هدیه برای اشخاص 

  • هدیه برای آقایان
    هدیه برای آقایان

    برای تهیه یک کادوی تولد که بتواند پسر ها و مردان را هیجان زده و سورپرایز نماید، نیاز به یک ایده خوب، صرف کمی وقت و خرج میزان مناسبی پول دارید! برای داشتن یک ایده خوب و تهیه یک هدیه تولد جذاب مردانه باید به یک سری از فاکتورها و معیارها توجه کرد و بر اساس آن اقدام نمود. فاکتورهایی نظیر سن و سال، نسبت فامیلی، سبک زندگی، علاقه مندی های شخصی، سلیقه، نیازهای فعلی، شخصیت و روحیات طرف مقابل برای تهیه هدیه مناسب بایستی مد نظر قرار بگیرند.

    کادو تولد مردانه و پسرانه چی بخرم؟

    مهمترین فاکتورهایی که باید در هنگام تهیه یک هدیه مردانه و یک کادوی تولد پسرانه مد نظر قرار داد به شرح زیر است:

    سن و سال: یکی از مهمترین معیار ها سن و سال است. هدیه ای که شما برای برادر کوچک خود تهیه می کنید حتماً با هدیه تولد برای پدر یا پدربزرگ خود در نظر می گیرید متفاوت است!

    نسبت فامیلی و صمیمیت: معیار دیگر، نسبت فامیلی یا میزان نزدیکی و صمیمیت افراد است. هدیه عاشقانه ای که برای همسر و نامزد خود تهیه می کنید با کادویی که برای پسرتان تدارک می بینید قطعاً شبیه به هم نخواهند بود!

    سبک زندگی: شیوه و روش زندگی هر شخص مختص به خودش است و برای تهیه هدیه تولد مردانه بایستی به آن توجه نمود. مثلاً برای فردی که اهل سفر و گردش در طبیعت است یک چاقوی همه کاره یا یک اجاق خوارک پزی مسافرتی جمع و جور یک هدیه ویژه و چشمگیر به حساب خواهد آمد و یا یک ست زیر سیگاری و فندک برای فردی که دخانیات استعمال می کند مناسب خواهد بود.

    فعالیت های روزمره و شغلی: برای تهیه کادو مناسب برای آقایان بایستی به زندگی روزمره آنها توجه کنیم. یک کادو تولد که باتوجه به فعالیت های روزمره و شغلی مردان تهیه می شود می تواند تا مدتها مورد استفاده قرار بگیرد.

    مثلاً یک گجت و وسیله تکنولوژیک مانند لپ تاپ یا تپلت برای یک پسر جوان و نوجوان که بیشتر وقت خود را درگیر فعالیت های مدرسه و دانشگاه است یک هدیه هیجان انگیز محسوب خواهد شد.

    مردان از سنین 25 تا 55 سال معمولاً بیشتر وقت خود را صرف امور شغلی خود می کنند و یک کادو مرتبط با آن می تواند بسیار مناسب باشد. مثلاً برای یک راننده تاکسی، یک آویز زیبا برای ماشین اش یا یک شارژر فندکی می تواند یک کادوی تولد مناسب باشد. یا برای یک کارمند، یک تابلو عکس یا یک دکوری برای روی میز کارش یک هدیه مناسب است.

    کیفیت و کارایی: دو فاکتور مهمی که برای تهیه کادو تولد برای همه آقایان بایستی در نظر داشت، کیفیت و کارایی آن است. آقایان بیش از هر چیز به کاربردی بودن هدیه ای که دریافت می کنند اهمیت می دهند و یک هدیه صرفاً فانتزی و رومانتیک برای مردان دور ریختن پول است!

    نیازمندی ها: تشخیص به موقع نیاز پسرها و مردان و پاسخگویی به آن در قالب کادوی تولد می تواند یک سورپرایز واقعی برای آنها باشد! با اینکار شما هم زحمت گشتن و خرید کردن را از دوش آنها برداشته اید و هم درد ناشی از پرداخت کردن هزینه آن را برطرف نموده اید!!

    سلیقه: اگر می خواهید تا کادوی تولدی که برای پسرتان یا مرد زندگیتان تهیه می کنید مورد استفاده قرار گرفته و در گوشه ای از منزل خاک نخورد! حتماً در موقع تهیه هدیه به سلیقه وی هم توجه لازم را داشته باشید. پسر شما ممکن است دنبال کننده و پیرو مد روز باشد و از لوازم و پوشاک مدرن و به روز استفاده نماید ولی مرد شما علاقمند به وسایل و لوازم سنتی و دست دوز باشد و نمی توان برای هر دو یک نسخه را پیچید.

    شخصیت و روحیات: حتماً بایستی هنگام تهیه کادو تولد، به تحصیلات، مرتبه اجتماعی، خلق و خو و روحیات فرد مقابل هم عنایت داشت. مثلاً می توان فردی درونگرا را که عاشق کتاب و ادبیات است را با یک کتاب جدید و فاخر ادبی هیجان زده کرد؛ ولی همان کتاب برای فردی برونگرا و پرجنب و جوش که اصلاً وقتی برای مطالعه پیدا نمی کند و علاقه ای هم به آن ندارد، یک هدیه کسل کننده به حساب خواهد آمد.

    مناسبت هدیه: هدیه ای که تهیه می کنیم بایستی با مناسبت آن هماهنگی داشته باشد. هدیه ای که برای روز تولد در نظر می گیریم، بایستی با هدیه ولنتاین برای پسر ها و مردان متفاوت باشد. هدیه روز پدر و روز مرد باید مناسب آن روز تهیه شود و کادویی که برای سالگرد ازدواج در نظر می گیریم باید عاشقانه بوده و درجات قدردانی ما را برساند.

    در ضمن خود را اصلاً محدود به مناسبت های خاص و روزهای ویژه نکنید؛ و با مناسبت و بی مناسبت، با بهانه و بی بهانه برای کسانی که دوستشان دارید هدیه بخرید. اتفاقاً هدیه های یهویی و بی مقدمه بسیار بیشتر در ذهن ماندگار شده و خاطره ساز می شوند!

    ایده کادو برای پسران و مردان

    ایده خوب و پس از آن تهیه یک هدیه مناسب و درخور می تواند نشان دهنده عشق و احترام شما باشد. ایده خوب زمانی در ذهن شما شکل می گیرد که به نیازمندی و علاقهمندی های طرف مقابل بخوبی اشراف داشته باشید و پس از آن با ذهنی باز و خلاق به انتخاب هدیه مناسب فکر کنید. ما در ادامه کلی ایده جذاب برای خرید کادو برای مردها و آقا پسرها ارائه می کنیم.

    لوازم شخصی و اکسسوری: بیشترین هدیه ها معمولا از بخش اکسسوری و لوازم شخصی انتخاب می شوند. ساعت مچی، عینک آفتابی، کیف پول، کمربند، گردنبند، دستبند چرمی، جاکارتی، عطر و ادکلن، دکمه سردست و گیره کروات و .... می توانند در گزینه ها و انتخاب های شما قرار بگیرند.

    لوازم استعمال دخانیات: اگر مرد مورد نظر شما به استعمال دخانیات عادت دارد می توانید پیپ، فندک، جاسیگاری، زیرسیگاری، قلیان، چوب سیگار، سیگار الکترونیک یا ویپ و ... را هنگام تهیه هدیه در نظر بگیرید.

    وسایل برقی و الکترونیک: ماشین ریش تراش، موزن گوش و بینی، سشوار، ماساژور، گوشی موبایل، شارژر همراه، هندزفری، اسپیکر بلوتوثی، مسواک برقی، تبلت، دوربین عکاسی و ... نیز می توانند هدیه های مردانه و پسرانه مناسبی باشند.

    وسایل سرگرمی و تفریح: آقایان در وقت خالی خود میل به استفاده از وسایل بازی و سرگرمی دارند. بنابراین وسایلی مانند شطرنج، تخته نرد، منچ، انواع بازی های فکری و استراتژیک، فوتبال دستی، دارت، کنسول بازی و ... هدایای جذابی خواهند بود.

    هدیه های معنوی: اگر مرد مورد نظر شما مذهبی باشد می توانید هدیه های مذهبی و معنوی را هم در لیست انتخاب های خود قرار دهید. سجاده، تسبیح نفیس، انگشتر فیروزه یا عقیق، رحل قرآن کریم، کتاب قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، کتاب های مذهبی و کتابهای در خصوص انبیاء و اولیای الهی، پرچم، تابلو با نقوش اسلامی و قرآنی و ... می توانند هدیه های ارزشمندی بحساب آیند.

    محصولات مد و پوشاک: کادوهایی که بیشتر برای آقایان تهیه می شود در دسته لباس و پوشاک قرار دارند. پیراهن مردانه، شلوار، کفش، کروات، پاپیون، ست لباس زیر، سویشرت، تیشرت، بلوز مردانه، کیف رودوشی، کیف اداری، کلاه و ... را می توان با توجه به سلیقه فرد مورد نظر بعنوان کادو مردانه تدارک دید.

    لوازم بهداشتی: اسپری ضد تعریق و خوشبو کننده، مام و استیک ضد تعریق، ژل اصلاح و افتر شیو، خمیر ریش، فوم شستشوی صورت، بادی اسپلش، کرم ضد آفتاب و ... هم برای کادو دادن به آقایان می تواند مناسب باشد.

    لوازم ورزشی: برای مردی که ورزشکار است می توانید لوازم ورزشی تدارک ببینید. دمبل، هالتر، دستکش و کیسه بوکس، لباس یکی از ورزش های رزمی، کفش پیاده روی، توپ ورزشی، راکت تنیس، پینگ پونگ یا بدمینتون، لباس ورزشی، ساک ورزشی، قمقمه ورزشی و .... گزینه های کاربردی و درستی خواهند بود.

    هدیه تولد برای پسر ها و مردان چی نخریم؟!

    بعد از بررسی معیارها برای خرید یک هدیه موفق برای آقایان، بایستی به یک سری از نباید ها نیز توجه کنیم:

    کادوهای مصرفی و دم دستی: اولین ایده ای که برای تهیه کادو روز مرد به ذهن همه ما میرسد و با آن کلی شوخی هم می کنیم جوراب است! ولی حتی برای شوخی هم اینکار را نکنید! هیچ کس از هدیه گرفتن جوراب و لباس زیر و از این دست وسایل دم دستی خوشحال نخواهد شد و مردان هم از این قاعده استثناء نیستند!

    کادو های خیلی رومانتیک و غیر کاربردی: همانطور که پیش تر اشاره کردیم پسر ها و مرد ها به کارایی و کاربردی بودن هدیه، فوق العاده اهمیت می دهند. ممکن است یک خانم از یک باکس گل رز که حرف اول اسمش را نمایش می دهد احساساتی شده و غرق هیجان شود، ولی برای یک آقا شاید بدردنخور به نظر برسد!

    کادو های گران قیمت: برای پسری که تازه با او آشنا شده اید و هنوز کاملاً وی را نمی شناسید هرگز یک کادوی گران قیمت نخرید. چرا که ممکن است از توان مالی کافی برخوردار نبوده و جبران هدیه شما برایش مقدور نباشد و این برایش استرس ایجاد می کند. حتی ممکن است گمان کند تا شما به طمع برگشت دادن هدیه با هدیه بسیار گرانتر این کار را انجام داده اید که در هر دو صورت عاقبت خوشی نخواهد داشت.

    هدیه های تکراری: از دادن کادو های روتین و تکراری هم خوداری کنید. هدیه و کادو برای هر شخصی از جمله پسران و آقایان بایستی غافلگیر کننده و هیجان انگیز باشد.

    پول نقد: از دادن پول نقد بعنوان کادو تولد پرهیز کنید! چرا که ممکن است آن را هدیه ای برای از سر باز کردن تلقی نموده و آن را نشانه ای از بی تفاوتی شما در نظر بگیرند.

    بسته بندی و کادوپیچی کادو تولد آقایان

    یک بسته بندی و کادوپیچی زیبا و منحصر به فرد، می تواند ارزش هدیه شما را چندین چند برابر کند. کادوپیچی شیک و خلاقانه می تواند یک کادوی ارزان قیمت و معمولی را چشمگیر و جذاب نموده و برعکس آن، کادوپیچی ضعیف، یک کادوی گران قیمت را از چشم انداخته و دم دستی جلوه دهد!

    پس حتماً هدیه که برای مردان تهیه می کنید را به بهترین شکل تزیین نموده و کادوپیچی نمایید.

    خرید اینترنتی کادو برای پسر ها و مردان از تک کادو

    فروشگاه اینترنتی تک کادو شما را در امر تهیه هدیه و کادو تولد یاری می دهد و آن را برای شما به کاری لذت بخش و آسان تبدیل می کند. شما می توانید براحتی با چند کلیک به محصولات متنوع و جذابی که برای کادوی تولد آقایان مهیا شده است دسترسی پیدا کنید و از میان آنها هدیه و کادو مد نظر خود را انتخاب نموده و خرید نمایید.

    در تک کادو این امکان برای شما عزیزان فراهم شده تا محصول خود را بعد از سفارش، درب منزل تحویل گرفته و هزینه آن را همانجا پرداخت نمایید و یا می توانید با پرداخت هزینه بصورت آنلاین هدیه خود را برای پدر، برادر، همسر، پسر، دوست و سایر بستگان و آشنایان در سرتاسر ایران ارسال کنید و عزیزانتان را خوشحال نمایید.

    در ضمن شما می توانید برای سفارش خود، کادوپیچی و یاداشت کنار هدیه را نیز انتخاب نمایید تا بصورت رایگان و حرفه ای سفارش شما کادوپیچی شده و متن شما بر روی کارت تبریک چاپ و کنار هدیه شما ارسال گردد.

    ما کادو و هدیه شما را در سریعترین زمان ممکن تحویل خواهیم داد. در تهران در عرض 3 ساعت و در شهرستانها در کمتر از 48 ساعت هدیه شما آماده تحویل به عزیزانتان خواهد بود.

    ما در تک کادو اصل را برکیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان قرار داده ایم و در تهیه محصولات باکیفیت و رساندن فوری آن به دست مشتریان گرامی نهایت تلاش خود را بکار گرفته ایم.

    جمع بندی نهایی:

    هدیه دادن و هدیه گرفتن باعث نزدیکی قلب ها و ایجاد عشق و محبت خواهد شد. برای تهیه یک کادوی تولد مناسب برای مردها بایستی به فاکتورهایی نظیر سن و سال، نسبت فامیلی، سبک زندگی، علاقه مندی های شخصی، سلیقه، نیازهای فعلی، شخصیت و روحیات طرف مقابل مان توجه نموده و هدیه ای کاربردی و باکیفیت را تهیه نماییم.

    هنگام تهیه کادو مردانه یک سری از نباید ها را نیز باید رعایت کرد و بعضی از کادوها را نباید به آقایان داد که از آن جمله می توان به کادوهای گران قیمت، کادوهای دم دستی و مصرفی، هدیه های غیر کاربردی و خیلی رومانتیک، کادو های تکراری و پول نقد اشاره کرد.

    به بسته بندی و کادوپیچی هدیه خود نیز توجه ویژه نمایید. در ضمن می توانید هدیه خود را از فروشگاه اینترنتی تک کادو نیز تهیه کنید که امکانات فوق العاده ای را برای شما در نظر گرفته است که از آن جمله می توان به تحویل فوری، امکان پرداخت هزینه سفارش در محل یا پرداخت آنلاین و کادوپیچی رایگان و حرفه ای اشاره کرد.

  • هدیه برای خانم ها
    هدیه برای خانم ها

    تبادل هدیه بین افراد باعث ایجاد مهر و محبت شده و انسان ها را به هم نزدیک می کند. در این بین کادو دادن به دختر خانم ها و زنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک کادو تولد مناسب می تواند حال و احساس دختران را خوب کرده و قلبشان را لبریز از عشق و محبت کند. با این حساب کادو دادن یک راه کوتاه و آسان برای نفوذ به قلب خانم هاست! با این تفاسیر تهیه هدیه تولد برای خانمها بایستی با دقت و وسواس خاصی انجام شود؛ چرا که روز تولد برای خانم ها یک روز خاص بحساب می آید و بطبع کادویی که در روز تولد دریافت می کنند هم بایستی خاص و ویژه باشد.

    هدیه تولد دخترانه و زنانه چی بخریم؟

    برای تهیه یک هدیه مناسب و هیجان انگیز برای دختر، همسر، مادر، خواهر، دوست و ... بایستی به یک سری از نکات توجه داشت تا هدیه شما مقبول واقع شده و عزیزتان را خوشحال نماید.

    چیزی که می خواهد بخرید نه چیزی که می خواهید! : برای تهیه یک کادو تولد موفق باید ببینید که طرف مقابل شما به چه چیزی احتیاج دارد یا آرزوی داشتن چه چیزی را در سر می پروراند و شما احتیاجش را در قالب هدیه برطرف نموده و آرزویش را برآورده کنید!

    هنگام تهیه هدیه تولد برای زنان بایستی به سلیقه و خواسته وی توجه داشته باشید نه اینکه باب میل خود خرید کنید و آنچه به نظرتان مناسب است را تهیه کنید. لباسی که از نظر شما خوش رنگ و جذاب است ممکن است از نظر همسرتان رنگ و رو رفته و بدقواره باشد!

    به حرف هایش گوش کنید: دختر ها وقتی که چیزی را می خواهند و به وسیله ای احتیاج پیدا می کنند امکان ندارد که در دلشان بماند! بایستی به حرف هایشان خوب گوش کنید تا متوجه شوید که به چه چیزهایی نیاز دارند.

    دختر ها از شما چه می خواهند؟ توجه! پس کافی است به آنها توجه کنید تا متوجه شوید که چه وسیله ای کم دارند یا کدام یک از لوازم شان خراب یا تمام شده و آن را برای روز تولدشان تهیه کنید.

    قدرت گل و طلا را دست کم نگیرید: طلا و گل هدیه هایی هستند که برای دختر ها و زنان هیچ وقت تکراری نشده که هیچ! هر بار هم سورپرایزشان خواهد کرد! خانم ها بطور غریزی عاشق زیورآلات طلا هستند و یک دسته گل، آنها را هیجان زده می کند. شاید به این خاطر که گل و طلا از ابتدای تاریخ بشر به عنوان هدیه به زنان تقدیم شده است.

    هدایای فانتزی و رومانتیک را فراموش نکنید: بر خلاف آقایان که تنها به کاربردی بودن کادو توجه دارند برای دختر خانم ها می توانید کادو های فانتزی، عاشقانه و رمانتیک بخرید. مثلاً برای یک خانم، یک باکس گل رز که حرف اول اسمش را نمایش می دهد بینهایت احساس برانگیز و سورپرایزی خواهد بود. در کادو ولنتاین برای دختر ها و خانم ها تا جای ممکن از المان های رومانتیک و عاشقانه استفاده کنید.

    وقت شناس باشید: به هیچ عنوان مناسبت ها و روزهای مهم و خاص را فراموش نکنید! یک کادوی تولد که دو روز بعد از زاد روز تهیه می شود اصلاً برای یک دختر خانم ارزشی نخواهد داشت. دختر ها به احساس و توجه شما بیشتر از اصل هدیه توجه دارند و بی توجهی شما برایشان اصلاً قابل تحمل نیست.

    کادو گران قیمت هم بخرید، هم نخرید! : موقع تهیه کادو برای خانم ها اصلاً صرفه جویی نکنید. خانم ها در اینجور مواقع دوست دارند تا محبوبشان بدون حساب و کتاب بریز و بپاش راه بیاندازد! پس اگر از توان مالی خوبی برخوردار هستید اصلاً خساست بخرج ندهید و سراغ گرانترین کادوها بروید که اصلاً جای دوری نخواهد رفت.

    ولی حتماً هم نبایستی که کادویی که تهیه می کنید گران قیمت باشد. همانطور که پیش تر هم گفتیم خانم ها برای احساس و عشق پس هدیه، بیشتر از اصل آن اهمیت قائل هستند.

    برای تهیه کادو تولد وقت بگذارید: معمولاً آقایان حوصله خرید کردن ندارند و دوست دارند تا هر چه سریعتر کادو تولد خود را تهیه کنند؛ و مسلماً از اینجور خرید کردن بی حوصله و سرسری کادو تولد دخترانه و زنانه هیجان انگیزی بیرون نخواهد آمد! پس وقت بگذارید.

    غیر منتظره باشید: گاهی باید خانم ها را غافلگیر کرد! زمانی هدیه خود را رونمایی کنید که اصلاً احتمالش را هم نمی دهد تا از دیدن برق هیجان و شادی در چشمانش لذت ببرید.

    با بهانه و بی بهانه هدیه بخرید: حتماً نبایستی مناسبت خاصی در راه باشد تا شما به فکر خریدن هدیه بیافتید! هدیه های کوچک و ارزان قیمت تهیه کنید ولی تعداد دفعاتی که هدیه می دهید را افزایش دهید. یک شاخه گل رز غیر منتظره که با عشق تقدیم شود یک دنیا حس خوب را برای دختر خانم ها به دنبال می آورد.

    هدیه تان را باشکوه تقدیم کنید: سعی کنید تا حتماً یک جشن تولد برگزار کنید و بعد کادوی تولد مادر یا همسرتان را تقدیم کنید. می توانید هدیه تان را در یک مسافرت کوتاه یا در یک کافی شاپ به همراه دوستانتان به او تقدیم کنید.

    کادوپیچی و تزیین یک اصل مهم: کادوپیچی و تزیین هدیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کادوپیچی زیبا، جذاب و خلاقانه، اولاً نشانی از سلیقه شماست و ثانیاً نشان می دهد که چقدر برای طرف مقابلتان وقت گذاشته اید و ارزش قائل شده اید و این برای خانم ها بسیار ارزشمند است.

    کادوی خاص و سفارشی ساز: یک کادوی منحصر به فرد و اختصاصی سفارش دهید. مثلاً یک گردنبند نقره که روی پلاک آن اسم مادر یا خواهرتان حک شده یک کادوی هیجان انگیز از کار در خواهد آمد.

    ایده کادو برای خانم ها و دختران

    برای تهیه یک کادو مطلوب بایستی به نیازها و علاقه مندی های طرف مقابل توجه کرده و هنگام انتخاب و تصمیم گیری خلاق و باسلیقه عمل کرد. همه ایده ها را در نظر بگیرید و برای خود لیست کنید و از بین آنها بهترین و متناسب ترینشان را برگزینید. در ادامه یک لیست جذاب از ایده ها برای کادو به دختران و زنان ارائه می شود.

    لوازم شخصی و اکسسوری: از این لوازم می توان به ساعت مچی، عینک آفتابی، کیف پول، کمربند، کیف لوازم آرایش، جاسوئیچی، جاکارتی و ... اشاره کرد.

    لوازم آرایشی و بهداشتی: لوازم آرایشی و بهداشتی در بین خانم ها بسیار پرمصرف هستند. از این دست لوازم می توانید پالت رژگونه، رژ لب، ست لوازم آرایش ابرو، پک لوازم آرایش لب، لاک ناخن، لوازم مانیکور و پدیکور، مام و اسپری ضدتعریق، لوسیون و خوشبو کننده بدن و ... را برای هدیه انتخاب کرد.

    لوازم تزئینی و دکوریجات: مجسمه، شلف دیواری، ساعت رومیزی، گوی برفی و موزیکال، گلدان گل طبیعی یا مصنوعی، خوشبو کننده های دکوری، قاب عکس و ... نیز می توانند در لیست هدیه زنانه شما قرار بگیرند.

    لوازم برقی و الکترونیک: گوشی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، کنسول بازی، پاوربانک، شارژر فندکی، هدفون، اسپیکر بلوتوثی، دوربین عکاسی دیجیتال، سشوار، فر کننده مو برقی، اتو مو و ... هم از بهترین گزینه ها برای یک کادو تولد مناسب هستند.

    لباس و پوشاک: در رسته لباس و پوشاک می توان شال و روسری، کفش، مانتو، چادر، لباس شب، ست لباس زیر، شلوار، سوشرت، پلیور، هد بند، تیشرت، نیم تنه و ... را مد نظر قرار داد.

    عطر، اسپری و ادکلن: انواع عطر، اسپری خوشبو کننده و ضد تعریق، ادکلن های متنوع از نظر رایحه، حجم و ظاهر را می توانید بعنوان کادو تهیه کنید.

    زیورآلات: زیورآلات جزء دسته بندی های محبوب خانم ها بعنوان کادو بشمار می رود. گردنبند، دستبند، گوشواره، پابند، ست و نیم ست، انگشتر و ... از جنس طلا، نقره، استیل، تیتانیوم و برنج را تهیه و به فرد مورد نظرتان تقدیم کنید.

    لوازم ورزشی: برای خانم ها و دختران ورزشکار، لوازم ورزشی هم می تواند انتخابی هوشمندانه باشد. دمبل، میله بارفیکس، کش های ورزشی، زیرانداز، انواع توپ ورزش های گوناگون، راکت تنیس یا بدمینتون، تناب یا حلقه ورزش، تردمیل، دوچرخه ثابت و .... انتخاب های پیش روی شما هستند.

    کادوی تولد برای دختر ها و زنان چی نخریم؟

    بعد از اینکه فهمیدیم چه نکاتی را بایستی رعایت کنیم تا یک کادوی تولد جذاب دخترانه تهیه کنیم، حال باید ببینیم تا چه هدایایی را نبایستی برای آنها بخریم و به چه نباید هایی باید توجه داشته باشیم.

    وسایل آشپزخانه و منزل: هیچ وقت، تکرار میکنم! هیچ وقت برای یک خانم لوازم آشپزخانه و وسایل منزل را بعنوان کادوی تولد تهیه نکنید! با اینکار این حس را به او القاء می کنید که برای شخص خودش ارزشی قائل نیستید و تنها کاری که در منزل انجام می دهد برای شما ارزشمند است.

    وسایل و پوشاک سایزدار و سلیقه ای: از خرید پوشاک و زیورآلاتی که سایز دار هستند خوداری کنید؛ چرا که اصلاً مناسب نیست تا همسرتان در لباسی که برای هدیه تولدش تهیه کرده اید چاق به نظر برسد! در ضمن خانم ها معمولاً دوست دارند تا لباس و پوشاکی را که به سلیقه خود تهیه کرده اند، استفاده کنند.

    کادوهای تکراری و دم دستی: هیچ کس از یک کادوی تکراری خوشش نخواهد آمد؛ دختران و زنان که دیگر جای خود دارند! برای خرید یک هدیه هیجان انگیز باید فکر کرده، خلاقیت بخرج دهید و بازار گردی کنید. خانم ها فوری تشخیص می دهند که چقدر برای تهیه کادو وقت صرف کرده اید و برایشان ارزش قائل شده اید یا نه؛ پس کادوهای دم دستی و همیشگی را فراموش کنید.

    پول نقد و کارت هدیه: پول نقد شاید برای خیلی ها راحتترین و بی دردسرترین چیزی باشد که می توان برای هر مناسبت و به هر شخص هدیه داد. ولی هدیه دادن پول نقد و کارت هدیه به خانم ها، نشانی از بی توجهی شما تلقی خواهد شد.

    خرید اینترنتی هدیه برای خانم ها از فروشگاه تک کادو

    تک کادو یک فروشگاه اینترنتی است که بصورت اختصاصی در ضمینه هدیه و کادو فعالیت می کند و شما را در مسیر تهیه کادوی تولد مناسب همراهی خواهد نمود.

    شما در تک کادو می توانید هدیه خود را از میان محصولات مختلف و متنوعی که برای خانم ها در نظر گرفته شده است، انتخاب نموده و با طی کردن مراحل بسیار ساده سفارش خود را ثبت کنید.

    تک کادو این امکان را برای شما محیا نموده تا سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و هزینه آن را همانجا پرداخت کنید و یا می توانید بعد از پرداخت آنلاین هزینه سفارش خود هدیه خود را برای عزیزانتان در سراسر ایران زمین ارسال نمایید.

    ما سفارش شما را در کمترین زمان ممکن به دست عزیزانتان خواهیم رساند. تحویل سفارشات در تهران زیر 3 ساعت و در شهرستان ها در کمتر از 48 ساعت انجام خواهد شد.

    سفارشات بصورت رایگان، زیبا و حرفه ای کادوپیچی شده و برای مشتریان گرامی ارسال می گردد. در ضمن می توانید یاداشتی هم کنار هدیه خود قرار دهید که اینکار را نیز تک کادو بصورت رایگان انجام خواهد داد و متن شما را روی کارت تبریک چاپ و همراه با هدیه ارسال خواهد نمود.

    جمع بندی نهایی:

    یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای نفوذ به قلب زنان و دختران هدیه دادن است. برای تهیه یک کادو دخترانه موفق بایستی به این نکات توجه داشت: چیزی را بخرید که باب میل اش باشد؛ از میان حرف هایش برای تهیه هدیه ایده بگیرید؛ در صورت امکان مالی طلا بخرید و گل را فراموش نکنید؛ گاهی هدیه های رومانتیک و فانتزی تهیه کنید؛ هدیه را به وقتش بدهید؛ هدیه گران قیمت هم بخرید ولی نه همیشه و حتماً؛ بی حوصله خرید نکنید؛ غیره منتظره باشید و گهگاهی غافلگیرش کنید؛ جشن تولد برپا کنید؛ کادوپیچی و تزیین هدیه را نیز دست کم نگیرید و کادوی خود را سفارشی سازی کنید.

    در ضمن کادوهای سایزدار و سلیقه ای، کادوهای دم دستی و تکراری، پول نقد و کارت هدیه و وسایل منزل و آشپزخانه را هم به یک خانم کادو ندهید.

    درصورتی که تمایل به خرید اینترنتی هدیه خود دارید، فروشگاه تک کادو، امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار خواهد داد که کادوپیچی رایگان و حرفه ای، پرداخت آنلاین و پرداخت در محل و ارسال فوری هدیه شما به سرتاسر کشور شامل آن می شود.

  • هدیه برای کودکان
    هدیه برای کودکان
در صفحه
نمایش 209 - 224 از 911 آیتم
  • نیم ست نقره مدل دانژه (در 5 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست مدل دانژه یک نیم ست نقره خاص است که از ترکیب فلز نقره با کریستال تولید شده است. فلز نقره خود بسیار زیبا و درخشنده است و وقتی با یک کریستال با تراش های ظریف، جذاب و درخشان ترکیب می شود محصول فوق العاده ای را بوجود می آورد. کریستال های نیم ست دانژه اشکی شکل طراحی و تولید شده و در 5 رنگ زیبا قابل انتخاب است. این نیم ست در یک جعبه شیک و...
  • دستبند نقره مدل آزالیا (در 4 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره مدل آزالیا طراحی ساده اما خاص و دلنشینی دارد و روی دست بسیار زیباست. در مرکز این دستبند یک لوزی قرار دارد که با نگین های شفاف پرشده است و در دو طرف آن نیز نگین هایی رنگی کار شده که در 4 رنگ سرمه ای، سفید، سبز و سرخابی قابل انتخاب اند. این دستبند نقره همراه با جعبه زیبایی که در عکس ها مشاهده می کنید ارسال خواهد شد.
  • ست هدیه لاک و کیف پول سپیده
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه سپیده از یک کیف پول و سه عدد لاک ناخن تشکیل شده است که در داخل یک جعبه کادو زیبا قرار گرفته اند. کیف پول از جنس چرم مصنوعی بوده و در 8 رنگ مختلف قابل سفارش است. لاک ها در 3 رنگ مختلف در ست قرار داده شده اند و از برند PRETTY ONE انتخاب شده اند. تمام محصولات در داخل جعبه کادو کتابی شکل با طرح روی جلد جذاب و در میان پوشال های رنگی قرار داده می شوند.
  • ست هدیه دخترانه فریناز (در 8 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه فریناز یک شکوگیفت و یک کادو زنانه و دخترانه لاکچری و فانتزی است. یک ست هدیه که از یک کیف پول دخترانه زیبا و  4 عدد شکلات تشکیل شده است و تمامی محصولات در یک جعبه کادویی زیبا چیدمان شده اند. کیف پول این ست طراحی فانتزی و جذابی دارد و در 8 رنگ مختلف قابل انتخاب است. شکلات ها نیز از برندهای معروف و مطرح جهانی انتخاب شده اند که بیشتر افراد با...
  • کادویی خاص گردنبند طرح سواروسکی مدل غزل ناز
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کادویی خاص گردنبند طرح سواروسکی مدل غزل ناز یک محصول بی نظیر است که تمام آنچه به دنبال آن هستید را با هم دارد. در این محصول یک گردنبند طرح سواروسکی بسیار زیبا داریم که در یک جعبه پر از گلهای رز شبه طبیعی خوش رنگ قرار گرفته است. گردنبند استیل طرح سواروسکی اینکار قلبی شکل طراحی شده و دارای یک کریستال مکعبی خوش تراش است و در 4 رنگ زیبا قابل انتخاب و سفارش است.
  • ست کروات و دکمه سردست FRANCO FRUZZI (در 22 طرح)
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ست هدیه از کروات، گیره کروات، یک جفت دکمه سر دست و یک دستمال جیب (پوشت) تشکیل شده است که می تواند کادوی مناسبی برای پسرهای نوجوان و مردان جوان تا میانسال بحساب آید. کروات و دستمال جیب از پارچه ست و باکیفیت تهیه شده و دوختی تمیز و بی نقص دارند. تمامی اجزاء این ست در داخل یک جعبه چوبی بینهایت زیبا گردآوری شده اند که زیبایی کار را چند برابر نموده است....
  • پک لوسیون و بادی اسپلش ویکتوریا سکرت
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ویکتوریا سکرت از یک لوسیون بدن و یک بادی اسپلش طرح برند VICTORIA’S SECRET تشکیل شده است. این ست برای خانم هایی که به سلامت، درخشندگی، زیبایی، تمیزی و خوش بو بودن پوست خود اهمیت می دهند می تواند یک کادو فوق العاده باشد. لوسیون 236 میلی لیتر و بادی اسپلش 250 میلی لیتر است. بادی اسپلش و لوسیون در مدل های مختلف موجود است که ارسال آنها بصورت...
  • باکس کادویی کاریبو
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کاریبو از فندک، جاسیگاری، ادکلن جیبی و اسپری بدن تشکیل شده است. فندک مدل آمازون یک فندک گازی بسیار زیباستکه نقش برجسته زیبایی روی آن طرح شده است و در دو رنگ قابل انتخاب است. ادکلن LE BLACK یک ادکلن جیبی 25 میلی لیتری با رایحه تلخ و خنک مردانه است. اسپری LEGEND پرستیژ 150 میلی لیتری با رایحه معتدل است. جاسیگاری از ورق استیل و چرم مصنوعی تولید شده است و...
  • ست کروات, پوشت و دکمه سردست ZHOVAN (در 8 طرح)
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست جذاب ZHOVAN یک ست کروات، پوشت یا همان دستمال جیبی، دکمه سردست و گیره کروات است. اکثر کروات و پوشت های این ست از برند buki انتخاب شده اند که یک برند ترک است و محصولات تولیدی آن دارای پارچه مرغوب و دوخت تمیز هستند. در ست ZHOVAN یک جفت دکمه سردست از جنس استیل و یک گیره کروات نیز قرار داده شده که روی دکمه سردست نگین های ظریف و زیبایی دیده می شود. این ست...
  • ست کادویی موزن و ادکلن رومئو
    (2)
    810,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه رومئو از یک موزن 3 کاره برند روزیا، یک ادکلن مردانه از برند جانوین و یک جعبه هدیه تشکیل شده است. کوتاه کردن موهای زائد گوش و بینی و همچنین مرتب کردن ابروها، ریش و سبیل و تنظیم خط ریش کارهایی است که موزن 3 کاره روزیا مدل HD102A با سری های مختلف خود انجام می دهد. ادکلن 100 میلی لیتری RED از برند Johnwin نیز یک ادکلن مردانه با رایحه گرم و شیرین است.
  • موزن گوش و بینی سه کاره ROZIA مدل HD102A
    329,000 تومان موجود
    موزن روزیا (ROZIA) مدل HD102A یک موزن گوش و بینی 3 کاره است. این موزن دارای 3 سری جداگانه با کاربردهای متفاوت است که کارایی این دستگاه را از یک موزن گوش و بینی فراتر برده است. کیفیت و کارایی این دستگاه در رنج قیمتی خود بسیار بالا و مناسب است. این دستگاه دارای یک موتور با قدرت 3 وات است و باطری های آن قابل شارژ می باشند.
  • باکس کادو دخترانه و زنانه اسپری و ادکلن elly
    799,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    باکس هدیه دخترانه و زنانه elly از یک ادکلن و یک اسپری خوش بو و شکیل تشکیل شده است. اسپری 200 میلی لیتری و ادکلن 100 میلی لیتری هر دو از برند جانوین و مدل elly انتخاب شده اند. رایحه ملایم، شیرین و گرم ست elly یک رایحه زنانه نشاط آور است. اسپری و ادکلن elly در وسط جعبه کادو قرمز رنگ زیبایی در میان یک قاب فومی قرار می گیرند و دورتادور آنها با گل های رز...
  • ماگ سرامیکی دخترانه مدل یونیکورن
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    لیوان یا ماگ سرامیکی مدل یونیکورن یک ماگ دخترانه است که طراحی خاص و بامزه ای دارد. روی این ماگ صورت بانمک یک اسب شاخدار کوچک و زیبا دیده می شود که طراحی آن شبیه به کاراکترهای کارتونی انجام شده و رنگ های شاد در طرح آن بکار رفته است. طرح کار شده روی لیوان برجسته است و گوش ها و شاخ اسب تک شاخ ما از لیوان بصورت سه بعدی بیرون زده است. این لیوان در دو مدل چشم...
  • ماگ مسافرتی COFFEE مدل CM680
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ماگ مسافرتی COFFEE مدل CM680 بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. بدنه استیل ضد زنگ این ماگ دوجداره است و قسمت بیرونی و درونی آن با فاصله هوایی عایق شده است تا تبادل حرارتی به حداقل ممکن برسد. درب ماگ COFFEE از جنس پلاستیک فشرده بسیار مقاوم food grade تولید شده است. این ماگ نی دار است و می توانید درون آن نوشیدنی سرد و گرم میل کنید. این محصول در 5 رنگ زیبا...
  • اسپیکر قابل حمل بلوتوثی Beecaro مدل F41B
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    اسپیکر بلوتوثی بیکارو مدل F41B بسیار خوب و بی نقص طراحی شده و ظاهر جذاب در کنار قدرت و وضوح صدا، این اسپیکر خوش قیمت را به محصولی بی رقیب در بازار بدل نموده است. دو بلند گوی پرقدرت 4 وات بهمراه پورت USB، شیار کارت حافظه Micro SD، جک 3.5 میلی متری AUX و کانکتور microUSB از این اسپیکر یک همراه فوق العاده ساخته است که می توان با استفاده از آن ساعت ها در...
  • اسپیکر بلوتوثی برند Beecaro مدل S41B
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    اسپیکر برند بیکارو (Beecaro) مدل S41B یک اسپیکر خوش ظاهر و استوانه ای شکل است که بسیار مدرن و زیبا طراحی شده است. در دو طرف استوانه 2 بلندگو 3 وات قرار گرفته است که صدای خروجی آنها بسیار باکیفیت و پرقدرت است. این اسپیکر دارای پورت USB، شیار کارت حافظه، جک 3.5 میلی متری AUX و کانکتور microUSB است و می توانید با بلوتوث با دیگر دستگاه های دیجیتال خود به آن...
نمایش 209 - 224 از 911 آیتم
توجه: کلیه سفارشاتی که از تاریخ 27 اسفند الی 13 فروردین ماه ثبت می شوند در تاریخ 14 فروردین ماه بررسی و ارسال خواهند شد.