کاتالوگ

ساعت مچی 

در صفحه
نمایش 49 - 64 از 85 آیتم
  • ساعت بند استیل زنانه CITIZEN مدل HT-416LS
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت زنانه سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416LS، دارای قاب و بند استیل دو رنگ طلایی-نقره ای است که ثبات رنگ آن به همراه موتور های آن به مدت 24 ماه گارانتی می باشد. این ساعت زیبا سه موتوره بوده و مجهز به روز شمار و کرنومتر می باشد. علاوه بر آن تا عمق 50 متری ضد آب بوده و همراه با جعبه چوبی مخصوص اش برای مشتریان ارسال می شود.
  • ساعت مردانه بند استیل CITIZEN مدل HT-416MS
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مردانه سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416MS، ساعت سه موتوره با موتورهای ژاپنی پرقدرت است و مجهز به کرنومتر می باشد. قاب و بند این ساعت زیبا از جنس استیل بوده و دو رنگ طلایی-نقره ای می باشد. این ساعت مچی مردانه تا عمق 50 متری ضد آب بوده و دارای گارانتی 24 ماهه موتور و ثبات رنگ است و همراه با جعبه چوبی مخصوص برای مشتریان ارسال می شود که برای هدیه به همسر یا...
  • ساعت زنانه بند چرمی سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416LS
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت زنانه بند چرمی سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416LS دارای قاب طلایی از جنس استیل و بندچرمی قهوه ای رنگ با قفل دستبندی می باشد. این ساعت سه موتوره، مجهز به موتورهای ساخت ژاپن بوده که شامل گارانتی 24 ماهه می شود. مقاومت این ساعت زنانه در برابر آب 50 متر بوده و رنگ قاب آن نیز ثابت می باشد. در ضمن همراه با جعبه چوبی شیک مخصوص به خود ارسال می شود که برای هدیه...
  • ساعت مچی مردانه سیتی زن مدل HT-416MS بند مشکی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی مردانه سیتی زن مدل HT-416MS دارای بند چرمی مقاوم و منعطف مشکی رنگ بوده که با صفحه سیاه رنگ و قاب نقره ای آن، ترکیبی زیبا و چشم نواز به وجود آورده است. این ساعت مچی مردانه سه موتوره بوده و مجهز به موتورهای ساخت ژاپن می باشد که به مدت 24 ماه همراه با ثبات رنگ قاب آن، گارانتی می شود. در ضمن این محصول دارای جعبه بسیار شیک چوبی هم هست تا برای کادو...
  • ساعت مردانه سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416MS قاب طلایی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مردانه سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416MS سه موتوره بوده و مجهز به موتور های پر قدرت ساخت ژاپن است. این ساعت دارای بند چرمی با قفل دستبدی بوده و دارای قاب استیل به رنگ طلایی می باشد. مقاومت این ساعت در برابر آبتا عمق 50 متری می باشد و موتور و ثبات رنگ آن به مدت 24 ماه گارانتی می شود و همراه با جعبه چوبی بسیار شیک CITIZEN برای مشتریان ارسال می گردد.
  • ساعت مچی دخترانه ESPIRIT مدل ES2154
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی دخترانه ESPIRIT مدل ES2154 دارای قاب طلایی رنگ از جنس استیل بوده که دور تا دور قاب آن به شکل زیبایی نگین کاری شده است. صفحه آن به رنگ سفید بوده و بسیار ساده طراحی شده است. بند سفید رنگ آن نیز از فوم طرح چرم تهیه شده و دارای قفل سگکی است. این محصول همراه با جعبه اصلی برای مشتریان ارسال می شود که برای کادو به دختر خانم ها آن را مناسب می سازد.
  • ساعت زنانه بند استیل ESPIRIT مدل ES2174 نقره ای
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت زنانه بند استیل ESPIRIT مدل ES2174 تک موتوره بوده ولی بصورت سه موتوره طراحی شده است. صفحه، قاب و بند آن نقره ای رنگ و از جنس استیل بوده و دوتادور قاب آن نگین کاری شده است. این ساعت زنانه زیبا در مقابل ریختن اتفاقی آب مقاوم بوده و همراه با جعبه مخصوص به خود ارسال می شود که می تواند هدیه مناسب برای همسر و یا نامزد شما باشد.
  • ساعت مچی دخترانه ESPIRIT مدل ES2173
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی دخترانه ESPIRIT مدل ES2173 دو رنگ بوده و از تلفیق رنگ های طلایی و نقره ای محصولی جذاب و دلربا برای خانم ها پدید آورده است. این ساعت تک موتوره بود و دارای موتور ژاپنی است ولی به شکل سه موتوره طراحی شده است. این ساعت در حد شستشوی دست ضد آب بوده و همراه با جعبه اصلی برای مشتریان ارسال می شود که برای کادوی تولد دختران و زنان بسیار مناسب می باشد.
  • ساعت زنانه ESPIRIT مدل ES2174
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت زنانه ESPIRIT مدل ES2174؛ ساعت مچی با طرح سه موتوره بوده و دارای موتور قدرتمند ژاپنی است. قاب و بند این ساعت طلایی رنگ زیبا از جنس استیل بوده که بر روی آنها نگین های ظریف و زیبایی کار شده است. این ساعت در حد ریخته شدن اتفاقی آب، ضد آب بوده و همراه با جعبه اصلی برای مشتریان ارسال می شود که برای هدیه دختر ها و زنان بسیار مناسب می باشد.
  • ساعت مچی دخترانه ESPIRIT مدل ES2074 دو رنگ
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ESPIRIT مدل ES2074 دو رنگ، دارای قاب و بند استیل می باشد و بر روی قاب، بند و صفحه این ساعت نگین کاری های بسیار زیبا و ظریفی انجام شده که جذابیت خاصی به آن بخشیده است. این ساعت تک موتوره به شکل سه موتوره طراحی شده است. موتور این ساعت مچی دخترانه ساخت ژاپن بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • ساعت دخترانه ESPIRIT مدل ES2074 طلایی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ESPIRIT مدل ES2074، ساعت زنانه و دخترانه با بند و قاب استیل و رنگ طلایی است که دورتادور قاب، داخل صفحه و همچنین بر روی قسمتی از بند آن به شکل زیبایی نگین کاری انجام شده است. این ساعت دخترانه به شکل سه موتوره طراحی شده ولی تک موتوره بوده و مجهز به موتور ژاپنی فوق العاده باکیفیت می باشد.
  • ساعت مردانه رومانسون (Romanson) مدل 350G
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    اگر به دنبال هدیه جذاب برای آقایان هستید ما این ساعت مردانه شیک و زیبا را پیشنهاد می کنیم. ساعت رومانسون(Romanson) مدل 350G دارای بند چرمی و قاب استیل است و از دو موتور پرقدرت ژاپنی بهره می برد و بصورت زیر ثانیه می باشد. این ساعت مردانه در دو رنگبندی قابل سفارش بوده و همراه با جعبه چوبی ویژه ارسال می شود.
  • ساعت زنانه بند چرمی رومانسون مدل 350L
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    اگر برای کادو تولد دنبال ساعت زنانه زیبا، شیک و باکیفیت هستید ما به شما ساعت مچی زنانه رومانسون مدل 350L پیشنهاد می کنیم. این ساعت زنانه دوموتوره و زیر ثانیه بوده و دارای بند چرمی فوق العاده بادوام و زیباست و در دو رنگ قاب طلایی و نقره ای قابل سفارش دادن است.
  • ساعت مچی مردانه رومانسون مدل 588G بند قهوه ای
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مردانه رومانسون هدیه تولد بسیار شیک برای آقایان بحساب می آید. این ساعت دوموتوره زیبا بصورت زیر ثانیه بوده و دارای قاب طلایی رنگ و صفحه سفید و بند چرمی قهوه ای رنگ فوق العاده بادووام است و همراه با جعبه چوبی مخصوص به خود ارسال می شود.
  • ساعت زنانه رومانسون (ROMANSON) مدل 588L بند قهوه ای
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت بندچرمی رومانسون(Romanson) مدل 588L می تواند کادو تولد غافلگیر کننده برای دختران و زنان جوان باشد. این ساعت دوموتوره زیر ثانیه از موتورهای ژاپنی پرقدرت بهره می برد و قاب طلایی رنگ آن از جنس استیل است که خیال شما را علاوه بر زیبایی از کیفیت آن نیز راحت می سازد.
  • ساعت مچی زنانه رومانسون مدل 588L بند مشکی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مچی زنانه ظریف و زیبا دو موتوره بوده و در اصطلاح زیر ثانیه می باشد. صفحه و بند این ساعت مشکی رنگ بوده و قاب آن طلایی رنگ است که ترکیبی بسیار زیبا بوجود آورده است. این ساعت زنانه زیبا همراه با جعبه چوبی مخصوص به خود ارسال می شود که آن را به هدیه تولد جذاب برای دختر خانم ها تبدیل می سازد.
نمایش 49 - 64 از 85 آیتم