قمقمه جیبی استیل NB.co مدل FLNB-71

tk-560

جدید

قمقمه NB.co مدل FLNB-71 یک قمقمه جیبی خاص و زیباست که در عین حالی که طراحی آن ساده انجام شده، شکل ظاهری آن دلنشین از کار درآمده است. این قمقمه از جنس استیل ضد زنگ تولید شده و رویه بیرونی آن با رنگ مشکی خاصی پوشش داده شده است تا دووام و کارایی آن افزایش پیدا کند. این قمقمه دارای یک قیف کوچک فلزی و یک جعبه و بسته بندی بسیار شیک و نفیس نیز هست.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

قمقمه جیبی فلزی NB.co مدل FLNB-71

یک کادوی خوب و ارزشمند برحسب نوع روحیه، جنسیت، عادات و علایق کسی که قصد داریم برایش هدیه تهیه کنیم دارای ویژگی های خاص خود است و این ویژگی برای هر شخص می تواند متفاوت باشد. یک کادو ارزشمند، هدیه ای است که در دسته نیازمندی های طرف مقابلمان باشد. ما می توانیم نیازهای فعلی طرف مقابلمان را تشخیص داده و یا پیش بینی کنیم که در آینده به چه چیزی هایی نیازمند خواهد بود تا در قالب یک هدیه آن را مرتفع کنیم.

با این مقدمه قصد داریم تا یک هدیه ارزشمند را به شما معرفی کنیم که برای افرادی مناسب خواهد بود که دوست دارند نوشیدنی مورد علاقه خود را همواره همراه خود داشته باشند و از آن در مکان های مختلف استفاده نمایند.

قمقمه جیبی فلزی

قمقمه NB.co مدل FLNB-71 یک قمقمه جیبی خاص و زیباست که در عین حالی که طراحی آن ساده انجام شده، شکل ظاهری آن دلنشین از کار درآمده است. این محصول علاوه بر زیبایی باکیفیت هم هست و کارایی آن نیز توامان مورد توجه قرار گرفته است.

محصولات شرکت NB.co به خوش ساخت بودن، کیفیت زیاد، تنوع بالا و قیمت مناسب مشهورند و به همین دلیل برای هدیه دادن به بهترین افراد زندگیتان بسیار نفیس و ارزشمند هستند.

متریال اصلی برای تولید قمقمه و قیف از استیل ضد زنگ و ضد رسوب تهیه شده و به جهت زیبایی و دووام بیشتر یک لایه رنگ مشکی خاص روی قمقمه را پوشش داده است. این نوع رنگ آمیزی یک رنگ آمیزی خاص است که به رنگ آسفالتی مشهور است که جلوه ای جدید و لوکس به قمقمه ما بخشیده و با لمس آن درک بیشتری از توضیحات ما پیدا خواهید کرد.

این قمقمه بسیار سبک و کم وزن ساخته شده تا برای حمل و نقل آن مشکلی وجود نداشته باشد. همچنین منحنی و کتابی شکل بودن بدنه آن قرارگیری در جیب لباس یا کیف را بسیار آسان کرده است.

قمقمه مشروب استیل

همانطور که گفتیم به همراه این قمقمه یک قیف استیل نیز قرار داده شده تا به راحتی بتوان نوشیدنی را به درون قمقمه ریخته و از اسراف آن جلوگیری کرد.

کیفیت استیل به کار رفته در ساخت قمقمه، طرح‌ و رنگ‌آمیزی متفاوت و لوکس ، جعبه و بسته بندی محکم و زیبا، ابعاد استاندارد و سبک وزن بودن، نشانه های یک قمقمه جیبی خاص و کارآمد است که همگی آنها در قمقمه NB.co مدل FLNB-71 یکجا جمع شده است.

شاید شما نیز در این تصور باشید که قمقمه های جیبی را معمولاً برای هدیه دادن به پسران و آقایان خریداری می کنند اما نوع طراحی قمقمه FLNB-71 به گونه ای انجام گرفته که برای خانمها نیز به همان اندازه قابل استفاده و مورد پسند باشد.

این هدیه می‌تواند یک کادوی تولد نفیس، یک هدیه با ارزش برای روز عشق، یک هدیه ماندگار برای یادآوری قشنگترین روزهای زندگیمان به همسر، دوست، همکار، فامیل و سایر اعضای خانواده باشد که تنها با چند کلیک ساده می توانید آن را در تک کادو سفارش داده و درب منزل کادوپیچ شده تحویل بگیرید.

انواع و اقسام قمقمه های جیبی را می توانید به صورت تک یا همراه با پیک، یخ خشک، فندک و ... در قسمت قمقمه های جیبی سایت ما مشاهده کنید و محصول مناسب خود را از میان آنها انتخاب کرده و خریداری نمایید.

 
جزئیات فنی
نوعقمقمه جیبی
برندNB.co
مدلFLNB-71
مناسب برایآقایان و خانم ها
جنساستیل ضد زنگ
ابعاد و اندازهقمقمه 9.5*13.5 سانتیمتر
وزنخود قمقمه 117 گرم
رنگبندیندارد
جعبهجعبه اصلی
ابعاد جعبه13*18.5 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی