کاتالوگ

ساعت مچی 

در صفحه
نمایش 17 - 32 از 85 آیتم
  • ساعت مچی اسپرت مردانه CRRJU مدل 2258
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مچی مردانه با بند، قاب و صفحه مشکی رنگ، ظاهری اسپرت و جوان پسند دارد. صفحه این ساعت ساده و خاص طراحی شده و تم مشکی رنگ دارد و عقربه های آن در دو رنگ آبی و قرمز قابل انتخاب است. این ساعت در دو مدل روز شمار دار و بودن روز شمار عرضه شده و بند آن به صورت حصیری شکل طراحی شده است. این محصول همراه جعبه چوبی شیک ارسال می گردد.
  • کادویی ساعت دخترانه آرمیتا (در 3 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کادویی آرمیتا یک پک هدیه محسوب می شود که از یک ساعت مچی زیبا دخترانه و یک جعبه کادو فانتزی، سورپرایزی و خاص تشکیل شده است. ساعت مچی در رده ساعت های فانتزی بسیار باکیفیت بوده و در سه رنگ قابل انتخاب است. ساعت مچی در وسط جعبه کادو ویژه و خاص ما قرار گرفته و دورتادور آن با گلهای فومی قرمز و سفید تزیین می گردد.
  • ساعت مچی دخترانه فانتزی Licaihong
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی دخترانه فانتزی Licaihong فوق العاده زیبا طراحی شده است. صفحه و بند این ساعت هم رنگ بوده و قاب آن فلزی و رز گلد است. بند ساعت از فوم بسیار نرم و منعطف و در عین حال محکم تولید شده است. این ساعت دخترانه در 2 رنگ بسیار زیبا موجود بوده و دارای جعبه چوبی بسیار شیک می باشد که داخل آن با پارچه مخمل کاور شده است.
  • ساعت مچی زنانه Daniel Wellington مدل B40R8
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت زنانه دانیل ولینگتون مدل ClassicB40R8 یک ساعت مچی با طراحی ساده و مینیمالیستی است که جذابیت و گیرایی فوق العاده ای دارد. بند ساعت حصیری شکل و بسیار زیباست و قفل آن مگنتی می باشد و مجهز به موتور پرقدرت ژاپنی است. این ساعت مچی زنانه در سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی موجود بوده و همراه جعبه هاردباکس مگنتی و بگ برند Daniel Wellington ارسال خواهد شد.
  • ساعت مردانه دانیل ولینگتون مدل ClassicB40R8
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مردانه دانیل ولینگتون مدل ClassicB40R8 در رده ساعت های High Copy قرار می گیرد که تولید آن با بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است. این ساعت مچی مردانه شیک از بند و قاب استیل تولید شده و دارای موتور میوتا ژاپنی قدرتمند است. بند ساعت حصیری شکل و مگنتی استو در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره ای موجود می باشد و همراه با جعبه و بگ مخصوص برای شما ارسال خواهد شد.
  • ساعت مچی مردانه BOLUN
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی BOLUN ، یک ساعت مچی فانتزی با کیفیت ساخت بسیار بالاست. این ساعت مردانه دارای قاب فلزی و بند فومی بوده و در دو رنگ مشکی و سرمه ای قابل سفارش است. ساعت BOLUN بسیار ساده طراحی شده و زیبایی آن از دل همین سادگی بیرون می آید. این ساعت زیبا همراه با جعبه چوبی شیک، برای شما عزیزان ارسال می گردد که داخل آن با پارچه مخمل پوشیده شده است.
  • ست کادو تولد ساعت و دستبند ملانیا (در 2 رنگ)
    (4)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست ساعت و دستبند ملانیا، از یک ساعت فانتزی دخترانه آویزدار جذاب و یک جفت دستبند طرح سنگ زیبا با آویز فلزی تشکیل شده است که در داخل یک جعبه هدیه قرار می گیرد. این ست کادو تولد دخترانه در 2 رنگ مختلف موجود بوده و قابل سفارش است. در ضمن آویز ساعت و دستبند در اشکال متفاوت موجود بوده که بصورت رندوم ارسال می گردد.
  • ست هدیه دخترانه ساعت و دستبند Disu
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست دخترانه ساعت و دستبند Disu یک کادوی دخترانه هیجان انگیز و منحصر به فرد است. این ست از یک ساعت فانتزی و یک جفت دستبند طرح سنگ زیبا که در یک جعبه ویژه هدیه قرار گرفته تشکیل شده است. ساعت این ست از برند Disu بوده و از قاب فلزی و بند فوم طرح چرم تهیه شده است که یک ساعت فانتزی باکیفیت بحساب می آید. دستبند هم از پلاستیک فشرده و آویز های فلزی زیبا تولید شده است.
  • ساعت دخترانه فانتزی SILVIA مدل 1075
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی فانتزی SILVIA مدل 1075 یک هدیه دخترانه ارزان قیمت، باکیفیت، شیک و زیباست که در داخل یک جعبه کادویی جذاب قرار گرفته و ارسال می شود. این ساعت دخترانه از موتور باکیفیت برخوردار بوده و دارای بند طرح چرم است و در 4 رنگ متفاوت آماده سفارش شما عزیزان می باشد.
  • ساعت مچی فانتزی SILVIA مدل 5037
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی SILVIA مدل 5037 یک ساعت فانتزی و اسپرت است که برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد. این ساعت دارای طراحی خاص و منحصر به فرد است که نظرها را به خود جلب می نماید. ساعت SILVIA مدل 5037 از یک موتور بسیار باکیفیت بهره می برد و بند آن نیز روکش چرم می باشد. این ساعت تک رنگ، همراه با جعبه ویژه و مخصوص برای شما ارسال خواهد شد.
  • ساعت مچی اسپرت Silvia مدل 5040
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی Silvia مدل 5040 یک ساعت فانتزی زیبا با قاب مستطیل شکل است که در صفحه آن به غیر از عقربه های ساعت و دقیقه شمار تنها خطوط نازک مشکی رنگ قابل مشاهده است و فوق العاده ساده و چشم نواز طراحی شده است. این ساعت اسپرت برای خانم ها و آقایان قابل استفاده بوده و همراه با جعبه ای زیبا ارسال می گردد.
  • ساعت مچی دخترانه HR
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی دخترانه HR تولید و طراحی شده توسط HR Design Group است. صفحه این ساعت مچی مزیین به طرح های سنتی است که بسیار دلپذیر از کار درآمده است. بند این ساعت چرمی بوده و سه دور روی مچ دست بسته می شود. در ضمن این ساعت در دو مدل و رنگبندی مختلف موجود است.
  • ست ساعت و دستبند نوتریکا
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست ساعت و دستبند نوتریکا از یک عدد ساعت فانتزی مردانه زیبا و یک دستبند سنگ اونیکس شیک تشکیل شده است که در یک جعبه چوبی ساده و متناسب قرار داده می شود. این ست ساعت و دستبند یک کادو مردانه و پسرانه جذاب است.
  • ست هدیه تولد ساعت و دستبند آیناز
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست ساعت و دستبند آیناز یک هدیه تولد فوق العاده برای خانم ها و دخترخانم های جوان است. این ست از یک عدد ساعت مچی فانتزی با بند آبی و یک دستبند سه لاین زیبا همرنگ تشکیل شده است که در یک جعبه شیک چیدمان شده اند.
  • ست کادو تولد ساعت و دستبند آیسانا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست ساعت و دستبند آیسانا مناسب برای خانم ها و دختر خانم های جوان و نوجوان می باشد. این ست از یک عدد ساعت مچی فانتزی Licaihong مشکی رنگ و یک دستبند چرمی زیبا تشکیل شده است که در یک جعبه شیک و مناسب قرار می گیرند.
  • ست ساعت مچی فانتزی و دستبند سیبا
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست ساعت مچی فانتزی و دستبند سنگی سیبا، یک ست هدیه پسرانه شیک و دلپذیر است. این ست از یک عدد ساعت فانتزی با بند برزنتی و یک دستبند سنگ اونیکس با پلاک فلزی تشکیل شده است که در داخل جعبه مخصوص به خود قرار می گیرند.
نمایش 17 - 32 از 85 آیتم