نحوه ارسال و پرداخت سفارشات و نکات مربوط به آن

مشتری گرامی جهت اطلاع کامل از نحوه ارسال و پرداخت سفارشات توضیحات زیر را با دقت مطالعه فرمایید. تمامی نکات و قوانین مربوط به ارسال و پرداخت سفارشات به شکل کوتاه و کاربردی در ادامه مطرح شده است.

روش ارسال و پرداخت سفارشات در شهرستانها (تمام شهرهای ایران به غیر از شهر تهران):

ارسال با پست پیشتاز و پرداخت آنلاین:

 در این روش هزینه محصول بعد از ثبت سفارش و اتصال کاربر به درگاه امن بانک ملت بصورت آنلاین پرداخت می شود.

 زمان تحویل به شهرها در مراکز استان 1 تا 4 روز کاری خواهد بود و زمان تحویل در سایر شهرها و روستاها ممکن است 1 تا 2 روز بیشتر زمان ببرد.

 هزینه ارسال بستگی به وزن کالای درخواستی شما دارد ولی در بیشتر مواقع 35000 تومان خواهد بود.

 سفارشاتی که با این روش قبل از ساعت 12:30 ظهر انجام شود در همان روز کاری و سفارشات ثبت شده بعد از این ساعت، فردای روز سفارش ارسال می گردد.

روش های ارسال و پرداخت سفارشات در شهر تهران:

ارسال با پیک موتوری و پرداخت در محل و یا پرداخت آنلاین:

 این روش مخصوص مشتریان در سطح شهر تهران بوده و هزینه ارسال 35000 تومان می باشد.

زمان تحویل 1 الی 2 روز کاری می باشد.

 هزینه محصول و هزینه ارسال را می توانید به مامور پیک پرداخت کنید و یا با اتصال به درگاه بانک بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

 در ضمن مامور پیک مجهز به دستگاه کارت خوان می باشد.

ارسال با پیک موتوری ویژه و پرداخت در محل یا پرداخت آنلاین:

 این روش مخصوص مشتریان در سطح شهر تهران بوده و هزینه ارسال 69000 تومان می باشد.

 با این روش می توانید سفارش خود را 3 ساعته تحویل بگیرید.

 با این روش می توانید روز و ساعت دلخواه برای ارسال سفارش خود در نظر بگیرید. زمان دلخواه خود را هنگام ثبت سفارش در قسمت "پیام برای تک کادو" ذکر کنید.

 سفارشات ثبت شده در روزهای کاری بین ساعت 9 الی 17 رسیدگی خواهند شد.

 محدوده پیک موتوری ویژه در تصویر زیر مشخص شده است و سفارشات خارج از محدوده شامل هزینه اضافی خواهند شد.

محدود پیک تهران

تحویل حضوری:

 این روش مخصوص مشتریان تهرانی می باشد.

 مشتریان عزیزی که تمایل به دریافت حضوری سفارش خود دارند می توانند از طریق تلفن 66872601-021 هماهنگی های لازم را انجام داده و بصورت حضوری به آدرس فروشگاه مراجعه نموده و سفارش خود را تحویل بگیرند. 

 مراجعه بدون هماهنگی تلفنی قبلی ممکن و پذیرفته نیست.

نکات و قوانین مربوط به ارسال و پرداخت:

 در صورتی که به هر علت قادر به ثبت سفارش خود نبودید، در تلگرام با آی دی takkadoadmin@ در ارتباط باشید تا ما سفارش شما را ثبت کنیم.

 روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است. ثبت سفارش در تک کادو به صورت شبانه روزی ممکن بوده و در صورت ثبت سفارش در ایام تعطیل، در اولین روز کاری به آن رسیدگی میگردد.

فروشگاه تک کادو به منظور اطمینان خاطر مشتریان خود در آغاز کار اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت نموده است که در پایین تمامی صفحات سایت قابل مشاهده می باشد. این نماد خود باعث اعتماد بیشتر مشتریان ما در خرید و پرداخت های اینترنتی خواهد بود.

 لطفاً در هنگام ثبت سفارش تلفن های معتبر و پاسخگو را ثبت نمایید چرا که بعد از ثبت سفارش برای تایید صحت آن با شما تماس گرفته می شود و درصورت پاسخگو نبودن سفارش شما لغو می گردد.

 فروشگاه تک کادو با شرکت پست جمهوری اسلامی طرف قرارداد است و ارسال محصولات با همکاری این شرکت صورت می پذیرد. زمان تحویل با روش های مختلف پستی ذکر شده در بالا نیز از طرف این شرکت اعلام شده است.

 در صورتی که خواهان تحویل فوری محصول خود هستید حتما از روش "ارسال با پست پیشتاز و پرداخت آنلاین" و یا "ارسال با پیک موتوری و پرداخت در محل" استفاده نمایید.

 کاربر در هنگام ثبت سفارش موظف به وارد کردن اطلاعات دقیق خواسته شده (مخصوصا آدرس، شماره تلفن ثابت و همراه) می باشد تا امکان پیگیری و ارسال سفارش برای تک کادو وجود داشته باشد.

 درصورتی که سفارش دچار نقص و یا آسیبی باشد حتما تا ۴۸ ساعت کاری بعد از تحویل به اطلاع فروشگاه تک کادو رسانده شود تا بعد از انجام بررسی و تایید مشکل، در صورت مقصر شناخته شدن فروشگاه، نسبت به بازگرداندن کالا و تعویض یا واریز هزینه محصول به حساب مشتری اقدامات لازم صورت پذیرد. در صورت گذشت بیش از ۴۸ساعت از زمان دریافت کالا وجود نقص و عیب در کالای دریافتی پذیرفتنی نیست.

 کد سفارشات ثبت شده توسط کاربران از طریق ایمیل و پیام کوتاه به اطلاع آنها خواهد رسید و پس از آن نیز فروشگاه تک کادو سریعا کالا را پردازش نموده و جهت ارسال کالا با مشتری تماس میگیرد و در صورت تایید تلفنی کالا بسته بندی و ارسال می گردد.

 حق کنسل نمودن سفارش برای مشتری پس از ثبت سفارش محفوظ بوده و در صورت موجود نبودن محصول برای مشتری امکان تغییر سفارش وجود دارد و در غیر اینصورت و عدم تمایل مشتری هزینه به حساب وی عودت داده می شود.

 محصولات روزانه از لحاظ قیمت به روز رسانی میشوند و در صورتی که محصولی موجود نباشد در سایت اطلاع رسانی می شود.