زیورآلات زنانه 

در صفحه
نمایش 209 - 214 از 214 آیتم
  • دستبند چرمی دخترانه مدل یورو
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند مدل یورو، دستبندی دخترانه و شیک است که دو دور روی دست بسته می شود. این دستبند تک رنگ و طوسی رنگ است و یک پلاک طلایی رنگ فلزی در مرکز خود دارد که به زیبایی آن کمک کرده است. این دستبند دخترانه دارای قفل دکمه ای است که اندازه آن را می توان در سه حالت تنظیم کرد. در ضمن می توانید با کمی هزینه بیشتر جعبه هدیه ویژه آن را نیز سفارش دهید.
  • گردنبند نقره طرح چشم نظر
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره طرح چشم نظر، شبیه به آویز های چشم نظر طراحی شده است. این گردنبند بسیار زیبا از نقره 925 استرلینگ ساخته شده است و عملیات آبکاری رادیوم (آب طلا) روی آن انجام شده تا مثل نقره های معمولی سیاه و تیره نشود و همیشه درخشنده و زیبا باقی بماند. روی پلاک آن از نگین های آبی لاجوردی و الماسی شکل بسیار ظریف و زیبا استفاده شده است و همراه با جعبه مخملی...
  • ست انگشتر و دستبند برنجی دخترانه
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست انگشتر و دستبند برنجی در 10 مدل و طرح مختلف، می تواند یک هدیه و کادو تولد هیجان انگیز برای دختران جوان و نوجوان بحساب آید. انگشتر این ست دارای رکاب برنجی قابل تنظیم بوده و نگین و رویه آن شیشه ای و شفاف با طرح های بسیار زیبا و سنتی است. دستبند آن نیز دارای بند چرمی بسیار زیباست. در هنگام خرید می توانید جعبه مخصوص هدیه را نیز همراه این ست سفارش دهید.
  • دستبند استیل زنانه مدل چهار برگ
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند استیل زنانه مدل چهار برگ بسیار زیبا طراحی شده است؛ دو گل کوچک و بزرگ که به یکدیگر تکیه داده اند و برگ های قلبی شکل و نگین های درخشان رویش، جذابیت خاصی به آن بخشیده است. این دستبند از جنس استیل بوده و رنگ آن ثابت است. قفل آن بصورت فنری بوده و سایز آن برای اکثر خانم ها مناسب است. می توانید آن را همراه با جعبه هدیه مخصوص اش هم سفارش دهید.
  • دستبند استیل دخترانه مدل عشق
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند استیل مدل عشق با طراحی بسیار زیبای خود می تواند بهترین هدیه تولد برای دختران نوجوان و جوان بحساب آید. جنس آن از استیل بوده و بسیار خوش ساخت و باکیفیت می باشد و رنگ آن نیز ثابت است. این دستبند دخترانه زیبا فری سایز بوده و بصورت فنری باز و بسته می شود. شما می توانید هنگام سفارش جعبه شیک مخصوص هدیه آن را نیز سفارش دهید.
  • دستبند زنانه استیل مدل پروانه
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند زنانه و دخترانه مدل پروانه، از طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی بهره مند است. جنس آن از استیل بوده که بسیار ظریف و تمیز پرداخت شده است و رنگ طلایی آن ثابت است. این دستبند زیبا، فری سایز بوده و چون بصورت فنری باز و بسته می شود برای دست اکثر خانم ها مناسب می باشد. نگین صدفی این دستبند در دو رنگ سفید و مشکی قابل سفارش است؛ در ضمن در صورت نیاز می توانید...
نمایش 209 - 214 از 214 آیتم