ست کادویی سام

tk-896

جدید

ست کادویی سام یک ست 3 تکه است که از یک اسپری خوشبو کننده بدن، ادکلن جیبی و فندک تشکیل شده است و این 3 جزء به زیبایی در داخل یک جعبه کادو شیک چیدمان شده اند. اسپری بدن پرستیژ مدل INVICTUS رایحه خنک و شیرین دارد. ادکلن جیبی 25 میلی لیتری BRAND شماره 116 رایحه خنک، شیرین و کمی تند و تیز مردانه ای دارد. فندک فلزی این ست نیز از نوع گازی بوده و در دو رنگ طلایی و نقره ای قابل انتخاب است.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

ست کادویی سام ؛ یک انتخاب عالی برای مردان و پسران جوان

در هنگام خرید هدیه برای آقایان بایستی نیازمندی و علاقمندی هایش را کشف کنید و سعی کنید بر اساس آن هدیه ای خلاقانه و متفاوت تهیه کنید. پک و ست هدیه معمولا انتخاب های بهتری برای کادو دادن به آقایان به شمار می رود چرا که می توانید با تهیه چند محصول مرتبط و کنار هم گذاشتن آنها چند نیاز فرد مورد نظر را برطرف کنید.

ما یک ست هدیه مردانه جذاب را در ادامه معرفی می کنیم که برای پسران و مردانی که فندک یه وسیله مورد نیازشان است و از امتحان کردن رایحه های جدید استقبال می کنند بسیار مناسب است.

خرید هدیه برای آقایان - ست فندک و اسپری و ادکلن سام

ست کادویی سام یک ست 3 تکه است که از یک اسپری خوشبو کننده بدن، ادکلن جیبی و فندک تشکیل شده است و این 3 جزء به زیبایی در داخل یک جعبه کادو شیک چیدمان شده اند. محصولات این ست را در ادامه بیشتر شرح خواهیم دارد.

اسپری بدن PRESTIGE مدل INVICTUS :

اسپری بدن از پرمصرف ترین اقلام بهداشتی بحساب می آید و بصورت روزانه برای آقایان مورد مصرف خواهد داشت. اسپری بدن پرستیژ مدل INVICTUS رایحه خنک و شیرین دارد و می تواند بدن مردان فعال و پرتلاش را در طول روز خوشبو و معطر نگاه دارد.

رایحه مردانه این اسپری به مدت 24 ساعت ماندگاری داشته و شادابی و طراوت را برای شما به ارمغان می آورد. این اسپری 150 میلی لیتر حجم دارد.

ادکلن جیبی BRAND شماره 116 :

ادکلنی که برای ست کادویی سام در نظر گرفته شده همانند اسپری آن، رایحه ادکلن معروف ادکلن اینوکتوس (INVICTUS) را باز تولید نموده است. برند کالکشن (BRAND collection) در ضمینه تولید ادکلن های جیبی بسیار خوب عمل کرده است و بخوبی توانسته رایحه و حتی مدل شیشه ادکلن های معروف دنیا را شبیه سازی کند.

ادکلن جیبی BRAND شماره 116 رایحه خنک، شیرین و کمی تند و تیز مردانه ای دارد که مردان خوش تیپ و خوش پوش را مجذوب خود می کند. این ادکلن 25 میلی لیتری ماندگاری مناسب و شیشه بسیار زیبایی دارد.

فندک :

یک فندک فلزی خوش دست و خوش ساخت و زیبا یکی از محصولات اصلی ست سام محسوب می شود. این فندک فلزی در دو رنگ طلایی و نقره ای قابل انتخاب است.

روی بدنه فندک یک کشتی بادبانی بصورت برجسته دیده می شود که خیلی به زیبایی کار کمک کرده است. درب فندک بصورت لولایی باز و بسته می شود و با باز شدن درب فندک گاز آن رها می شود و با چرخاندن سنگ چخماخ و ایجاد جرقه، شعله تشکیل می شود. این فندک شبیه به فندک های برند زیپو طراحی شده با این تفاوت که این فندک گازی است و براحتی با گاز فندک مجدد قابل شارژ خواهد بود.

 
جزئیات فنی
نوعست کادویی
مدلسام
مناسب برایآقایان
تعداد اجزاء4 تکه
محصولات پکاسپری، ادکلن جیبی، فندک و جعبه کادو
ابعاد و اندازهفندک 3.5*5.5 سانتیمتر
حجماسپری 150 میلی لیتر - ادکلن جیبی 25 میلی لیتر
وزن550 گرم
رنگبندیفندک در دو رنگ طلایی و نقره ای قابل انتخاب است.
جعبهدارد
ابعاد جعبه5.5*15*21 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی