ماگ مسافرتی ENJOY

جدید

ماگ مسافرتی ENJOY طراحی مینیمال، ساده و بسیار شیکی دارد. این لیوان مسافرتی دارای بدنه دولایه از فلز استیل ضد زنگ SUS 304 می باشد. بدنه دولایه باعث می شود تا تبادل حرارتی بین لایه درونی و بیرونی آن به حداقل ممکن برسد بنابراین نوشیدنی درون آن تا ساعت ها در دمای اولیه خود باقی می ماند. این ماگ در 3 رنگ قابل انتخاب است و 350 میلی لیتر حجم دارد و کاملا آبندی شده است و از درون آن نوشیدنی نشت نخواهد کرد.

جزییات بیشتر

385,000 تومان

  • سفید

- +

 
توضیحات کامل محصول

ماگ مسافرتی ENJOY ؛ یک انتخاب شیک، باکیفیت و درجه یک

لیوان مسافرتی برای وقتی که در گردش و سفر هستید یا به مدرسه و محل کار می روید برای نوشیدن آب، چای و قهوه و سایر نوشیدنی ها یک ضرورت بحساب می آید. با این مدل از لیوان ها می توانید نوشیدنی مورد علاقه تان را به هر کجا که می روید همراه خود داشته باشید و براحتی آن را میل کنید.

ماگ مسافرتی اینجوی - بهترین هدیه و انتخاب

ماگ مسافرتی ENJOY طراحی مینیمال، ساده و بسیار شیکی دارد. این لیوان مسافرتی دارای بدنه دولایه از فلز استیل ضد زنگ SUS 304 می باشد که بهترین آلیاژ فلزی برای نگهداری از مواد غذایی و نوشیدنی بحساب می آید. بدنه دولایه این ماگ باعث می شود تا تبادل حرارتی بین لایه درونی و بیرونی آن به حداقل ممکن برسد بنابراین نوشیدنی درون این ماگ تا ساعت ها در دمای اولیه خود باقی می ماند. یعنی اگر نوشیدنی ما سرد باشد به همان صورت خنک و اگر داغ یا ولرم باشد تا ساعت ها سرد نخواهد شد. حجم این ماگ 350 میلی لیتر می باشد.

از ویژگی هایی که یک ماگ مسافرتی خوب باید داشته باشد اینکه بایستی بصورت کامل آبندی باشد. ماگ مسافرتی ENJOY هم این ویژگی را در خود دارد و بواسطه واشرهای لاستیکی که درون درب آن نصب شده است بخوبی آبندی می شود و نوشیدنی از درون آن نشت نخواهد کرد.

از ویژگی های دیگر این ماگ مسافرتی می توان به زیره یا کفه لاستیکی آن اشاره کرد که باعث می شود لیوان روی میز یا سطوح سیقلی دیگر لیز نخورده و در جای خود ثابت بماند. توری فلزی که در دهانه لیوان قرار گرفته نیز باعث می شود تا تفاله ها از نوشیدنی جدا شوند.

این لیوان مسافرتی زیبا در 3 رنگ عرضه شده است که می توانید از میان آنها انتخاب کنید. پاشش رنگ روی بدنه خارجی لیوان بصورت صنعتی انجام شده تا نتیجه کار سطح سیقلی و بدون نقص و ایراد باشد. این لیوان زیبا درون جعبه کارتنی ویژه خود قرار می گیرد و بصورت حرفه ای در تک کادو کادوپیچی می شود تا تبدیل به بهترین هدیه از طرف شما شود. این لیوان بقدری شیک و درجه یک است که سخت پسندترین افراد هم آن را دوست خواهند داشت. پس در انتخاب آن شک نکنید!

 
جزئیات فنی
نوعماگ مسافرتی
مدلENJOY
مناسب برایآقایان و خانم ها
جنساستیل ضد زنگ
ابعاد و اندازه7.2*14 سانتیمتر
حجم350 میلی لیتر
وزن200 گرم
رنگبندیدر سه رنگ سفید، طوسی و استیل
جعبهجعبه اصلی
ابعاد جعبه7.5*7.5*15 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی