کاتالوگ

ساعت مچی 

در صفحه
نمایش 65 - 80 از 85 آیتم
  • ساعت مردانه رومانسون مدل 588G بند مشکی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مچی مردانه زیبا، دو موتوره بوده و به ساعت زیر ثانیه در بازار معروف است. این مدل رومانسون در عین سادگی بسیار زیبا طراحی شده و دارای قاب فلزی طلایی رنگ و بند چرمی مشکی رنگ است که با صفحه مشکی رنگ آن ترکیب زیبایی را بوجود می آورد.
  • ساعت مچی ADEXE مدل 010097D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت ADEXE مدل 010097D ، ساعت مچی با طراحی ساده و بسیار زیباست که برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد. این ساعت زیبا دارای بند چرمی بسیار لطیف و انعطاف پذیر است و قاب آن از جنس استیل می باشد. این ساعت از موتور ژاپنی فوق العاده باکیفیت بهره می برد و باجعبه اصلی برای مشتری ارسال می گردد.
  • ساعت کاسیو بند چرمی مدل BEM-506
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی بند چرمی کاسیو BEM-506 با کیفیت High Copy یکی از پرفروشترین و پرطرفدارترین محصولات کاسیو به حساب می آید. این ساعت سه موتوره دارای موتورهای پرقدرت ژاپنی بوده و مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته می باشد. این ساعت مچی زیبا دارای بندچرمی و قاب استیل بوده و تمامی عقربه ها و تنظیم کننده های آن فعال می باشد و هیچکدام نمایشی نیست.
  • ساعت کاسیو EF-558 صفحه مشکی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-558 یکی از پرطرفدارترین مدل های کاسیو بحساب می آید. این ساعت High Copy سه موتوره از موتور های پر قدرت ژاپنی بهره می برد و مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته نیز می باشد. این ساعت کرنومتردار از قاب و بند استیل بسیار زیبا و باکیفیتی هم برخوردار است و همراه باجعبه اصلی برای مشتری ارسال خواهد شد.
  • ساعت مردانه ADEXE مدل 010172D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مچی مردانه دارای طراحی بسیار ساده و کلاسیک است و در عین سادگی، جذاب، مردانه و چشمگیر طراحی شده است. این ساعت مچی دارای موتور پرقدرت ژاپنی بوده و مجهز به روز شمار می باشد. قاب این ساعت از جنس استیل بوده و بند آن از چرم بسیار مرغوب تهیه شده است. این محصول همراه با جعبه مخصوص به خود ارسال خواهد شد که آن را بسیار مناسب برای کادو پسر ها و آقایان جوان...
  • ساعت زنانه haiyinsa
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی زنانه haiyinsa دارای طراحی فوق العاده زیبا و چشمگیری است. این ساعت فانتزی دارای بند طرح چرم پوست ماری بسیار جذاب و دارای قاب فلزی طلایی رنگ است. این محصول را می توانید با جعبه چوبی شیک مخصوص هدیه نیز سفارش دهید و آن را بعنوان کادو تولد برای عزیزانتان تهیه نمایید.
  • ساعت مردانه ADEXE مدل 010077D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ADEXE مدل 010077D ، ساعت مردانه با صفحه بزرگ و ظاهری ساده است. این ساعت دارای بند چرمی بسیار منعطف، قاب استیل و موتور ژاپنی فوق العاده باکیفیت می باشد. این محصول در دو رنگ طوسی و مشکی قابل سفارش است و با جعبه اصلی برای مشتری ارسال خواهد شد که می تواند تبدیل به یک کادوی تولد بسیار شیک شود.
  • ساعت مچی ADEXE مدل ARMY
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ADEXE مدل ARMY ساعت پسرانه اسپرت است که صفحه آن به شکل زیبایی طراحی شده و حال و هوای نظامی را منتقل می کند. این ساعت دارای بند چرمی مقاوم، موتور ساخت ژاپن و مجهز به روز شمار می باشد. می توانید این ساعت مچی زیبا را به عنوان کادو تولد برای پسر ها تهیه فرمایید.
  • ساعت مچی دخترانه GEBAO
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی زنانه GEBAO یک ساعت فانتزی بسیار زیبا و خوش ساخت است و برای خانم ها و دختران جوان بسیار مناسب است. این ساعت مچی در 5 رنگبندی زیبا موجود می باشد و همراه با جعبه بسیار شیک چوبی ارسال خواهد شد که می توانید آن را برای هدیه دختر ها تهیه نمایید.
  • ساعت مچی مردانه کاسیو EFR-540
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EFR-540 یکی از مدل های بسیار زیبا و جدید کمپانی کاسیو به حساب می آید. این ساعت مچی اسپرت سه موتوره بوده و مجهز به روز شمار می باشد. این ساعت دارای درجه کیفی High Copy می باشد و نزدیکترین کیفیت به نمونه اصلی آن است که از نظر ظاهری نمی توان از اصلش تشخیص داد و از نظر کیفی هم با نمونه اصلی در رقابت بسیار نزدیک است.
  • ساعت مردانه سه موتوره کاسیو EF-560
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی سه موتوره کاسیو EF-560 یک ساعت مچی High Copy با موتورهای ژاپنی است. این ساعت مردانه در سه رنگ صفحه قابل سفارش بوده و مجهز به روز شمار و کرنومتر می باشد. این ساعت مچی دارای قاب و بند استیل است و همراه با جعبه اصلی کاسیو برای مشتری ارسال خواهد شد. در ضمن می توانید آن را به عنوان کادو برای آقایان نیز تهیه نمایید.
  • ساعت زنانه ADEXE مدل 001566D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مچی زنانه دارای طراحی بسیار مدرن و جدید است و دارای موتور ژاپنی بوده و از بند چرمی بسیار نرم و منعطف برخوردار است. این ساعت زنانه در 5 رنگ قابل سفارش می باشد و همراه با جعبه چوبی شیک مخصوص به خود ارسال خواهد شد که بسیار مناسب برای کادو دختر ها و زنان جوان می باشد.
  • ساعت مچی مردانه کاسیو مدل EFR-543
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی مردانه کاسیو EFR-543 یک ساعت سه موتوره با درجه کیفیHigh Copy است که از نظر ظاهری با نمونه اصلی آن هیچ تفاوتی نداشته و از نظر کیفی نیز با موتورهای ژاپنی که از آن برخوردار است با نمونه اصلی در رقابت تنگاتنگ است. این ساعت مچی مردانه دارای بند و قاب استیل بوده و مجهز به روز شمار می باشد. این محصول را می توانید به عنوان کادوی تولد بسیار شیک و چشمگیر...
  • ساعت مچی زنانه ESPIRIT مدل ES3101
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی زنانه ESPIRIT دارای طراحی مدرن و بسیار زیبایی است. بند و قاب این ساعت از ترکیب استیل و سرامیک ساخته شده است و رنگ آن ثابت است. این ساعت زنانه دارای موتور ژاپنی فوق العاده باکیفیت می باشد و در دو رنگ نقره ای و طلایی قابلیت سفارش دارد. این محصول همراه با جعبه چوبی مخصوص به خود ارسال خواهد شد که کادو و هدیه مناسبی برای خانم ها خواهد بود.
  • ساعت مردانه اسپرت کاسیو مدل EF-550
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی سه موتوره کاسیو EF-550 یک ساعت مردانه اسپرت با بند و قاب استیل می باشد که دارای سه موتور باکیفیت ژاپنی است و از نظر کیفیت دارای درجه High Copy می باشد. این ساعت مچی بسیار زیبا مجهز به روز شمار و کرنومتر بوده و تمامی اجزاء و عقربه های آن فعال است و نمایشی نیست. این محصول در دو رنگ صفحه مشکی و سفید قابلیت سفارش دارد و می توانید آن را بعنوان هدیه و...
  • ساعت مچی سه موتوره کاسیو EF-558 دو رنگ
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-558 با قاب و بند دو رنگ طلایی-نقره ای یکی از پرفروشترین مدل های کاسیو به شمار می رود. این ساعت دارای سه موتور ژاپنی پرقدرت است و مجهز به کرنومتر، روز شمار و شمارنده ایام هفته می باشد. این ساعت دارای درجه کیفی High Copy می باشد و بند و قاب آن از جنس استیل است. این محصول همراه با جعبه اصلی ارسال می شود و می تواند کادویی زیبا و شیک برای پسر...
نمایش 65 - 80 از 85 آیتم