تراول ماگ CREATIVE مدل CS450

جدید

لیوان یا ماگ مسافرتی CREATIVE مدل CS450 یک ماگ خوش دست و بسیار زیباست که طراحی آن مینیمالیستی و خاص انجام شده است. بدنه این ماگ فلزی و دوجداره است و از استیل SUS 304 تولید شده است. درب لیوان که بصورت پیچی روی بدنه باز و بسته می شود از پلاستیک فشرده مناسب و مخصوص مواد غذایی تولید شده است. حجم این ماگ 450 میلی لیتر است و روی در آن یک مجرای درب دار برای استفاده از نوشیدنی پیش بینی شده است.

جزییات بیشتر

379,000 تومان

  • نارنجی

- +

 
توضیحات کامل محصول

تراول ماگ CREATIVE مدل CS450 ؛ بهترین انتخاب برای کادو تولد دختران و پسران

ماگ های مسافرتی معمولا بدنه محکم و مقاومی دارند و به همین سبب می توان آنها را در کوله و کیف یا در داشبرد ماشین در مسافرت و گردش بدون آنکه آسیب ببینند نگهداری نمود. از خصوصیت دیگر این ماگ ها حفاظت از دمای اولیه و جلوگیری از نشت نوشیدنی به بیرون است.

یک ماگ مسافرتی برای هر شخص لازم است تا بتواند نوشیدنی مطلوب و مورد نظر خود را در هرکجا که میل اش کشید نوش جان نماید. از این جهت ماگ های مسافرتی یا تراول ماگ (Travel Mug) می تواند بهترین کادو تولد برای دختر و پسر جوان و نوجوان و یا مرد و زن میانسال یا حتی پا به سن گذاشته باشد. در ادامه یک ماگ مسافرتی خاص و جذاب را معرفی می کنیم که از هر نظر فوق العاده به نظر می رسد.

بهترین کادو تولد برای دختر و پسر - ماگ مسافرتی

لیوان یا ماگ مسافرتی CREATIVE مدل CS450  یک ماگ خوش دست و بسیار زیباست که طراحی آن مینیمالیستی و خاص انجام شده است. بدنه این ماگ فلزی و دوجداره است و از استیل SUS 304 تولید شده است. استیل SUS 304 یک آلیاژ خاص و ضد زنگ است که برای نگهداری از نوشیدنی و مواد غذایی توصیه شده است.

بدنه دوجداره این ماگ باعث می شود تا نوشیدنی درون آن دمای خود را حفظ کند و تبال گرمایی و حرارتی ناچیزی با محیط بیرونی داشته باشد. استفاده از استیل مناسب در این لیوان باعث می شود تا بتوانید هم از نوشیدنی گرم و هم سرد در این لیوان استفاده کنید و مشکلات بهداشتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

درب لیوان که بصورت پیچی روی بدنه باز و بسته می شود از پلاستیک فشرده مناسب و مخصوص مواد غذایی تولید شده است. روی این در پلاستیکی یک مجرای درب دار برای استفاده از نوشیدنی پیش بینی شده است. این مجرا و همچنین درب ماگ بخوبی با واشرهای سیلیکونی آبندی شده اند تا خیال شما را از بابت بیرون ریختن و نشت نوشیدنی راحت کند.

تراول ماگ - بهترین کادو تولد دخترانه و پسرانه

تراول ماگ CREATIVE مدل CS450 ظرفیت 450 میلی لیتری دارد و حجم مناسبی از نوشیدنی را می توان در آن نگهداری کرد. روی بدنه ماگ یک لاستیک شیار دار دیده می شود که هم لیوان را زیباتر کرده و هم جای دست مناسبی را فراهم نموده است. زیر لیوان نیز یک ورق نازک لاستیکی نصب شده تا لیوان روی سطوح صاف و صیقلی در جای خود ثابت بماند و یا هنگام گذاشتن لیوان روی میز سر و صدا ایجاد نکند. این محصول در 5 رنگ مشکی، قهوه ای، نارنجی، طوسی و سبز قابل سفارش می باشد.

توصیه هایی که برای نگهداری بهتر از این ماگ مسافرتی می توان انجام داد اول اینکه این تراول ماگ را به هیچ عنوان نبایستی در داخل ماکروویو قرار دهید و نکته دوم اینکه آن را بصورت دستی شستشو دهید و آن را داخل ماشین ظرفشویی نگذارید.

همانطور که گفتیم این ماگ مسافرتی می تواند بهترین کادو تولد دخترانه و پسرانه باشد که می توانید تهیه کنید. کیفیت ساخت بالا، زیبایی و طراحی مدرن و جذاب و قیمت مناسب از ویژگی های این ماگ مسافرتی است و همین ویژگی ها نیز آن را بدل به یک کادو خاص و ویژه نموده است.

 
جزئیات فنی
نوعتراول ماگ
برندCREATIVE
مدلCS450
مناسب برایآقایان و خانم ها
جنساستیل ضد زنگ، پلاستیک فشرده و سیلیکون
ابعاد و اندازهطول 18 سانتیمتر - قطر بزرگ 8 سانتیمتر
وزن314 گرم
رنگبندیدر 5 رنگ مشکی، نارنجی، قهوه ای، طوسی و سبز
جعبهجعبه اصلی
ابعاد جعبه9.5*9.5*18.5 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی