باکس کادویی ژالین

tk-807

جدید

باکس کادویی ژالین می تواند یک سورپرایز کامل برای یک دختر خانم جوان و نوجوان باشد. این باکس از یک عروسک روسی، یک اسپری بدن، یک ادکلن جیبی، دو عدد لاک، دو عدد شکلات کیت کت، یک لاک پاک کن و جعبه هدیه تشکیل شده است. عروسک روسی در 6 رنگ قابل انتخاب است و اسپری بدن پرستیژ مدل VERSACE ، ادکلن جیبی Smart شماره 158 و لاک PRETTY ONE به ترتیب 150 ، 25 و 15 میلی لیتر حجم دارند.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

باکس کادویی ژالین؛ یک هدیه همه چیز تمام و کامل

باکس کادویی ژالین می تواند یک سورپرایز کامل برای یک دختر خانم جوان و نوجوان باشد. این باکس از یک عروسک روسی، یک اسپری بدن، ادکلن جیبی، دو عدد لاک، دو عدد شکلات، یک لاک پاک کن و جعبه هدیه تشکیل شده است.

محصولات استفاده شده در این باکس هدیه باکیفیت، زیبا و مناسب استفاده دختران زیبا و باسلیقه جوان و نوجوان می باشد. در ادامه مطلب هر کدام از آنها را به تفکیک شرح خواهیم داد.

باکس کادو دخترانه

عروسک روسی

عروسک کوچک و زیبای باکس ژالین از نوع عروسک های معروف به عروسک روسی است. این عروسک ها که در چهره معصومشان تنها و فقط 2 چشم دیده می شود بسیار بانمک و دلربا هستند. در تولید این عروسک ها به جزئیات دقت شده و کفش، کلاه، موها و لباس عروسک زیباست و از نظر رنگبندی با هم هارمونی و هماهنگی دارند.

این عروسک زیبا در 6 رنگ مختلف قابل سفارش است و از میان رنگ های قرمز، طوسی، زرد، سرمه ای، آبی و صورتی می توانید یکی را انتخاب نمایید.

اسپری بدن پرستیژ مدل VERSACE

اسپری پرستیژ مدل ورساچه برایت کریستال (Versace Bright Crystal) با رایحه ملایم و شیرین زنانه فوق العاده اش می تواند بوی بد بدن را در طول روز از بین ببرد. این اسپری 150 میلی لیتری ماندگاری 24 ساعته خواهد داشت و تا حدودی از تعریق بیش از حد جلوگیری خواهد نمود.

پرستیژ (PRESTIGE) برند محبوب این روزهای بازار است و اسپری های بدن تولیدی آن با استقبال فراوانی روبرو شده اند و اسپری مدل Versace Bright Crystal نیز از محبوب ترین های آنها برای خانم ها بشمار می رود.

ادکلن کادویی ژالین

ادکلن جیبی Smart شماره 158

برند Smart را همه با ادکلن های جیبی کم حجم و کوچک آن می شناسیم. یکی از متخصص ترین ها در تولید و بازتولید رایحه ادکلن های معروف دنیا که حتی شیشه محصولات خود را هم در ابعاد کوچک و دقیقا مشابه اصل آن تولید می کند. ادکلن شماره 158 اسمارت رایحه ادکلن معروف اسکادا گرافیتی را باز تولید کرده است و همانند آن رایحه شیرین و ملایمی دارد. این ادکلن 25 میلی لیتری را می توانید در هر کجا همراه خود داشته باشید و از عطر گلی-میوه ای آن لذت ببرید.

لاک ناخن PRETTY ONE 

برای دختران جوان آرایش ناخن ها از اهمیت بالایی برخوردار است و برای زیبا سازی آن همیشه بسیار وقت می گذارند. در پک هدیه ژالین به این نکته توجه شده و 2 عدد لاک ناخن خوش رنگ از برند PRETTY ONE درون پک قرار داده شده است. هر کدام از لاک ها 15 میلی لیتر حجم دارد و رنگ های شاد و جوان پسند برای آنها در نظر گرفته شده است. رنگ لاک ها انتخابی نیست و دو رنگ پرطرفدار و همه پسند به انتخاب تک کادو ارسال خواهد شد.

لاک پاک کن Via 

وقتی در پک کادویی ژالین لاک وجود دارد حتما یک لاک پاک کن هم باید بصورت مکمل در پک کادویی ما وجود داشته باشد تا هدیه ما از هر نظر کامل باشد. داخل لاک پاک کن برند ویا (Via) 24 عدد پد قرار دارد که با هر کدام از آنها می توان لاک تعدادی از ناخن ها را بخوبی پاک کرد.

شکلات KitKat مدل CHUNKY

اما قسمت خوشمزه ماجرا دو عدد شکلات کیت کت مدل چانکی است. دختر خانم ها غالبا عاشق شکلات هستند؛ مخصوصا اگر از برند مشهور و پرهوادار KitKat باشد. این شکلات های 38 گرمی خوشمزه می توانند پک هدیه ژالین را شیرین و کامل نمایند.

 
جزئیات فنی
نوعباکس کادویی
مدلژالین
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء9 تکه
محصولات پکعروسک روسی، اسپری بدن، ادکلن جیبی، دو عدد لاک، دو عدد شکلات کیت کت، لاک پاک کن و جعبه هدیه
جنسعروسک پارچه ای
ابعاد و اندازهعروسک 10*25 سانتیمتر
حجماسپری 150 میلی لیتر - ادکلن جیبی 25 میلی لیتر
وزن910 گرم
رنگبندیعروسک در 6 رنگبندی مختلف
جعبهدارد
ابعاد جعبه11*20*20 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی