هدیه ها 

  • پک و ست هدیه
    پک و ست هدیه

    اگر به دنبال تهیه یک هدیه بی دردسر هستید و می خواهید هدیه شما شیک و چشمگیر باشد و مقبول و مورد پسند طرف مقابلتان نیز قرار بگیرد، بهتر است گزینه مورد نظرتان را از میان پک ها و ست های هدیه انتخاب کنید. یک پک هدیه و ست کادویی اگر که به دقت انتخاب شود می تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خشنود کند. این روزها ست های کادو زنانه و مردانه بسیاری در بازار می توان یافت که از نظر نوع محصول، شیوه طراحی و دیزاین، کیفیت و قیمت بسیار متنوع هستند و این خود قدرت انتخاب به شما خواهد بخشید. اما برای خرید یک پک و ست هدیه زنانه و مردانه سوالاتی پیش خواهد آمد که ما به چندتا از آنها در زیر پاسخ خواهیم داد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین ست های هدیه زنانه و دخترانه کدام ها هستند؟

    همانطور که گفتیم به دلیل تنوع پک های کادویی ممکن است هنگام انتخاب کمی سردرگم شوید و اگر بدانید که کدام محصولات محبوب تر، پرفروش تر و معمول تر هستند شاید انتخاب برایتان کمی آسان تر شود. با توجه به تجربه ای که در این ضمینه داریم می توان گفت ست های لوازم آرایشی و بهداشتی، پک های اسپری و ادکلن، ست های کیف پول و کمربند یا کیف پول و جاکارتی، ست و یا نیم ست زیورآلات، ست های ساعت و دستبند، پک لاک ناخن و یا رژ لب را می توان جزء بهترین ها برای کادو به دختران نوجوان تا زنان پا به سن گذاشته معرفی کرد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین پک های هدیه مردانه و پسرانه کدام ها هستند؟

    اگر بخواهیم عمومی ترین و پرطرفدارترین ست های هدیه مردانه را معرفی کنیم بدون شک ست های کیف و کمربند چرم طبیعی و مصنوعی اولین گزینه آن خواهد بود. بعد از پک های کیف و کمربند مردانه می توان به ست کروات و دکمه سر دست، ست ساعت و دستبند، پک های بهداشتی مردانه، ست اصلاح صورت، ست گردنبند و دستبند، ست های ادکلن و اسپری، ست های قمقمه جیبی، ست های فندک، زیرسیگاری و جاسیگاری، ست های خودکار و خودنویس، ست های لباس و یا لوازم ورزشی و غیره اشاره کرد.

    برای خرید یک ست هدیه خوب به چه نکاتی باید توجه داشت؟

    محصولاتی که در داخل یک پک کادویی قرار دارند را بایستی از نظر کیفیت، زیبایی و نوع طراحی، هماهنگی و هارمونی میان محصولات و همچنین مرتبط بودن اجزاء تشکیل دهنده با یکدیگر مورد بررسی قرار داد. نوع باکس و دیزاین محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

    قیمت تمام شده نیز جزء فاکتور های اساسی به حساب می آید که بایستی با محصولات پک و کیفیت آنها متناسب باشد. خرید یک پک هدیه ارزان قیمت همیشه ایده آل نیست شاید با کمی خرج بیشتر بتوان کیفیت بالاتری را تجربه کرد.

    اما یکی از مهمترین نکات، کاربردی بودن محصولات داخل پک کادو انتخابی ما برای فردی است که می خواهیم برایش هدیه را تهیه کنیم! سعی کنید قبل از انتخاب و خرید حتماً در مورد نیازهای طرف مقابل تحقیق کنید و متناسب با آن پک هدیه خود را انتخاب کنید.

    از کجا می توانیم ست و پک هدیه مناسب تهیه کنیم؟

    اگر گشتی در بازارهای بزرگ شهر خود بزنید حتماً می توانید پک های جذاب و باب میل خود را بیابید و خرید کنید. اما اگر وقت برای بازار گردی ندارید و میخواهید هر چه سریعتر محصول مورد نظر خود را تهیه کنید بهتر تا به فروشگاه ما تک کادو سر بزنید. ما در تک کادو پک های هدیه متنوعی را برای آقایان و خانم ها گردآوری کرده ایم که می توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

    ما علاوه بر ست های کادویی آماده و شرکتی، دست به کار شده و با گردآوری محصولات باکیفیت مرتبط پک های کادویی جذابی را تولید کرده ایم که مخصوص به خود ماست و در هیچ کجای دیگر نمی توانید مشابه آنها را بیابید. شما می توانید براحتی سفارش خود را در وبسایت ما ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل آن را به دستتان برسانیم.

  • ساعت مچی
    ساعت مچی
  • زیورآلات
    زیورآلات
  • کیف
    کیف
  • وسایل برقی و الکترونیک
    وسایل برقی و الکترونیک
  • فندک و جاسیگاری
    فندک و جاسیگاری
  • عروسک و اسباب بازی
    عروسک و اسباب بازی
  • سایر کادوها
    سایر کادوها
  • قمقمه جیبی
    قمقمه جیبی
  • ست کیف و کمربند
    ست کیف و کمربند
  • جعبه کادو
    جعبه کادو
  • ماگ و لیوان
    ماگ و لیوان

    خرید انواع ماگ و لیوان را می توانید در فروشگاه تک کادو تجربه کنید. انواع لیوان های سرامیکی، ماگ های مسافرتی و خاص را می توانید در تک کادو بیابید و به اعضاء خانواده و دوستان خود هدیه دهید. لیوان های خاص ماه های تولد و مناسبت های خاص در تک کادو عرضه می شوند.

  • عطر و ادکلن
    عطر و ادکلن
در صفحه
نمایش 161 - 176 از 917 آیتم
  • لیوان با طرح تقویم دی ماه (در 2 طرح)
    (2)
    139,000 تومان موجود
    لیوان با طرح تقویم دی ماه می تواند بهترین کادو و یادگاری در روز تولد عزیزانتان از طرف شما باشد. این لیوان سرامیکی زیبا در دو طرح عرضه شده است که شما می توانید از میان آنها یکی را به دلخواه خود انتخاب کنید.در هر دو طرح لیوان جمله تولدت مبارک و تقویم دی ماه 1401 دیده می شود که می توانید روز تولد شخص مورد نظرتان را مشخص کنید. برای اینکار روز دلخواه خود را در...
  • کادو خاص گردنبند نقره مدل سوسانو
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    باکس کادویی سوسانو یک هدیه خاص و ویژه است. یک گردنبند نقره قلبی شکل در مرکز این کادو خاص قرار گرفته است. یک گردنبند آتشین قرمز رنگ که نگاه ها را به خود خیره می کند. این گردنبند در داخل یک جعبه مخملی قرمز رنگ شیک قرار گرفته و وسط 20 عدد گل رز شبه طبیعی زیبا قرار می گیرد. گل های رز بکار رفته در باکس کادویی سوسانو با اینکه مصنوعی هستند ولی به سختی این موضوع...
  • نیم ست نقره زنانه طرح سواروسکی مدل حورا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این نیم ست نقره زنانه جذاب دارای یک نگین طرح سنگ بسیار زیباست که به سبک زیورآلات سواروسکی برش خورده است و در انعکاس نور محیط می درخشد. دور تا دور نگین اصلی هم توسط نگین های کریستالی مانند ظریف و کوچک تزیین شده است تا زیبایی نیم ست حورا در اوج خود قرار بگیرد. این نیم ست زنانه شیک و زیبا در داخل جعبه مخصوص زیورآلات SWAROVSKI برای شما ارسال می گردد و...
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی مدل لیندا (در 6 رنگ)
    869,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست طرح سواروسکی مدل لیندا از نقره با عیار 925 تولید شده و دارای نگین کریستال اشکی شکل است که فوق العاده زیبا تراش خورده و مشابه زیورآلات برند سواروسکی طراحی شده است. این نیم ست نقره دارای زنجیر طرح ونیزی ظریف و زیباست و همراه با جعبه مخصوص زیورآلات سواروسکی ارسال خواهد شد. این محصول در 6 رنگ زیبا موجود و قابل انتخاب می باشد.
  • گردنبند نقره مدل فرشته
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره مدل فرشته یک گردنبند با طراحی بی نظیر و فوق العاده است. این گردنبند از نقره 925 عیار تولید شده است. طرح گردنبند به شکل یک فرشته با بالهای افراشته شده به شکل صلیب است. روی بالها و سر و صورت فرشته بانگین های ظریف پوشانده شده است. این گردنبند جذاب در داخل جعبه مخصوص زیورآلات قرار گرفته و ارسال می شود. طرح خاص این گردنبند دختران و زنان را مجذوب...
  • دستبند نقره مدل درخت زندگی
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره مدل درخت زندگی یک دستبند زنانه بسیار شیک و زیباست. یک درخت جذاب در وسط پلاک دستبند با نگین کاری های دور آن طرحی بی نظیر را بوجود آورده است. درخت زندگانی یک نماد مقدس در تمدن های باستانی است و نمادی است از رویش، باروری و برکت. برگ های این درخت آلام بشری را درمان می کند و رابطی است بین زمین و آسمان. این دستبند نقره زیبا در داخل یک جعبه فوق...
  • ست کادویی دخترانه رامینا
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه رامینا از 9 محصول مختلف گلچین شده است. گیره مو (کلیپس)، کش مو، آینه، 2 عدد لاک ناخن، لاک پاک کن، کیف کوچک اکسسوری، ادکلن جیبی و جعبه کادو کتابی شکل محصولات این پک کادویی محسوب می شوند. ادکلن جیبی BRAND شماره 057 با حجم 25 میلی لیتر شیشه و بسته بندی شیکی دارد. گیره مو، کش مو، آینه، کیف اکسسوری و لاک ها در رنگبندی متنوع موجود هستند که یکی از رنگ ها...
  • ست هدیه گردنبند نقره بهارین
    (1)
    899,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره، ادکلن، شکلات، گل مصنوعی و جعبه هدیه محصولاتی هستند که از میان بهترین ها گلچین شده و ست هدیه بهارین را بوجود آورده اند. 3 مدل گردنبند نقره برای این باکس در نظر گرفته شده که از نظر شکل، وزن، اندازه و قیمت با یکدیگر متفاوتند و می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. ادکلن 25 میلی لیتری از کمپانی برند شماره 039 انتخاب شده است. 3 شکلات کیت کت...
  • فندک گازی مدل JACK DANIELS
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    فندک مدل JACK DANIELS یک فندک فلزی ساده و زیباست. این فندک فلزی دارای درب لولایی باز شو است و که بر روی بدنه آن برند JACK DANIELS نقش بسته و بشکه هایی که روی آن این برند معروف حک شده بصورت برجسته روی بدنه فندک دیده می شود.این فندک زیبا از نوع گازی است و از سنگ چخماخ برای روشن کردن شعله استفاده می کند. این فندک در دو رنگ طلایی و نقره ای قابل سفارش است.
  • ست هدیه مردانه اسپاد
    (1)
    699,000 تومان موجود
    ست کادویی اسپاد یک ست هدیه 8 تکه مردانه است که از یک فندک، جاسیگاری، جاکارتی، ادکلن جیبی، اسپری بدن، 2 مدل شکلات و جعبه کادو تشکیل شده است. فندک از نوع گازی و در دو رنگ طلایی و نقره ای قابل انتخاب است. رایحه خنک و شیرین ادکلن جیبی 25 میلی لیتری شماره 084 برند، مردان خوش پوش را مجذوب خود می کند. اسپری بدن 150 میلی لیتری پرستیژ مدل بلک افغان نیز رایحه گرم و...
  • ست هدیه فندک و جاسیگاری لیبرا
    (1)
    235,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه لیبرا از یک فندک و یک جاسیگاری تشکیل شده است. فندک این ست هم یک فندک است و هم یک جاسوئیچی کاربردی. این فندک دو منظوره با گاز فندک شارژ می شود و آتشزنه آن سنگ چخماخ است. جاسیگاری از ورق استیل و چرم مصنوعی تولید شده است که محکم و زیباست و درون خود دو ردیف سیگار سایز استاندارد را نگهداری خواهد کرد. این ست دارای یک جعبه هدیه زیبا نیز هست که محصول را...
  • ست کادویی مولتی کافه
    379,000 تومان موجود
    ست کادویی مولتی کافه از یک شیشه قهوه فوری و 4 مدل شکلات خوشمزه و معروف تشکیل شده است که در کنار هم و در یک باکس هدیه گردآوری شده اند. یک شیشه 50 گرمی قهوه فوری از برند مولتی کافه گولد از اجزاء اصلی تشکیل دهنده این ست هدیه بشمار می رود.در کنار آن 2 عدد شکلات کیت کت و 2 عدد شکلات مارس و اسنیکرز نیز قرار دارد که می توانند لذت نوشیدنی قهوه را دوچندان کنند.
  • گردنبند نقره زنانه مدل دو قلب
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره مدل دو قلب، به شکل دو قلب که به هم حلقه شده اند طراحی شده است که می تواند نمادی از عشق و دلبستگی باشد. یکی از این دو قلب با نگین های ظریف و زیبا تزیین شده است. این گردنبند از نقره 925 عیار تهیه شده و با آبکاری رادیوم  زرق و برق بیشتری یافته است. این گردنبند همراه با جعبه شیک مخصوص برای مشتریان عزیز ارسال می گردد.
  • گردنبند نقره دخترانه مدل آلیس
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره دخترانه مدل آلیس به صورت ترکیبی از نماد قلب و بی نهایت طراحی شده است. همانطور که می‌دانید قلب نمادی از عشق و دوست داشتن و علامت بی نهایت نمادی از جاودانگی و پشتیبانی بی پایان است و این دو با ترکیب در یکدیگر عشقی بی پایان را به نمایش گذاشته اند. این گردنبند زیبا همراه با یک جعبه هدیه برای شما ارسال خواهد شد.
  • هدیه خاص گردنبند نقره لادن
    699,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    کادویی خاص لادن یک هدیه زیبا با تزئینات فوق العاده است. محصول اصلی کادویی لادن یک گردنبند نقره است که در یک باکس گل رز شبه طبیعی قرار می گیرد. دو مدل گردنبند نقره برای کادویی لادن در نظر گرفته شده است تا دست شما هنگام انتخاب طرح و شکل گردنبند تا حدودی باز باشد و بتوانید به سلیقه خود مدل گردنبند را بین دو مدل موجود انتخاب نمایید. گلهای بکار رفته مصنوعی و...
  • باکس کادویی دستبند نقره سوگند
    (1)
    799,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه سوگند از یک دستبند نقره و یک ادکلن جیبی تشکیل شده است که در کنار یک باکس گل رز شبه طبیعی قرار گرفته اند. 2 مدل دستبند برای این ست کادویی در نظر گرفته شده که می توانید از میان آنها انتخاب کنید. ادکلن جیبی از برند کالکشن شماره 269 با حجم 25 میلی لیتر با رایحه خنک، شیرین و ملایم انتخاب شده است. گل های رز صورتی و سرخ-آبی مصنوعی و بسیار زیبا...
نمایش 161 - 176 از 917 آیتم