تک کادو برای حمایت از مشتریان خود و جلب رضایت آنان تمام تلاش خود را خواهد نمود و پیوسته در تلاش است تا سفارشات مشتریان گرامی به بهترین شکل ممکن تحویل شده و درصورت کوچکترین نارضایتی نسبت به رفع آن اقدام نماید. در این راستا قوانینی را تحت عنوان "چتر حمایتی" وضع نموده که در ادامه به استحظارتان خواهد رسید:
✔ تمامی محصولات قبل از ارسال کاملاً چک شده و بعد از اطمینان از سلامت کامل آنها برای مشتریان گرامی ارسال خواهند شد.
✔ در صورتی که کوچکترین تفاوتی بین عکس و مشخصات محصول در سایت و محصول فیزیکی به وجود آمده باشد (این مورد ممکن است پس از شارژ مجدد محصول بوجود آمده باشد) حتماً قبل از ارسال بصورت تلفنی به مشتری گوشزد خواهد شد.
✔ در صورتی که به هر علت مشتری از محصول دریافتی خود رضایت نداشته باشد می تواند ظرف مدت 7 روز، محصول را صحیح و سالم (از هر نظر حتی کارتن و بسته بندی) به تک کادو بازگردانده و هزینه خود را با کسر هزینه ارسال دریافت نماید. در صورتی که محصولی که به دست شما رسیده دارای عیب و ایرادی باشد و تک کادو مقصر باشد تمام هزینه واریزی شما بازگردانده می شود و هیچگونه وجهی از شما (حتی بابت بسته بندی و ارسال) کسر نخواهد شد.
✔ درصورتی که سفارش دچار نقص و یا آسیبی باشد، حتما تا ۴۸ ساعت کاری بعد از تحویل به اطلاع فروشگاه تک کادو رسانده شود تا بعد از انجام بررسی و تایید مشکل، در صورت مقصر شناخته شدن فروشگاه، نسبت به بازگرداندن کالا و تعویض یا واریز هزینه محصول به حساب مشتری اقدامات لازم صورت پذیرد. در صورت گذشت بیش از ۴۸ ساعت از زمان دریافت کالا وجود نقص و عیب در کالای دریافتی پذیرفتنی نیست.
✔ محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر، اسپری و ادکلن شامل ضمانت بازگشت کالا نخواهند شد.