ست قمقمه جیبی NB.co مدل FLNB-72

tk-537

جدید

ست هدیه NB.co مدل FLNB-72 یک ست 6 تکه است که از یک قمقمه، چهار عدد پیک و یک قیف کوچک تشکیل شده که در یک جعبه شیک و هاردباکس عجین شده با نام و لوگوی NBCO به زیبایی جایگزاری شده اند. تمامی اجزاء این ست قمقمه از استیل ضد زنگ تولید شده و رنگ آمیزی و پوشش دراصطلاح آسفالتی آن با تکنولوژی خاصی انجام شده که باعث می شود ضد خش بوده و مقاومت زیادی در برابر رنگ پریدگی از خود نشان دهد.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

ست قمقمه NB.co مدل FLNB-72

اگر شما نیز از علاقه مندان و دنبال کنندگان پر و پا قرص محصولات فروشگاه تک کادو باشید قطعاً تعداد زیادی از قمقمه های جیبی فروشگاه ما را یا مشاهده کرده و یا خریداری نموده‌اید. قمقمه های ما با طرح های مختلف چه به صورت تک و چه به صورت ست در چشم برهم زدنی به فروش می‌روندو فوق العاده پرطرفدار هستند.

افراد بسیاری هستند که روزانه به میل کردن نوشیدنی مخصوص به خود عادت دارند و به همین علت همیشه به یک قمقمه جیبی درب دار کوچک و پیک همراه نیاز دارند تا درون جیب لباس، کت یا کیفشان به راحتی جا شده و در همه حال در دسترسشان باشد. از این رو ست های قمقمه جیبی برای هدیه دادن به این افراد یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

هدف از این مقدمه چینی معرفی یک ست قمقمه جیبی بسیار جذاب به همراه پیک و قیف است که برای کادو دادن بسیار مناسب است و امیدواریم مورد توجه شما عزیزان نیز قرار بگیرد.

ست قمقمه جیبی استیل

ست هدیه NB.co مدل FLNB-72 یک ست 6 تکه است که از یک قمقمه، چهار عدد پیک و یک قیف کوچک تشکیل شده که در یک جعبه شیک و هاردباکس عجین شده با نام و لوگوی NBCO به زیبایی جایگزاری شده اند.

محصولات این پک از جنس استیل بسیار باکیفیت و ضد زنگ تولید شده و روی همه آن‌ها به جز قیف، رنگ آمیزی مشکی رنگ خاصی انجام گرفته تا ظاهری متفاوت نسبت به قمقمه های دیگر داشته باشد. رنگ آمیزی انجام شده یک رنگ آمیزی معمولی نیست بلکه بافت خاص و طرح زیبایی روی قمقمه ایجاد می کند که با لمس قمقمه بافت آن زیر دست حس می شود و حس خوبی را منتقل می کند. این نوع رنگ آمیزی با تکنولوژی خاصی انجام می شود تا در هنگام استفاده براحتی از بین نرفته و مقاومت بسیار زیادی در برابر ایجاد خط و خش و رنگ پریدگی از خود نشان دهد. این نوع خاص رنگ آمیزی در اصطلاح بازار به دلیل رنگ و بافت خاصی که دارد به مدل آسفالتی معروف شده است.

وزن کم قمقمه و انحنانی بدنه آن موجب شده تا طرف مقابل شما براحتی بتواند آن را حمل و جابجا کرده و در هنگام ورزش، سفر‌، تفریح و ... نوشیدنی سرد یا گرم مورد علاقه خود را میل نماید. قیف کوچک موجود در جعبه هاردباکس آن برای ریختن نوشیدنی درون قمقمه است و درب پیچی متصل به قمقمه از گم شدن احتمالی آن جلوگیری خواهد کرد.

ست قمقمه کتابی استیل

همانطور که گفتیم این قمقمه شیک از محصولات کمپانی معتبر NB.co است که کیفیت بالای ساخت و تنوع محصولاتش شهره در تمام جهان است. پس می توانید با خیالی آسوده این محصول تمام عیار، باکیفیت و مقرون به صرفه را به هر که دوستش دارید هدیه دهید.

قمقمه NB.co مدل FLNB-72 را می توانید به صورت یک هدیه دو منظوره یعنی هم برای خانم ها و هم برای آقایان تهیه کرده و در مهمترین مناسبت‌های زندگی یک یادگاری ارزشمند از خود به جای بگذارید.

کیفیت بسیار بالا، طرح‌ چشمگیر و زیبا، جعبه و بسته بندی هاردباکس و شیک، وزن کم، طراحی استاندارد و قیمت مقرون به صرفه باعث می شود تا قمقمه‌ NB.co مدل FLNB-72 تبدیل به یک گزینه جذاب برای تهیه بعنوان کادوی تولد یا کادو در دیگر مناسبت ها شود.

این ست قمقمه کارا و زیبا را به هر که هدیه بدهید تا سالیان دراز از آن استفاده خواهد کرد و مطمئناً از هدیه گرفتن آن هیجان زده و سورپرایز خواهد شد. پس منتظر نمانید و هر چه زودتر برای خوشحال کردن عزیزانتان دست به کار شوید! ما قول می دهیم تا سفارش شما را در کمترین زمان ممکن با کادوپیچی رایگان و حرفه ای درب منزل به بهترین شکل به شما تحویل دهیم.

 
جزئیات فنی
نوعست قمقمه جیبی
برندNB.co
مدلFLNB-72
مناسب برایآقایان و خانم ها
تعداد اجزاء6 تکه
محصولات پکقمقمه جیبی، 4 عدد پیک بعلاوه قیف
جنساستیل ضد زنگ
ابعاد و اندازهقمقمه 9.5*13.5 سانتیمتر - طول پیک 4.2 سانتیمتر
وزن344 گرم
رنگبندیتک رنگ
جعبهجعبه اصلی
ابعاد جعبه4*17.5*23.5 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی