ست کادو مردانه سورنا

tk-898

جدید

ست هدیه سورنا از یک اسپری بدن، ادکلن جیبی، گردنبند استیل و جعبه کادو تشکیل شده است. اسپری بدن 200 میلی لیتری مدیا مدل ساواج طبع سرد و رایحه مردانه جذابی دارد. ادکلن جیبی 25 میلی لیتری شماره 132 از برند مارکویی کالکشن رایحه شیرین، خنک و ملایمی دارد که اعتماد بنفس مردان را بالا می برد. گردنبند استیل این ست نیز جمله "تو مرا جان و جهانی" را با فونت زیبا روی استیل به زیبایی نمایش می دهد.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

ست کادو سورنا ؛ یک هدیه عاشقانه مردانه و پسرانه

انتخاب کادو مردانه معمولا چالش برانگیز است و هنگام انتخاب و گزینش یک کادو مناسب برای مردان ایده ها و دایره انتخابمان محدود به نظر می رسد. اما بایستی کمی متفاوت و خلاقانه به موضوع نگاه کرد تا ایده های جذاب و متنوع مسلسل وار به ذهنمان خطور کند. درست کردن ست و پک هدیه که از کنار هم گذاشتن لوازم مختلف بوجود می آیند نیز می تواند ایده خوبی باشد. در ادامه یکی از محصولات جذاب مردانه که ایده جالبی دارد را معرفی خواهیم کرد.

کادو عاشقانه مردانه مناسب ولنتاین

ست هدیه سورنا از یک اسپری بدن، ادکلن جیبی، گردنبند استیل و جعبه کادو تشکیل شده است. این ست پسرانه و مردانه می تواند برای هدیه تولد همسر یا کادو ولنتاین برای دوست پسر مناسب باشد. محصولات پک سورنا را در ادامه تشریح خواهیم کرد.

اسپری بدن مدیا مدل ساواج:

یک اسپری بدن با رایحه مردانه فوق العاده در پک سورنا قرار گرفته است. رایحه ادکلن معروف SAUVAGE برند دیور به شکل مطلوبی شبیه سازی شده است. رایحه و طبع سرد این اسپری 200 میلی لیتری می تواند بدن مردان فعال و پرمشغله را در روزهای کاری تا 48 ساعت از بوی نامطبوع عرق مصون نگاه دارد.

ادکلن جیبی مارکویی کالکشن شماره 132:

ادکلن جیبی شماره 132 از برند مارکویی کالکشن می تواند مکمل خوبی برای اسپری بدن مدیا مدل ساواج باشد. این ادکلن جیبی 25 میلی لیتری رایحه ادکن بلو شنل را با موفقیت بازتولید کرده است و رایحه مردانه جذاب آن بخوبی از کار درآمده است. رایحه شیرین، خنک و ملایم آن بر اعتماد به نفس مردان خواهد افزود و حال خوبی برایشان بوجود خواهد آورد. شیشه و بسته بندی این ادکلن مینیاتوری و بسیار زیبا طراحی و تولید شده است.

گردنبند استیل مردانه پک سورنا - هدیه مناسب برای مردان

گردنبند استیل:

جزئی که پک مردانه سورنا را متمایز می کند گردنبند استیل بسیار زیبای آن است. پلاک این گردنبند بخشی از یک مصرع از یکی از غزل های معروف مولاناست که همه ما آن را بارها خوانده و شنیده ایم "تو مرا جان و جهانی". این جمله آهنگین عاشقانه زیبا با فونت زیبایی روی فلز استیل اجرا شده است که بسیار دلبر و جذاب از کار درآمده است.

زنجیر استیل ظریف و ساده ای هم کمک می کند تا این پلاک به خوبی روی گردن و سینه خودنمایی کند. این گردنبند استیل در داخل یک جعبه مخملی سرمه ای رنگ نفیس قرار داده می شود تا جلوه و نمای بیشتری داشته باشد.

ست کادو مردانه سورنا را برای مناسبت های عاشقانه مانند ولنتاین یا روز سپندارمذگان و یا سالروز تولد مرد مورد علاقه تان می توانید تدارک ببینید. محصولات این ست، شیک و باکیفیت هستند و قیمت تمام شده آن نیز بسیار مناسب است؛ پس در خرید آن شک نکنید و سریعتر اقدام کنید چراکه موجودی آن محدود است و احتمالا هواخواهان آن بسیار!

 
جزئیات فنی
نوعست کادویی
مدلسورنا
مناسب برایآقایان
تعداد اجزاء4 تکه
محصولات پکاسپری، ادکلن جیبی، گردنبند استیل و جعبه کادو
جنسگردنبند استیل
ابعاد و اندازهپلاک گردنبند 2.3*3.5 سانتیمتر و طول زنجیر 45 سانتیمتر
حجماسپری بدن 200 میلی لیتر - ادکلن جیبی 25 میلی لیتر
وزن550 گرم
رنگبندیندارد
جعبهدارد
ابعاد جعبه5.5*15*21 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی