شهر خود بزنید حتماً می توانید پک های جذاب و باب میل خود را بیابید و خرید کنید. اما اگر وقت برای بازار گردی ندارید و میخواهید هر چه سریعتر محصول مورد نظر خود را تهیه کنید بهتر تا به فروشگاه ما تک کادو سر بزنید. ما در تک کادو پک های هدیه متنوعی را برای آقایان و خانم ها گردآوری کرده ایم که می توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

    ما علاوه بر ست های کادویی آماده و شرکتی، دست به کار شده و با گردآوری محصولات باکیفیت مرتبط پک های کادویی جذابی را تولید کرده ایم که مخصوص به خود ماست و در هیچ کجای دیگر نمی توانید مشابه آنها را بیابید. شما می توانید براحتی سفارش خود را در وبسایت ما ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل آن را به دستتان برسانیم.

  • ساعت مچی
    ساعت مچی
  • زیورآلات
    زیورآلات
  • کیف
    کیف
  • وسایل برقی و الکترونیک
    وسایل برقی و الکترونیک
  • فندک و جاسیگاری
    فندک و جاسیگاری
  • عروسک و اسباب بازی
    عروسک و اسباب بازی
  • سایر کادوها
    سایر کادوها
  • قمقمه جیبی
    قمقمه جیبی
  • ست کیف و کمربند
    ست کیف و کمربند
  • جعبه کادو
    جعبه کادو
  • ماگ و لیوان
    ماگ و لیوان

    خرید انواع ماگ و لیوان را می توانید در فروشگاه تک کادو تجربه کنید. انواع لیوان های سرامیکی، ماگ های مسافرتی و خاص را می توانید در تک کادو بیابید و به اعضاء خانواده و دوستان خود هدیه دهید. لیوان های خاص ماه های تولد و مناسبت های خاص در تک کادو عرضه می شوند.

  • عطر و ادکلن
    عطر و ادکلن
در صفحه
نمایش 209 - 224 از 914 آیتم
  • ست کادویی دخترانه گیتا (در رنگبندی متنوع)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کادویی دخترانه گیتا از ساعت مچی، ادکلن جیبی و آویز کیف عروسکی تشکیل شده است که در یک جعبه کادو زیبا قرار گرفته و با گل های رز شبه طبیعی سفید و صورتی تزیین شده است. ادکلن جیبی 25 میلی لیتری از برند جانوین مدل مادمازل انتخاب شده است. ساعت مچی بسیار زیبای KMS در 3 رنگ قابل انتخاب است و آویز کیف عروسکی در طرح های متنوع موجود است و بصورت رندوم ارسال می شود.
  • پک کادویی مهرنیا (در 8 رنگ)
    379,000 تومان موجود
    پک کادویی مهرنیا از یک کیف پول، یک اسپری خوشبو کننده بدن و سه شکلات خوشمزه تشکیل شده است و دارای یک جعبه کادویی زیباست. کیف پول ست مهرنیا دارای طراحی جوان پسند و فانتزی است و در 9 رنگبندی زیبا قابل انتخاب است. اسپری 150 میلی لیتری آن دارای طبع گرم و رایحه ملایم است و از برند پرستیژ انتخاب شده است. شکلات ها نیز از برندهای محبوب و شناخته شده گلچین شده اند.
  • نیم ست نقره مدل دانه برف
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل دانه برف همانطور که از اسمش هم پیداست به شکل دانه کریستالی برف طراحی شده است. این نیم ست شامل یک پلاک گردنی و زنجیر همراهش و یک جفت گوشواره می شود که در یک جعبه شیک مخصوص زیورآلات قرار گرفته است. در ساخت نیم ست دانه برف از فلز نقره و کریستال های شفاف، خوش تراش و درخشان استفاده شده است. ظرافت بکار رفته در تولید این نیم ست بی نظیر و زیبایی...
  • نیم ست نقره مدل دانژه (در 5 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست مدل دانژه یک نیم ست نقره خاص است که از ترکیب فلز نقره با کریستال تولید شده است. فلز نقره خود بسیار زیبا و درخشنده است و وقتی با یک کریستال با تراش های ظریف، جذاب و درخشان ترکیب می شود محصول فوق العاده ای را بوجود می آورد. کریستال های نیم ست دانژه اشکی شکل طراحی و تولید شده و در 5 رنگ زیبا قابل انتخاب است. این نیم ست در یک جعبه شیک و...
  • دستبند نقره مدل آزالیا (در 4 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره مدل آزالیا طراحی ساده اما خاص و دلنشینی دارد و روی دست بسیار زیباست. در مرکز این دستبند یک لوزی قرار دارد که با نگین های شفاف پرشده است و در دو طرف آن نیز نگین هایی رنگی کار شده که در 4 رنگ سرمه ای، سفید، سبز و سرخابی قابل انتخاب اند. این دستبند نقره همراه با جعبه زیبایی که در عکس ها مشاهده می کنید ارسال خواهد شد.
  • ست هدیه لاک و کیف پول سپیده
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه سپیده از یک کیف پول و سه عدد لاک ناخن تشکیل شده است که در داخل یک جعبه کادو زیبا قرار گرفته اند. کیف پول از جنس چرم مصنوعی بوده و در 8 رنگ مختلف قابل سفارش است. لاک ها در 3 رنگ مختلف در ست قرار داده شده اند و از برند PRETTY ONE انتخاب شده اند. تمام محصولات در داخل جعبه کادو کتابی شکل با طرح روی جلد جذاب و در میان پوشال های رنگی قرار داده می شوند.
  • ست هدیه دخترانه فریناز (در 8 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه فریناز یک شکوگیفت و یک کادو زنانه و دخترانه لاکچری و فانتزی است. یک ست هدیه که از یک کیف پول دخترانه زیبا و  4 عدد شکلات تشکیل شده است و تمامی محصولات در یک جعبه کادویی زیبا چیدمان شده اند. کیف پول این ست طراحی فانتزی و جذابی دارد و در 8 رنگ مختلف قابل انتخاب است. شکلات ها نیز از برندهای معروف و مطرح جهانی انتخاب شده اند که بیشتر افراد با...
  • کادویی خاص گردنبند طرح سواروسکی مدل غزل ناز
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کادویی خاص گردنبند طرح سواروسکی مدل غزل ناز یک محصول بی نظیر است که تمام آنچه به دنبال آن هستید را با هم دارد. در این محصول یک گردنبند طرح سواروسکی بسیار زیبا داریم که در یک جعبه پر از گلهای رز شبه طبیعی خوش رنگ قرار گرفته است. گردنبند استیل طرح سواروسکی اینکار قلبی شکل طراحی شده و دارای یک کریستال مکعبی خوش تراش است و در 4 رنگ زیبا قابل انتخاب و سفارش است.
  • ست کروات و دکمه سردست FRANCO FRUZZI (در 22 طرح)
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ست هدیه از کروات، گیره کروات، یک جفت دکمه سر دست و یک دستمال جیب (پوشت) تشکیل شده است که می تواند کادوی مناسبی برای پسرهای نوجوان و مردان جوان تا میانسال بحساب آید. کروات و دستمال جیب از پارچه ست و باکیفیت تهیه شده و دوختی تمیز و بی نقص دارند. تمامی اجزاء این ست در داخل یک جعبه چوبی بینهایت زیبا گردآوری شده اند که زیبایی کار را چند برابر نموده است....
  • پک لوسیون و بادی اسپلش ویکتوریا سکرت
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ویکتوریا سکرت از یک لوسیون بدن و یک بادی اسپلش طرح برند VICTORIA’S SECRET تشکیل شده است. این ست برای خانم هایی که به سلامت، درخشندگی، زیبایی، تمیزی و خوش بو بودن پوست خود اهمیت می دهند می تواند یک کادو فوق العاده باشد. لوسیون 236 میلی لیتر و بادی اسپلش 250 میلی لیتر است. بادی اسپلش و لوسیون در مدل های مختلف موجود است که ارسال آنها بصورت...
  • باکس کادویی کاریبو
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کاریبو از فندک، جاسیگاری، ادکلن جیبی و اسپری بدن تشکیل شده است. فندک مدل آمازون یک فندک گازی بسیار زیباستکه نقش برجسته زیبایی روی آن طرح شده است و در دو رنگ قابل انتخاب است. ادکلن LE BLACK یک ادکلن جیبی 25 میلی لیتری با رایحه تلخ و خنک مردانه است. اسپری LEGEND پرستیژ 150 میلی لیتری با رایحه معتدل است. جاسیگاری از ورق استیل و چرم مصنوعی تولید شده است و...
  • ست کروات, پوشت و دکمه سردست ZHOVAN (در 8 طرح)
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست جذاب ZHOVAN یک ست کروات، پوشت یا همان دستمال جیبی، دکمه سردست و گیره کروات است. اکثر کروات و پوشت های این ست از برند buki انتخاب شده اند که یک برند ترک است و محصولات تولیدی آن دارای پارچه مرغوب و دوخت تمیز هستند. در ست ZHOVAN یک جفت دکمه سردست از جنس استیل و یک گیره کروات نیز قرار داده شده که روی دکمه سردست نگین های ظریف و زیبایی دیده می شود. این ست...
  • ست کادویی موزن و ادکلن رومئو
    (2)
    810,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه رومئو از یک موزن 3 کاره برند روزیا، یک ادکلن مردانه از برند جانوین و یک جعبه هدیه تشکیل شده است. کوتاه کردن موهای زائد گوش و بینی و همچنین مرتب کردن ابروها، ریش و سبیل و تنظیم خط ریش کارهایی است که موزن 3 کاره روزیا مدل HD102A با سری های مختلف خود انجام می دهد. ادکلن 100 میلی لیتری RED از برند Johnwin نیز یک ادکلن مردانه با رایحه گرم و شیرین است.
  • موزن گوش و بینی سه کاره ROZIA مدل HD102A
    329,000 تومان موجود
    موزن روزیا (ROZIA) مدل HD102A یک موزن گوش و بینی 3 کاره است. این موزن دارای 3 سری جداگانه با کاربردهای متفاوت است که کارایی این دستگاه را از یک موزن گوش و بینی فراتر برده است. کیفیت و کارایی این دستگاه در رنج قیمتی خود بسیار بالا و مناسب است. این دستگاه دارای یک موتور با قدرت 3 وات است و باطری های آن قابل شارژ می باشند.
  • باکس کادو دخترانه و زنانه اسپری و ادکلن elly
    799,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    باکس هدیه دخترانه و زنانه elly از یک ادکلن و یک اسپری خوش بو و شکیل تشکیل شده است. اسپری 200 میلی لیتری و ادکلن 100 میلی لیتری هر دو از برند جانوین و مدل elly انتخاب شده اند. رایحه ملایم، شیرین و گرم ست elly یک رایحه زنانه نشاط آور است. اسپری و ادکلن elly در وسط جعبه کادو قرمز رنگ زیبایی در میان یک قاب فومی قرار می گیرند و دورتادور آنها با گل های رز...
  • ماگ سرامیکی دخترانه مدل یونیکورن
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    لیوان یا ماگ سرامیکی مدل یونیکورن یک ماگ دخترانه است که طراحی خاص و بامزه ای دارد. روی این ماگ صورت بانمک یک اسب شاخدار کوچک و زیبا دیده می شود که طراحی آن شبیه به کاراکترهای کارتونی انجام شده و رنگ های شاد در طرح آن بکار رفته است. طرح کار شده روی لیوان برجسته است و گوش ها و شاخ اسب تک شاخ ما از لیوان بصورت سه بعدی بیرون زده است. این لیوان در دو مدل چشم...
نمایش 209 - 224 از 914 آیتم