کاتالوگ

ساعت زنانه 

در صفحه
نمایش 17 - 32 از 48 آیتم
  • ست کادو تولد ساعت و دستبند ملانیا (در 2 رنگ)
    (4)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست ساعت و دستبند ملانیا، از یک ساعت فانتزی دخترانه آویزدار جذاب و یک جفت دستبند طرح سنگ زیبا با آویز فلزی تشکیل شده است که در داخل یک جعبه هدیه قرار می گیرد. این ست کادو تولد دخترانه در 2 رنگ مختلف موجود بوده و قابل سفارش است. در ضمن آویز ساعت و دستبند در اشکال متفاوت موجود بوده که بصورت رندوم ارسال می گردد.
  • ست هدیه دخترانه ساعت و دستبند Disu
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست دخترانه ساعت و دستبند Disu یک کادوی دخترانه هیجان انگیز و منحصر به فرد است. این ست از یک ساعت فانتزی و یک جفت دستبند طرح سنگ زیبا که در یک جعبه ویژه هدیه قرار گرفته تشکیل شده است. ساعت این ست از برند Disu بوده و از قاب فلزی و بند فوم طرح چرم تهیه شده است که یک ساعت فانتزی باکیفیت بحساب می آید. دستبند هم از پلاستیک فشرده و آویز های فلزی زیبا تولید شده است.
  • ساعت دخترانه فانتزی SILVIA مدل 1075
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی فانتزی SILVIA مدل 1075 یک هدیه دخترانه ارزان قیمت، باکیفیت، شیک و زیباست که در داخل یک جعبه کادویی جذاب قرار گرفته و ارسال می شود. این ساعت دخترانه از موتور باکیفیت برخوردار بوده و دارای بند طرح چرم است و در 4 رنگ متفاوت آماده سفارش شما عزیزان می باشد.
  • ساعت مچی فانتزی SILVIA مدل 5037
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی SILVIA مدل 5037 یک ساعت فانتزی و اسپرت است که برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد. این ساعت دارای طراحی خاص و منحصر به فرد است که نظرها را به خود جلب می نماید. ساعت SILVIA مدل 5037 از یک موتور بسیار باکیفیت بهره می برد و بند آن نیز روکش چرم می باشد. این ساعت تک رنگ، همراه با جعبه ویژه و مخصوص برای شما ارسال خواهد شد.
  • ساعت مچی اسپرت Silvia مدل 5040
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی Silvia مدل 5040 یک ساعت فانتزی زیبا با قاب مستطیل شکل است که در صفحه آن به غیر از عقربه های ساعت و دقیقه شمار تنها خطوط نازک مشکی رنگ قابل مشاهده است و فوق العاده ساده و چشم نواز طراحی شده است. این ساعت اسپرت برای خانم ها و آقایان قابل استفاده بوده و همراه با جعبه ای زیبا ارسال می گردد.
  • ساعت مچی دخترانه HR
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی دخترانه HR تولید و طراحی شده توسط HR Design Group است. صفحه این ساعت مچی مزیین به طرح های سنتی است که بسیار دلپذیر از کار درآمده است. بند این ساعت چرمی بوده و سه دور روی مچ دست بسته می شود. در ضمن این ساعت در دو مدل و رنگبندی مختلف موجود است.
  • ست هدیه تولد ساعت و دستبند آیناز
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست ساعت و دستبند آیناز یک هدیه تولد فوق العاده برای خانم ها و دخترخانم های جوان است. این ست از یک عدد ساعت مچی فانتزی با بند آبی و یک دستبند سه لاین زیبا همرنگ تشکیل شده است که در یک جعبه شیک چیدمان شده اند.
  • ست کادو تولد ساعت و دستبند آیسانا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست ساعت و دستبند آیسانا مناسب برای خانم ها و دختر خانم های جوان و نوجوان می باشد. این ست از یک عدد ساعت مچی فانتزی Licaihong مشکی رنگ و یک دستبند چرمی زیبا تشکیل شده است که در یک جعبه شیک و مناسب قرار می گیرند.
  • ساعت مچی دخترانه ESPIRIT مدل ES3290
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی دخترانه ESPIRIT مدل ES3290 یک ساعت با بند بلند است که دو دور بر روی مچ دست بسته می شود. این ساعت زیبا دارای موتور ژاپنی و بند چرمی بسیار باکیفیت می باشد و موتور آن به مدت یکسال گارانتی می شود. این ساعت در 4 رنگبندی مختلف موجود می باشد.
  • ست ساعت مچی و دستبند دخترانه دیانا
    (3)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست ساعت مچی و دستبند دخترانه دیانا از یک عدد ساعت فانتزی زیبا و دو عدد دستبند با آویزهای جذاب تشکیل شده است که همراه با جعبه مخصوص برای مشتریان گرامی ارسال می شود.
  • ست هدیه ساعت و دستبند دخترانه ماندانا
    (6)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه ساعت مچی و دستبند دخترانه ماندانا از یک عدد ساعت مچی فانتزی با بند فوم طرح چرم و دو عدد دستبند دخترانه طرح سنگ با آویزهای دلربا تشکیل شده است که در یک جعبه مناسب چیدمان شده اند.
  • ساعت زنانه ESPRIT مدل ES-4023L
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت زنانه ESPRIT مدل ES-4023L یک ساعت زنانه و دخترانه با طراحی جدید، زیبا است. این ساعت در دو رنگ طلایی و نقره ای موجود بوده و رنگ آن ثابت است. این ساعت دارای موتور پرقدرت ژاپنی بوده که یکسال شامل گارانتی می شود و تا عمق 30 متری هم در مقابل نفوذ آب مقاوم است. این ساعت همراه با جعبه و ساک دستی ویژه ESPRIT ارسال خواهد شد و می تواند یک هدیه مناسب برای خانم...
  • ساعت مچی زنانه ADEXE مدل 005631E
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت زنانه ADEXE مدل 005631E ، ساده و شیک طراحی و ساخته شده است. این ساعت زیبا از قاب و بند استیل طلایی رنگ بهره می برد و دارای موتور قدرتمند ژاپنی است که به مدت 6 ماه از تاریخ خرید گارانتی می شود. این ساعت همراه با جعبه و ساک دستی ویژه ADEXE برای مشتریان ارسال می گردد و می توان آن را برای هدیه تولد خانم ها و دختران جوان در نظر گرفت.
  • ساعت مچی زنانه ESPRIT مدل ES-4006L
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت زنانه ESPRIT مدل ES-4006L یک ساعت اسپرت زیبا با طراحی منحصر به فرد و جذاب است. این ساعت دارای موتور پرقدرت ژاپنی است که به مدت یکسال گارانتی می شود. قاب آن استیل بوده و بند چرمی آن فوق العاده باکیفیت و منعطف است. این ساعت تا عمق 30 متری ضد آب بوده و رنگ قاب آن ثابت است. این محصول در دو رنگ قاب مشکی و طلایی موجود بوده و همراه با جعبه و ساک دستی مخصوص...
  • ساعت مچی فانتزی دخترانه RADO
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت دخترانه RADO یک ساعت فانتزی و بسیار زیباست. این ساعت دارای قاب فلزی طلایی رنگ و بند طرح چرم منعطف و مقاوم است. صفحه سفید رنگ آن در کمال سادگی طراحی شده است. این ساعت مچی دخترانه زیبا در سه رنگ بند مشکی، سرمه ای و طوسی موجود است و می توانید آن را با جعبه هدیه مخصوص اش سفارش داده و به عزیزتان هدیه دهید.
  • ساعت مچی فانتزی SAIHO
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی فانتزی SAIHO می تواند مورد استفاده پسران و دختران قرار بگیرد. این ساعت دارای بند فوم طرح چرم بسیار زیبا و منعطف بوده و قاب آن فلزی می باشد. صفحه این ساعت مچی ساده و نسبتاً بزرگ طراحی شده است. این ساعت مچی در سه رنگ مشکی، سرمه ای و خردلی قابلیت سفارش دارد. در ضمن می توانید جعبه شیک مخصوص هدیه آن را نیز سفارش دهید.
نمایش 17 - 32 از 48 آیتم
توجه: کلیه سفارشاتی که از تاریخ 27 اسفند الی 13 فروردین ماه ثبت می شوند در تاریخ 14 فروردین ماه بررسی و ارسال خواهند شد.