کاتالوگ

کیف 

در صفحه
نمایش 17 - 32 از 33 آیتم
  • کیف دستی چرم مردانه MILANO
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف دستی چرم طبیعی MILANO دارای طراحی زیبا و چشمگیر بوده و از برش های دقیق و دوخت تمیز بهره می برد. جنس این کیف مردانه از چرم طبیعی کشور خودمان بوده و در 4 رنگ متفاوت آماده سفارش می باشد. این محصول دارای جای کافی و مناسب برای نگهدارای انواع اسناد، مدارک و وسایل مورد استفاده روزمره می باشد.
  • ست کیف یکطرفه و کیف پول SARASA مدل میو
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کیف یکطرفه و کیف پول دخترانه ساراسا مدل میو دارای طرح و رنگ بسیار زیبا و فانتزی است و برای دختر خانم های جوان و نوجوان مناسب می باشد. این ست از کیفیت پارچه و دوخت بسیار بالایی برخوردار بوده و جای کافی و مناسب برای وسایل روزمره دختر خانم ها را در خود دارد. در ضمن می توانید ساک دستی هدیه را نیز به سفارش خود اضافه نمایید.
  • ست کیف یکطرفه و کیف پول SARASA مدل فرشته
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کیف یک طرفه و کیف پول ساراسا مدل فرشته از طرح و رنگ زیبا و جذابی برخوردار است. این ست از پارچه باکیفیت و دوخت بسیار ظریف و دقیقی برخوردار است. کیف یک طرفه و کیف پول آن جای کافی و مناسب برای لوازم شخصی و مورد نیاز خانم ها را در خود دارد. این ست بهترین هدیه برای زنان و دختران جوان و نوجوان می باشد.
  • کیف زنانه پارچه ای مدل گلچهر
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف زنانه و دخترانه مدل گلچهر، از پارچه مخملی درجه یک و بصورت دست دوز توسط هنرمندان مشهدی تهیه و تولید شده است. طراحی این کیف رودوشی بسیار زیبا و چشم نواز است و برای دختران و زنان شیک پوش بسیار مناسب خواهد بود. این کیف تک خانه بوده و دارای بند رودوشی قابل تنظیم است. در ضمن می توانید ساک دستی مخصوص هدیه را نیز همراه آن سفارش دهید.
  • کیف پاسپورتی طرح چرم ARZA
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف پاسپورتی طرح چرم ARZA دارای طراحی زیبا، دوخت ظریف و بی نقص و کیفیت بسیار بالاست. این کیف تک خانه بوده و دارای دوجیب زیپ دار در جلو و پشت خود است و دارای بند رودوشی قابل تنظیم محکم و منعطف است. این کیف رودوشی می تواند مورد استفاده آقایان و خانم ها قرار بگیرد. در صورتی که این کیف را برای هدیه دادن تهیه می کنید می توانید ساک دستی مخصوص هدیه را نیز همراه...
  • کیف رودوشی پاسپورتی دخترانه مدل گلسا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف رودوشی پاسپورتی دخترانه مدل گلسا به شکل زیبایی طراحی شده است و از کیفیت بسیار بالای دوخت و پارچه بهره می برد. این کیف رودوشی از پارچه مخمل و پارچه گلگلی تهیه شده است. این کیف تک خانه برای حمل و نقل وسایل کوچک مورد نیاز خانم ها مناسب می باشد و دارای بند رودوشی برای حمل آسان است. کیف گلسا را می توانید برای دختر خانم ها جوان و نوجوان به عنوان هدیه تولد...
  • کیف پارچه ای زنانه مدل گلفام
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف پارچه ای زنانه مدل گلفام دارای طراحی بسیار زیبا و استثنایی است. این کیف زیبا از پارچه مخملی طوسی رنگ تهیه شده است که از کیفیت بالا و دوخت ظریف برخوردار است. این کیف دارای یک جیب کوچک در جلو آن است که از پارچه گلگلی زیبایی تهیه شده است. این کیف تک خانه بوده و دارای آستر مقاوم داخلی است و آن را می توان با استفاده از بند رو دوشی قابل تنظیم به آسانی جابجا...
  • کیف پارچه ای پاسپورتی زنانه مدل گلزار
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف پاسپورتی زنانه مدل گلزار از پارچه مخملی و پارچه گلگلی بسیار زیبا و باکیفیت تهیه شده است. طراحی آن زیبا و چشم نواز بوده و نسبت به مدل های رایج و همیشگی بازار، به شکل متفاوت و متمایز طراحی شده است. این کیف دارای بند دوشی بوده و تک خانه است. داخل آن از آستر مشکی رنگ بسیار محکم و مقاوم پوشیده شده است و درب آن دارای قفل دکمه ای آهنربایی است.
  • کیف پارچه ای دخترانه مدل سبزینه
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف پارچه ای مدل سبزینه از جنس مخمل با کیفیت بسیار بالاست. این کیف دخترانه زیبا از پارچه گل گلی و پارچه مخملی سبز رنگ تهیه شده است که ترکیبی فوق العاده و زیبا را بوجود آورده اند. این کیف پارچه ای دخترانه تک خانه بوده و دارای دکمه آهنربایی است و دارای بند دوشی قابل تنظیم می باشد. این کیف زیبا را می توانید با ساک دستی هدیه آن سفارش دهید.
  • کیف مخملی دخترانه مدل گلنار
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف مخملی دخترانه مدل گلنار از پارچه باکیفیت و زیبا تهیه شده است و دارای دوخت بسیار ظریف و بادقت است. این کیف پارچه ای دخترانه تک خانه بوده و دارای بند دوشی قابل تنظیم است. این کیف دخترانه پارچه ای دارای طراحی بسیار زیبا و چشمگیر است و برای کسانی که به دنبال مدل های متفاوت و خاص هستند بسیار مناسب است. در ضمن می توانید ساک دستی هدیه را نیز همراه با آن...
  • کیف پول زنانه طرح گلیم
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف پول زنانه طرح گلیم با نقش و نگار و حال و هوای سنتی طراحی شده است و رویه آن از جنس پارچه طرح گلیم و جنس داخل آن از فوم می باشد. این کیف پول زیبا بسیار خوش ساخت و باکیفیت می باشد و همراه با ساک دستی مخصوص هدیه برای مشتریان ارسال می گردد و هدیه ای مقرون بصرفه و بیاد ماندنی خواهد بود.
  • کیف زنانه جاجیمی مدل جیب کوچک
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف جاجیمی زنانه مدل جیب کوچک، همانطور که از نام آن هم پیداست از پارچه جاجیمی تهیه شده است و تک خانه بوده و دارای یک جیب کوچک و یک محفظه زیپ دار در جلو می باشد. این کیف زنانه جاجیمی و سنتی بسیار خوش ساخت می باشد و همراه با ساک دستی مخصوص هدیه برای مشتریان ارسال خواهد شد.
  • کیف مدارک طرح چرم مردانه
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف دستی مردانه از جنس فوم طرح چرم می باشد که از کیفیت دوخت و ساخت بالایی برخوردار است. این کیف دستی در دو رنگ مشکی و قهوه ای موجود است و همراه با ساک دستی هدیه ارسال خواهد شد که آن را برای هدیه آقایان بسیار مناسب می کند.
  • کیف پول چرم کلوین کلاین و دیزل
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این کیف پول از چرم گاو ایرانی تهیه شده و بسیار باکیفیت و بادوام است و در دوخت و تولید آن نیز ظرافت و دقت بسیار بالایی به کار گرفته شده است. این محصول همراه با جعبه چوبی مخصوص به خود ارسال می شود و مناسب برای کادو تولد پسر ها و مردان جوان می باشد.
  • کیف جاجیمی طرح دانشجو
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این کیف سنتی از جنس جاجیم تولید شده و دارای طراحی ساده و زیبایی است. این محصول همراه با ساک دستی هدیه ارسال می شود و برای کادوی تولد آقایان و خانم ها مناسب می باشد.
  • کیف پول زنانه چرمی دست دوز
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این کیف پول زنانه از دوخت تکه های چرم رنگارنگ به هم تولید شده است و کار دست هنرمندان اصفهانی است. این محصول همراه با ساک دستی هدیه مخصوص به خود ارسال می شود و می تواند هدیه دخترانه و شیکی بحساب آید.
نمایش 17 - 32 از 33 آیتم