مونوپاد بلوتوثی YUNTENG مدل YT-1288

tk-98

جدید

مونوپاد بلوتوثی YUNTENG مدل YT-1288 یک دسته سلفی بسیار مدرن و زیبا و پر امکانات است که برای کسانی که عاشق سلفی گرفتن در هرجا و هر شرایطی هستن بسیار مناسب است.

این منوپاد دارای گیره برای انواع گوشی موبایل، دوربین های عکاسی و فیلم برداری می باشد و طول آن به راحتی قابل تنظیم است. در ضمن بوسیله بلوتوث با گوشی همراه شما ارتباط گرفته و با فشار دکمه روی دسته آن می توانید عکس بگیرید یا فیلم برداری کنید.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

مشخصات دسته سلفی یا منوپاد YUNTENG مدل YT-1288

این روزها در مراکز تفریحی و گردشگری همه را در حال گرفتن سلفی از خود، خانواده و دوستان مشاهده می کنیم و تبدیل به پدیده ای همه گیر شده که سن و سال نمی شناسد؛ از این رو منوپاد برای هر شخصی لازم بوده و می تواند کادو و هدیه ای جذاب باشد.

مونوپاد YUNTENG مدل YT-1288 یکی از پرفروشترین ها در سراسر دنیا می باشد چرا که محصولی با کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسب است. این دسته سلفی به وسیله بلوتوث با گوشی همراه شما ارتباط برقرار می کند و می توانید با فشار دکمه های ریموت آن عکس و فیلم گرفته و حتی زوم کنید.

کادو تولد برای پسر

ریموت بلوتوثی این مونوپاد قابلیت جدا شدن از روی دسته آن را دارد و می توانید بصورت جداگانه از آن استفاده نمایید. طول این دسته سلفی به راحتی و با استفاده از گیره های روی آن کم و زیاد شده و تنظیم می شود. حداقل و حداکثر طول آن 1250-425 میلی متر بوده و وزن آن 235 گرم می باشد.

این مونوپاد مجهز به گیره مخصوص گوشی موبایل است که به راحتی برای هرنوع گوشی با هر نوع سایز تنظیم می شود و آن را بصورت مطمئن و ایمن نگهداری می نماید. در ضمن شما می توانید با باز کردن گیره گوشی موبایل انواع دوربین عکاسی و یا فیلم برداری را نیز روی آن نصب نمایید.

جنس بدنه آن فلزی و جنس گیره ها و دسته آن از پلاستیک فشرده بسیار با کیفیت و سبک است تا در هنگام سلفی گرفتن دست شما خسته نشود. در ضمن این دسته سفلی دارای دستبند و کابل USB نیز هست که براحتی با شارژر موبایل خود می توانید آن را شارژ نمایید.

 کادو برای پسر

مونوپاد YUNTENG ؛ بهترین کادو برای پسران و دختران

دسته سلفی یا مونوپاد وسیله است که می توانید با استفاده از آن بهترین لحظات زندگی خود را به آسانی، زیبایی و در زوایایی جدید و منحصر به فرد ثبت نمایید. و امروزه به وسیله ای ضروری برای هر خانواده و یا هر شخص تبدیل شده است.

از این رو می توانید آن را به عنوان کادو برای پسر ها و دختران و همچنین زنان و مردان جوان و میانسال و یا حتی کهنسال تهیه نمایید و خود را شریک ثبت لحظات خاطره ساز و خاطره انگیز آنها نمایید.

مونوپاد YUNTENG مدل YT-1288 بسیار باکیفیت و خوش ساخت و پر امکانات بوده و در عین حال از قیمت تمام شده مناسبی هم برخوردار است.

 
جزئیات فنی
نوعمنوپاد (دسته سلفی)
برندYUNTENG
مدلYT-1288
مناسب برایآقایان و خانم ها
جنسفلز و پلاستیک فشرده
ابعاد و اندازهحداکثر و حداقل طول 125-42 سانتیمتر
وزن235 گرم
رنگبندیتک رنگ مشکی
جعبهدارد

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی