کاتالوگ

موجود بودن

ساعت مردانه 

در صفحه
نمایش 33 - 45 از 45 آیتم
  • ساعت مردانه ADEXE مدل 010172D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مچی مردانه دارای طراحی بسیار ساده و کلاسیک است و در عین سادگی، جذاب، مردانه و چشمگیر طراحی شده است. این ساعت مچی دارای موتور پرقدرت ژاپنی بوده و مجهز به روز شمار می باشد. قاب این ساعت از جنس استیل بوده و بند آن از چرم بسیار مرغوب تهیه شده است. این محصول همراه با جعبه مخصوص به خود ارسال خواهد شد که آن را بسیار مناسب برای کادو پسر ها و آقایان جوان...
  • ساعت مردانه ADEXE مدل 010077D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ADEXE مدل 010077D ، ساعت مردانه با صفحه بزرگ و ظاهری ساده است. این ساعت دارای بند چرمی بسیار منعطف، قاب استیل و موتور ژاپنی فوق العاده باکیفیت می باشد. این محصول در دو رنگ طوسی و مشکی قابل سفارش است و با جعبه اصلی برای مشتری ارسال خواهد شد که می تواند تبدیل به یک کادوی تولد بسیار شیک شود.
  • ساعت مچی ADEXE مدل ARMY
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ADEXE مدل ARMY ساعت پسرانه اسپرت است که صفحه آن به شکل زیبایی طراحی شده و حال و هوای نظامی را منتقل می کند. این ساعت دارای بند چرمی مقاوم، موتور ساخت ژاپن و مجهز به روز شمار می باشد. می توانید این ساعت مچی زیبا را به عنوان کادو تولد برای پسر ها تهیه فرمایید.
  • ساعت مچی مردانه کاسیو EFR-540
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EFR-540 یکی از مدل های بسیار زیبا و جدید کمپانی کاسیو به حساب می آید. این ساعت مچی اسپرت سه موتوره بوده و مجهز به روز شمار می باشد. این ساعت دارای درجه کیفی High Copy می باشد و نزدیکترین کیفیت به نمونه اصلی آن است که از نظر ظاهری نمی توان از اصلش تشخیص داد و از نظر کیفی هم با نمونه اصلی در رقابت بسیار نزدیک است.
  • ساعت مردانه سه موتوره کاسیو EF-560
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی سه موتوره کاسیو EF-560 یک ساعت مچی High Copy با موتورهای ژاپنی است. این ساعت مردانه در سه رنگ صفحه قابل سفارش بوده و مجهز به روز شمار و کرنومتر می باشد. این ساعت مچی دارای قاب و بند استیل است و همراه با جعبه اصلی کاسیو برای مشتری ارسال خواهد شد. در ضمن می توانید آن را به عنوان کادو برای آقایان نیز تهیه نمایید.
  • ساعت مچی مردانه کاسیو مدل EFR-543
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی مردانه کاسیو EFR-543 یک ساعت سه موتوره با درجه کیفیHigh Copy است که از نظر ظاهری با نمونه اصلی آن هیچ تفاوتی نداشته و از نظر کیفی نیز با موتورهای ژاپنی که از آن برخوردار است با نمونه اصلی در رقابت تنگاتنگ است. این ساعت مچی مردانه دارای بند و قاب استیل بوده و مجهز به روز شمار می باشد. این محصول را می توانید به عنوان کادوی تولد بسیار شیک و چشمگیر...
  • ساعت مردانه اسپرت کاسیو مدل EF-550
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی سه موتوره کاسیو EF-550 یک ساعت مردانه اسپرت با بند و قاب استیل می باشد که دارای سه موتور باکیفیت ژاپنی است و از نظر کیفیت دارای درجه High Copy می باشد. این ساعت مچی بسیار زیبا مجهز به روز شمار و کرنومتر بوده و تمامی اجزاء و عقربه های آن فعال است و نمایشی نیست. این محصول در دو رنگ صفحه مشکی و سفید قابلیت سفارش دارد و می توانید آن را بعنوان هدیه و...
  • ساعت مچی سه موتوره کاسیو EF-558 دو رنگ
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-558 با قاب و بند دو رنگ طلایی-نقره ای یکی از پرفروشترین مدل های کاسیو به شمار می رود. این ساعت دارای سه موتور ژاپنی پرقدرت است و مجهز به کرنومتر، روز شمار و شمارنده ایام هفته می باشد. این ساعت دارای درجه کیفی High Copy می باشد و بند و قاب آن از جنس استیل است. این محصول همراه با جعبه اصلی ارسال می شود و می تواند کادویی زیبا و شیک برای پسر...
  • ساعت مچی مردانه بند چرمی کاسیو EF-506 GOLD
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کاسیو BEM-506 Gold یکی از پرفروشترین مدل های کاسیو بند چرمی می باشد. این ساعت دارای سه موتور ژاپنی بوده و مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته می باشد. این ساعت مردانه دارای بند چرمی فوق العاده باکیفیت و زیبایی نیز هست و در سه رنگبندی بند مشکی با صفحه مشکی و سفید و بند قهوه ای با صفحه سفید می باشد و همراه با جعبه اصلی کاسیو ارسال خواهد شد. در ضمن بسیار...
  • ساعت مچی کاسیو سه موتوره EF-558
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو مدل EF-558 یک ساعت سه موتوره با درجه کیفی High Copy است که موتورهای آن ژاپنی می باشد. این ساعت مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته می باشد و بند و قاب آن از جنس استیل است. این ساعت مچی مردانه زیبا را می توانید به عنوان کادو و هدیه تولد برای کسی که دوستش دارید تهیه نمایید.
  • ساعت مردانه کاسیو EF-554
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-554 یک کپی بسیار باکیفیت (High Copy) از روی نمونه اصلی است. این ساعت مچی دارای سه موتور ژاپنی بوده و تمامی عقربه های داخل صفحه آن فعال می باشد و هیچکدام نمایشی نیست. کاسیو EF-554 دارای روز شمار است و بند و قاب آن استیل می باشد و همراه جعبه ارجینال کاسیو ارسال خواهد شد و می تواند کادو مردانه مناسبی برای آقایان جوان و میانسال بحساب آید.
  • ساعت کاسیو مدل EF-558 طلایی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-558 GOLD دارای سه موتور ژاپنی باکیفیت بوده و کرنومتر دار است و مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته می باشد. این ساعت مچی از نظر کیفیت High Copy بوده و بند و قاب آن استیل می باشد. کادویی و هدیه مناسب برای آقایان و پسران.
  • ساعت مچی کاسیو مدل EF-554 طلایی
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-554 GOLD یک کپی بسیار با کیفیت (High Copy) و نزدیک به نمونه اصلی می باشد. دارای سه موتور ژاپنی و مجهز به روزشمار است و تمامی عقربه ها و اجزاء داخل صفحه فعال می باشد. این محصول همراه با جعبه اصلی ارسال خواهد شد. این ساعت مچی را می توان برای هدیه پسر ها و آقایان تهیه کرد.
نمایش 33 - 45 از 45 آیتم