کاتالوگ

موجود بودن

ساعت مردانه 

در صفحه
نمایش 17 - 32 از 45 آیتم
  • ساعت مچی ESPRIT مدل ES-4014G با قاب مشکی
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ESPRIT مدل ES-4014G یک ساعت مچی با طراحی فوق العاده و اسپرت است. این ساعت زیبا دارای قاب استیل و بند چرمی بوده و از موتور پرقدرت ژاپنی بهره می برد. قاب، بند و صفحه این ساعت مشکی رنگ بوده و شیشه آن برجسته طراحی شده است. این ساعت مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته بوده و دارای گارانتی 12 ماهه موتور می باشد.
  • ساعت مچی ESPRIT مدل ES-4014G با قاب طلایی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مردانه ESPRIT مدل ES-4014G دارای موتور پرقدرت ساخت ژاپن بوده که به مدت یکسال از تاریخ خرید گارانتی می شود. این ساعت مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته بوده و از بند چرمی و قاب استیل بهره می برد. این ساعت اسپرت زیبا ضد آب بوده و تا عمق 30 متری در برابر آب مقاوم است و رنگ طلایی قاب آن نیز ثابت است. این محصول همراه با جعبه و ساک دستی مخصوص ESPRIT...
  • ساعت مچی مردانه ESPRIT مدل ES-4006G
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ESPRIT مدل ES-4006G یک ساعت مچی اسپرت مردانه با طراحی فوق العاده است و در عین سادگی بسیار جذاب است. این ساعت دارای موتور ژاپنی با قدرت و کیفیت بالاست که به مدت یکسال گارانتی می شود. این ساعت زیبا ضد آب بوده و تا عمق 30 متری نفوذ ناپذیر است و در دو رنگ قاب مشکی و طلایی قابل سفارش می باشد و رنگ قاب آن نیز ثابت است.
  • ساعت مچی فانتزی SAIHO
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی فانتزی SAIHO می تواند مورد استفاده پسران و دختران قرار بگیرد. این ساعت دارای بند فوم طرح چرم بسیار زیبا و منعطف بوده و قاب آن فلزی می باشد. صفحه این ساعت مچی ساده و نسبتاً بزرگ طراحی شده است. این ساعت مچی در سه رنگ مشکی، سرمه ای و خردلی قابلیت سفارش دارد. در ضمن می توانید جعبه شیک مخصوص هدیه آن را نیز سفارش دهید.
  • ساعت مچی کاسیو EFR-540 Black
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EFR-540 Black یک ساعت سه موتوره با کرنومتر و روز شمار است. این ساعت مردانه دارای بند، قاب و صفحه به رنگ مشکی و از جنس استیل بوده و طراحی آن فوق العاده زیبا و چشمگیر از کار درآمده است. این ساعت دارای موتورهای ساخت ژاپن بوده که به مدت یکسال از تاریخ خرید گارانتی می شود. این ساعت دارای درجه کیفی High Copy بوده و با جعبه و دفترچه راهنمای اصلی...
  • ساعت مچی اسپرت کاسیو EF-550 GOLD
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی اسپرت کاسیو EF-550 GOLD یکی از زیباترین و جذابترین تولیدات و طراحی های شرکت کاسیو می باشد. این ساعت سه موتوره مجهز به کرنومتر و روز شمار است. این ساعت مردانه دارای بند و قاب استیل به رنگ طلایی بوده که با صفحه هم رنگش ترکیب زیبایی به وجود می آورد. این محصول همراه با جعبه اصلی برای مشتریان ارسال می گردد و دارای گارانتی یکساله موتور نیز می باشد.
  • ساعت مچی کاسیو EF-554 با قاب مشکی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-554 یکی از معروفترین و شناخته شده ترین مدل های کمپانی کاسیو بشمار می رود که بسیار پر طرفدار و پرفروش است. این ساعت مچی سه موتوره بوده و مجهز به کرنومتر و روز شمار است. بند و قاب آن از جنس استیل بوده و تمامی اجزاء داخل صفحه آن فعال می باشد. این ساعت در حد ریختن اتفاقی آب (70 درصد) ضد آب بوده و موتور ژاپنی آن به مدت 12 ماه از زمان خرید...
  • ساعت مردانه بند استیل CITIZEN مدل HT-416MS
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مردانه سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416MS، ساعت سه موتوره با موتورهای ژاپنی پرقدرت است و مجهز به کرنومتر می باشد. قاب و بند این ساعت زیبا از جنس استیل بوده و دو رنگ طلایی-نقره ای می باشد. این ساعت مچی مردانه تا عمق 50 متری ضد آب بوده و دارای گارانتی 24 ماهه موتور و ثبات رنگ است و همراه با جعبه چوبی مخصوص برای مشتریان ارسال می شود که برای هدیه به همسر یا...
  • ساعت مچی مردانه سیتی زن مدل HT-416MS بند مشکی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی مردانه سیتی زن مدل HT-416MS دارای بند چرمی مقاوم و منعطف مشکی رنگ بوده که با صفحه سیاه رنگ و قاب نقره ای آن، ترکیبی زیبا و چشم نواز به وجود آورده است. این ساعت مچی مردانه سه موتوره بوده و مجهز به موتورهای ساخت ژاپن می باشد که به مدت 24 ماه همراه با ثبات رنگ قاب آن، گارانتی می شود. در ضمن این محصول دارای جعبه بسیار شیک چوبی هم هست تا برای کادو...
  • ساعت مردانه سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416MS قاب طلایی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مردانه سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416MS سه موتوره بوده و مجهز به موتور های پر قدرت ساخت ژاپن است. این ساعت دارای بند چرمی با قفل دستبدی بوده و دارای قاب استیل به رنگ طلایی می باشد. مقاومت این ساعت در برابر آبتا عمق 50 متری می باشد و موتور و ثبات رنگ آن به مدت 24 ماه گارانتی می شود و همراه با جعبه چوبی بسیار شیک CITIZEN برای مشتریان ارسال می گردد.
  • ساعت مردانه رومانسون (Romanson) مدل 350G
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    اگر به دنبال هدیه جذاب برای آقایان هستید ما این ساعت مردانه شیک و زیبا را پیشنهاد می کنیم. ساعت رومانسون(Romanson) مدل 350G دارای بند چرمی و قاب استیل است و از دو موتور پرقدرت ژاپنی بهره می برد و بصورت زیر ثانیه می باشد. این ساعت مردانه در دو رنگبندی قابل سفارش بوده و همراه با جعبه چوبی ویژه ارسال می شود.
  • ساعت مچی مردانه رومانسون مدل 588G بند قهوه ای
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مردانه رومانسون هدیه تولد بسیار شیک برای آقایان بحساب می آید. این ساعت دوموتوره زیبا بصورت زیر ثانیه بوده و دارای قاب طلایی رنگ و صفحه سفید و بند چرمی قهوه ای رنگ فوق العاده بادووام است و همراه با جعبه چوبی مخصوص به خود ارسال می شود.
  • ساعت مردانه رومانسون مدل 588G بند مشکی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مچی مردانه زیبا، دو موتوره بوده و به ساعت زیر ثانیه در بازار معروف است. این مدل رومانسون در عین سادگی بسیار زیبا طراحی شده و دارای قاب فلزی طلایی رنگ و بند چرمی مشکی رنگ است که با صفحه مشکی رنگ آن ترکیب زیبایی را بوجود می آورد.
  • ساعت مچی ADEXE مدل 010097D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت ADEXE مدل 010097D ، ساعت مچی با طراحی ساده و بسیار زیباست که برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد. این ساعت زیبا دارای بند چرمی بسیار لطیف و انعطاف پذیر است و قاب آن از جنس استیل می باشد. این ساعت از موتور ژاپنی فوق العاده باکیفیت بهره می برد و باجعبه اصلی برای مشتری ارسال می گردد.
  • ساعت کاسیو بند چرمی مدل BEM-506
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی بند چرمی کاسیو BEM-506 با کیفیت High Copy یکی از پرفروشترین و پرطرفدارترین محصولات کاسیو به حساب می آید. این ساعت سه موتوره دارای موتورهای پرقدرت ژاپنی بوده و مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته می باشد. این ساعت مچی زیبا دارای بندچرمی و قاب استیل بوده و تمامی عقربه ها و تنظیم کننده های آن فعال می باشد و هیچکدام نمایشی نیست.
  • ساعت کاسیو EF-558 صفحه مشکی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-558 یکی از پرطرفدارترین مدل های کاسیو بحساب می آید. این ساعت High Copy سه موتوره از موتور های پر قدرت ژاپنی بهره می برد و مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته نیز می باشد. این ساعت کرنومتردار از قاب و بند استیل بسیار زیبا و باکیفیتی هم برخوردار است و همراه باجعبه اصلی برای مشتری ارسال خواهد شد.
نمایش 17 - 32 از 45 آیتم