کاتالوگ

سایر کادوها 

در صفحه
نمایش 33 - 48 از 74 آیتم
  • پیپ پترسون (Peterson) مدل P56
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پیپ پترسون (پیترسون) Peterson مدل P56 یک پیپ با طراحی کلاسیک و جذاب است که بدنه آن از تلفیقی از چوب و پلاستیک فشرده ساخته شده است. قسمت اصلی بدنه پیپ که همان حفره تنباکو است از چوب تراشیده و ساخته شده است و روی آن برند Peterson حک شده است. این پیپ زیبا دارای کاور یا کیسه از پارچه مخملی است و یک هولدر یا نگهدارنده پلاستیکی نیز در جعبه شیک و هاردباکس آن...
  • نقاشی خط مدل آدینه (کار دست هنرمند - در 6 طرح)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    تابلو نقاشی خط مدل آدینه در 6 طرح و رنگ مختلف و زیبا به دست هنرمندان کشورمان خلق شده اند. هر کدام از این نقاشی خط ها دارای یک جمله زیبا، شعر یا آیه ای از قرآن است که به زیبایی هرچه تمام تر نگاشته شده و بشکل هنرمندانه ای با نقاشی های ظریف و جذاب تلفیق شده اند.
  • قاب کاشی مدل پردیس (در طرح و رنگ متنوع)
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    قاب کاشی مدل پردیس یک کار دست ساز بوده و یک اثر هنری بحساب می آید. این قاب کاشی ها دارای قاب چوبی بوده و در داخل قاب یک قطعه کاشی نصب شده است که بر روی کاشی طرح ها، جملات و شعرهای زیبا و اغلب عاشقانه چاپ شده است. قاب کاشی پردیس در طرح های مختلف موجود بوده که می توانید از میان آنها انتخاب خود را انجام دهید.
  • قاب کاشی مدل گلابتون
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    قاب کاشی مدل گلابتون یک اثر هنری ارزشمند است که توسط هنرمندان عزیز کشورمان تولید شده است و یک محصول دست ساز و زیبا، که می توانید به عنوان کادوی تولد برای عزیزانتان تهیه کنید. این قاب کاشی ها از قاب چوبی و کاشی هایی با خط نوشت و طرح های جذاب تهیه شده اند که می توانید با توجه به سلیقه و ذوق هنری خود و طرف مقابلتان یکی از آنها را انتخاب نمایید.
  • ساعت رومیزی برند chook (در 6 طرح)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت های رومیزی برند چوک (chook) سازه های دست سازی هستند که توسط هنرمندان با ذوق و سلیقه کشورمان تولید شده اند. این ساعت ها دارای طرح های بسیار زیبا و جذاب هستند که می توانید از میان آنها انتخاب نمایید. این ساعت های چوبی با دقت و ظرافت تولید شده اند و دارای موتورهای باکیفیت هستند. این محصول را می توانید به آقایان و خانم ها هدیه نمایید.
  • عینک آفتابی اسپرت Ray.Ban مدل RB3025
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    عینک آفتابی اسپرت Ray.Ban مدل RB3025 برای استفاده خانم ها و آقایان مناسب بوده و می تواند یک کادو مردانه و زنانه جذاب باشد. این عینک از قاب فلزی طلایی رنگ سبک و خوش فرم و شیشه سبز رنگ با استاندارد یو وی 400 تولید شده است. این محصول همراه با جعبه و دستمال تمیز کاری مخصوص برای مشتریان گرامی ارسال خواهد شد.
  • عینک آفتابی زنانه BVLGARI مدل 3020
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    عینک آفتابی زنانه BVLGARI مدل 3020 یک عینک آفتابی با ظاهری جذاب و دلرباست که می تواند به یک کادوی تولد دخترانه و زنانه هیجان انگیز تبدیل شود. این عینک آفتابی از ترکیب فلز و کائوچو تولید شده و دارای استاندارد UV400 بوده و پلاریزه است. این محصول دارای جعبه شیک، کیسه پارچه ای و دستمال تمیزکاری مخصوص به خود است.
  • عینک آفتابی مردانه Ray.Ban مدل P022
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    عینک آفتابی Ray.Ban مدل P022 یک کادو مردانه جذاب، شیک و چشمگیر است. این عینک آفتابی دارای یک طرح زیبا و همه پسند است و دارای استانداری UV400 بوده و پلاریزه می باشد و به خوبی از چشمان شما محافظت خواهد نمود. این محصول همراه با جعبه شیک مخصوص، بگ و پارچه تمیز کننده ویژه خود برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.
  • عینک آفتابی زنانه BVLGARI مدل 3018
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    عینک آفتابی BVLGARI مدل 3018 یک محصول باکیفیت و زیباست که برای هدیه دادن به دختر خانم ها و زنان جوان بسیار مناسب است. این عینک آفتابی یک کپی باکیفیت و خوش ساخت از روی نمونه اصلی است که دارای استاندارد UV400 بوده و پلاریزه می باشد. این محصول همراه با جعبه شیک و محکم، کیسه پارچه ای و پارچه تمیز کننده مخصوص برای شما ارسال خواهد شد.
  • گل رز جاودان مدل گلزار
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گل رز جاودان مدل گلزار از دستچین گل های طبیعی تهیه شده است که بواسطه تکنولوژی و انجام عملیات ویژه روی آنها دارای ماندگاری طولانی مدت هستند. این گلها حداقل 3 سال ماندگاری داشته و بسته به نوع نگهداری شما ممکن تا سالیان دراز زینت بخش منزل و محل کار شما باشند. این گلها با باکس زیبا و مناسب برای هدیه دادن برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.
  • ماکت دکوری گیتار برند سازک
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ماکت دکوری گیتار یک هدیه مناسب برای علاقه مندان به این ساز می باشد. این گیتار کوچک دکوری توسط برند سازک طراحی و بسیار ظریف و زیبا تولید شده است و در تولید آن به ریزه کاری ها هم دقت شده است. این ساز کوچک همراه با پایه مخصوص اش برای شما عزیزان ارسال می گردد که می تواند به عنوان یک دکور جذاب استفاده شود.
  • زیر لیوانی با طرح سنتی مدل چوکا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    زیر لیوانی سنتی مدل چوکا از چوب و کاشی ساخته شده است. این زیر لیوانی زیبا با طرح و رنگ سنتی طراحی و اجرا شده است و در رنگ بندی متنوع و زیبا موجود می باشد. هدیه ای مناسب برای آقایان و خانم ها که می تواند تزیین کننده میزکار و اتاق شما باشد.
  • کمربند چرمی مردانه Massimo Dutti مدل TRX
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کمربند چرمی برند Massimo Dutti مدل TRX دارای یک سگک شیک، جذاب و مردانه است و تسمه آن روکش چرم می باشد و از کیفیت و دووام بالایی برخوردار است. این کمربند ریلی بوده و هیچ سوراخی روی تسمه آن وجود نداشته و به آسانی باز و بسته می شود.
  • ساس بند برند mavi
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساس بند یا ساسپندر برند mavi یک هدیه متفاوت، شیک و زیبا برای مردان و پسران جوان و میانسال بحساب می آید. ساس بند mavi از کش محکم و مقاوم و گیره های باکیفیت تولید شده است. این ساس بند تک رنگ بوده و مشکی رنگ است.
  • باکس گل رز هلندی رزیتا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    باکس گل رزیتا از یک باکس شش ضلعی و شش گل رز قرمز هلندی تازه و زیبا تشکیل شده است. این باکس گل هم بسیار زیبا و چشم نواز است هم یک باکس گل اقتصادی و مقرون بصرفه به حساب می آید. در ضمن باکس شش ضلعی در 4 رنگ موجود بوده که بصورت رندوم برای مشتریان ارسال می گردد.
  • قاب میناکاری دست ساز
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    قاب میناکاری شده کار دست هنرمندان کشورمان است و می تواند یک هدیه خاص باشد! خشت این قاب ها دارای نقش های سنتی و زیبا هستند که با لعاب باکیفیت مینا کاری شده اند. قاب این محصول از جنس چوب بوده و با ظرافت و دقت تولید شده است.
نمایش 33 - 48 از 74 آیتم
توجه: کلیه سفارشاتی که از تاریخ 27 اسفند الی 13 فروردین ماه ثبت می شوند در تاریخ 14 فروردین ماه بررسی و ارسال خواهند شد.