کاتالوگ

فندک و جاسیگاری 

در صفحه
نمایش 17 - 32 از 43 آیتم
  • ست فندک, جاسیگاری و چوب سیگار NB.co مدل SSNB-10
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست NB.co مدل SSNB-10 از 3 جزء فندک، چوب سیگار و جاسیگاری تشکیل شده است. فندک این ست از نوع گازی بوده و جمع و جور و خوش دست می باشد و چوب سیگار آن از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و مخصوص سیگارهای سایز استاندار طراحی شده است. جاسیگاری آن نیز از ورق فلزی مقاوم تولید شده و پوشش ضد خش سیاه رنگ زیبایی تمام سطح داخلی و خارجی آن را کاور کرده است.
  • ست فندک و جاسیگاری NB.co مدل NB273
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست NB.co مدل NB273 از یک فندک گازی و یک جاسیگاری زیبا تشکیل شده است و دارای یک جعبه شیک و محکم است که اجزاء ست بخوبی در آن چیدمان شده اند. فندک این ست از نوع گازی بوده و قابلیت شارژ مجدد را دارد و شعله آن قابل تنظیم می باشد و جاسیگاری برای دو ردیف سیگار جا داشته و سیگارها توسط یک گیره فنری در جای خود ثابت می شوند.
  • ست فندک و جاسیگاری NB.co مدل NB271
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست NB.co مدل NB271 از یک فندک و جاسیگاری تشکیل شده که در یک جعبه هاردباکس زیبا قرار گرفته اند. فندک اینکار فلزی و از نوع گازی بوده و جاسیگاری آن نیز فلزی بوده و دو ردیف سیگار می توان در آن نگهداری نمود. روکش فندک و جاسیگاری، در اصطلاح بازار آسفالتی بوده و علاوه بر زیبایی از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. این ست دارای جعبه هاردباکس فوق العاده شیک و زیباست.
  • ست هدیه فندک و جاسیگاری JOBON مدل JB203
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه JOBON مدل JB203 یک ست هدیه 2 تکه است که از یک فندک و یک جاسیگاری تشکیل شده است. فندک فلزی این ست از نوع گازی بوده و آتشزنه آن چخماخی می باشد و در دو رنگ دودی و نقره ای (استیل) موجود می باشد که می توانید بین آنها انتخاب نمایید. جاسیگاری آن نیز فلزی با روکشی از چرم مصنوعی است. این ست هدیه دارای جعبه شیک با پاپیون قرمز رنگ روی درب خود است که زیبایی...
  • ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل SN-25458
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ست فندک و زیرسیگاری یک محصول جدید و جذاب دیگر از برند مطرح و معتبر BORUI است که محصولات آن از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. زیر سیگاری این ست به شکل مربع طراحی شده و از پلاستیک فشرده و فلز مرغوب تهیه شده است. فندک آن نیز به شکل استوانه است و براحتی با گاز فندک قابل شارژ مجدد می باشد. این ست فندک و زیرسیگاری به خوبی در داخل جعبه محکم و زیبای خود چیدمان...
  • جاسیگاری برند GUIPAI مدل SN-152
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    جاسیگاری برند GUIPAI مدل SN-152 می تواند یک هدیه خاص برای افراد خاص و ویژه زندگی شما باشد. این جاسیگاری فلزی از بهترین متریال تولید شده و دارای طرح و نقش زیبا و منحصر به فرد روی درب و داخل آن است که آن را تبدیل به یک جاسیگاری خاص نموده است. این جاسیگاری زیبا دارای گیره های فنری نگهدارنده در داخل خود هست و درون یک جعبه شیک و زیبا قرار گرفته است.
  • ست هدیه فندک و زیرسیگاری BORUI مدل SN-224
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه فندک و زیرسیگاری BORUI مدل SN-224 بسیار ساده ولی بسیار دلنشین و گیرا طراحی و تولید شده است. این ست از یک فندک گازیاستوانه ای با روکش چرمی و یک زیر سیگاری چوبی-فلزی بسیار شیک تشکیل شده که در یک جعبه محکم و زیبا چیدمان شده اند.
  • ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل S300
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل S300 از طراحی جذاب و زیبایی برخوردار است. این ست از یک عدد فندک گازی خوش دست و یک زیر سیگاری فلزی کوچک تشکیل شده که در داخل جعبه شیک خود جایگذاری شده است.
  • ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل S400
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل S400 از یک فندک گازی چخماخی و یک زیر سیگاری کوچک فلزی تشکیل شده است که به بهترین شکل در داخل جعبه شیک اش قرار گرفته اند. فندک گازی این ست قابل شارژ مجدد بوده و شعله آن براحتی قابل تنظیم است.
  • ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل SN-25456
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل SN-25456 یک ست هدیه جذاب و زیبا با طراحی منحصر به فرد است. این ست از یک فندک گازی که به شکل لوگو اپل طراحی شده و یک زیرسیگاری چند ضلعی که طراحی بسیار چشمگیری دارد تشکیل شده که در داخل یک جعبه زیبا، محکم و شیک بسته بندی شده است.
  • ست فندک و جاسیگاری اپل 2
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    فندک و جاسیگاری اپل 2 به شکل سیب گاز خورده شرکت محبوب اپل طراحی شده و در بسته بندی مخصوص و شیک خود به بهترین شکل جایگذاری شده است. این فندک و جاسیگاری فلزی بوده و در دو رنگ طلایی و مشکی قابل سفارش می باشد. فندک این ست از نوع گازی بوده و قابلیت شارژ مجدد را داشته و بصورت شارژ شده برای مشتریان عزیز ارسال می گردد.
  • ست فندک و جاسیگاری HONEST مدل SN-102
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست جاسیگاری و فندک هانست از یک فندک گازی خوش دست و باکیفیت بهمراه یک جاسیگاری شیک و زیبا تشکیل شده است. محصولات این پک از جنس استیل و چرم بوده و به بهترین شکل طراحی و تولید شده اند و در داخل بسته بندی و جعبه بسیار زیبای خود قرار گرفته اند تا ست هدیه زیبایی را تشکیل داده باشند. این ست در دو رنگ مشکی و قهوه ای موجود است.
  • ست سه تکه HONEST مدل SN-85
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست سه تکه HONEST مدل SN-85 از فندک، جاسوئیچی و جاکارتی تشکیل شده است. اجزاء این ست از چرم و استیل تهیه شده و بسیار زیبا طراحی شده و بسیار خوش ساخت می باشند. تمامی اجزاء به شکل زیبایی در داخل جعبه خود چیدمان شده اند. این ست تک رنگ و به رنگ مشکی می باشد.
  • ست سه تکه HONEST مدل SN-86
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست سه تکه هانست مدل SN-86 از یک فندک گازی فوق العاده باکیفیت، یک عدد جاسوئیچی بسیار زیبا و یک جاکارتی شیک تشکیل شده است که همه اجزاء از چرم و استیل با ظرافت هرچه تمام تر ساخته شده و در جعبهزیبا، شیک و محکم خود به بهترین شکل چیدمان و جایگذاری شده اند تا این ست، مناسب برای هدیه به پسر ها و مردان جوان باشد.
  • فندک Zippo اصل مدل 21032 SHAMROCK
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    فندک زیپو مدل 21032 SHAMROCK از نوع بنزینی بوده و به رنگ سبز بسیار زیبا با شبدر طلایی رنگ در پایین آن طراحی شده است. این فندک ساخت آمریکا بوده و برند و کشور سازنده در زیر آن حکاکی شده است. این فندک فلزی بوده و دارای درب بازشو با طراحی ویژه زیپو می باشد. امکان تعویض فیتیله و سنگ چخماخ آن نیز وجود خواهد داشت و شعله آن نیز مثل تمام فندک های زیپو در اثر باد...
  • فندک Zippo اصل مدل 218ZL ZIPPO LOGO
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    برند زیپو Zippo پرطرفدارترین و معتبرترین برند تولید کنند فندک در سرتاسر جهان است که برخی مدل های خاص آن با رقم های میلیونی خرید و فروش می شود! فندک زیپو مدل 218ZL ZIPPO LOGO طراحی کلاسیک داشته و برند زیپو روی درب آن حک شده است. این فندک ساخت آمریکا بوده و همانند تمام فندک های زیپو درب بازشو ویژه زیپو، امکان تعویض سنگ چخماخ و فیتله و خاموش نشدن شعله بر اثر...
نمایش 17 - 32 از 43 آیتم