ست کادویی زنانه و دخترانه سنا

tk-899

جدید

ست کادویی سنا خیلی ساده از یک روسری و اسپری بدن تشکیل شده است و خیلی شیک و زیبا در داخل یک جعبه کادو آبی رنگ چیدمان شده و با گل های رز مصنوعی تزیین شده است. برای ست کادویی سنا یک روسری قواره بزرگ از برند کندیس مدل 346 در نظر گرفته ایم که نخی بوده و جنسی باکیفیت و خنک دارد. اسپری 200 میلی لیتری بدن مدیا رایحه گرم و آرامش بخشی دارد و رایحه زنانه آن تا 48 ساعت ماندگاری دارد.

جزییات بیشتر

355,000 تومان

- +

 
توضیحات کامل محصول

ست کادویی زنانه و دخترانه سنا ؛ یک هدیه ساده و زیبا

خیلی وقت ها به دنبال یک کادو ساده و زیبا هستیم. هدیه ای که در عین ارزان قیمت بودن، شیک و باکیفیت و چشمگیر باشد. اما جمع شدن همه این موارد در یک محصول کم اتفاق می افتد و بسیار نادر است! ولی در ادامه قرار است به یکی از همین اتفاق های نادر بپردازیم و یک ست هدیه دخترانه و زنانه ارزان، ساده، زیبا، شیک، باکیفیت و چشمگیر را معرفی کنیم.

ست هدیه زنانه و دخترانه سنا

ست کادویی سنا خیلی ساده از یک روسری و اسپری بدن تشکیل شده است و خیلی شیک و زیبا در داخل یک جعبه کادو آبی رنگ چیدمان شده و با گل های رز مصنوعی تزیین شده است. هر دو محصول این ست برای هر دختر خانمی کاربرد روزانه دارد. محصولات را در زیر یک به یک شرح خواهیم داد.

روسری نخی آبرنگی برند Kandis :

روسری جزء اکسسوری های پر مصرف بانوی ایرانی بشمار می رود. یک روسری زیبا می تواند تمام استایل یک خانم را تحت تاثیر قرار دهد و به همین خاطر انتخاب رنگ و مدل آن برای خانم ها بسیار پر اهمیت است.

ما برای ست کادویی سنا روسری قواره بزرگ از برند کندیس مدل 346 را در نظر گرفته ایم که بتوانید آن را با لباس ها اسپرت و روشن خود بخوبی ست کنید. این روسری نخی بوده و جنسی باکیفیت و خنک دارد. این روسری زیبا پر از رنگ های شاد و زنده است که در اصطلاح بازار به آنها آبرنگی گفته می شود و برای زنان و دختران شاد و پر انرژی مناسب است که دوست دارند در همه جا خوش پوش و زیبا ظاهر شوند.

یک کادو ارزان برای زنان و دختران

اسپری بدن media مدل TRESOR :

اسپری بدن نیز جزء لوازمی است که همیشه در کیف یک خانم باکلاس و شیک پوش دیده می شود. از اسپری بدن بعد از استحمام بصورت پاشش از فاصله 15 سانتیمتری به زیر بغل استفاده می شود تا در طول روز بدن شما خوش بو بماند.

اسپری بدن مدیا مدل TRESOR Midnight Rose رایحه گرم و آرامش بخش دارد و رایحه زنانه آن تا 48 ساعت می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. پس از استفاده از این اسپری 200 میلی لیتری احساسات خوب و انرژی مثبت به سوی شما سرازیر خواهد شد.

جعبه و گل آرایی :

برای هدیه زنانه و دخترانه سنا یک جعبه کادو هارباکس زیبا در نظر گرفته شده است که یک پاپیون بزرگ خوشگل روی درب آن نصب شده است. داخل جعبه همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید با 4 گل رز شبه طبیعی زیبا تزیین شده است. گلها در دو رنگ آبی و گلبهی رنگ هستند که با رنگ جعبه و همچنین رنگ هایی که در روسری دیده می شود هارمونی داشته باشند.

گلها با اینکه طبیعی نیستند ولی از نزدیک هم بسختی این موضوع را می توان متوجه شد. از مزیت این گلها می توان به زیبا بودن، عدم نیاز آنها به نگهداری، عطرآگین بودن و خراب شدنی نبودن آنها اشاره کرد.

 
جزئیات فنی
نوعست کادویی
مدلسنا
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء3 تکه
محصولات پکروسری، اسپری و جعبه کادو
جنسروسری نخی - گلها صابونی شبه طبیعی
ابعاد و اندازهروسری 130*140 سانتیمتر
حجماسپری 200 میلی لیتر
وزن590 گرم
رنگبندیتک رنگ
جعبهدارد
ابعاد جعبه6*17*23 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی