قمقمه جیبی برند NB.co مدل FLNB-49

tk-910

جدید

قمقمه جیبی برند NB.co مدل FLNB-49 از جنس استیل ضد زنگ تولید شده است. ورق استیل بکار رفته در تولید این قمقمه ضخیم و باکیفیت است. این قمقمه جیبی یا هیپ فلاسک 8 oz یا 237 میلی لیتر حجم دارد. روی بدنه این محصول یک پلاک شبه فلزی نصب شده که روی آن لوگو JACK DANIELS دیده می شود که یکی از کمپانی های تولید نوشیدنی معروف در دنیا بحساب می آید. این پلاک زیبایی خاصی به قمقمه بخشیده است.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

قمقمه جیبی استیل با پلاک جک دانیلز

نگهداری نوشیدنی و حمل نقل آسان آن زمانی مورد توجه قرار می گیرد که قصد مسافرت داشته باشید یا برای گذراندن تعطیلات به دل طبیعت پناه می برید. یک ظرف کوچک جمع و جور که از نوشیدنی ما بخوبی حفاظت کند و میل کردن نوشیدنی از درون آن آسان و حمل نقل آن ساده باشد وسیله ای بسیار کارآمد خواهد بود. در ادامه به معرفی یک قمقمه جیبی با ویژگی های عالی خواهیم پرداخت که می توانید آن را برای کادو دادن اقوام و دوستانتان نیز در نظر بگیرید.

قمقمه جیبی استیل جک دانیلز

قمقمه جیبی برند NB.co مدل FLNB-49 از جنس استیل ضد زنگ تولید شده است. ورق استیل بکار رفته در تولید این قمقمه ضخیم است بنابراین قمقمه در جیب و کیف شما له و قر نخواهد شد و در مقابل فشار و ضربه مقاوم است.

این قمقمه جیبی یا هیپ فلاسک 8 oz یا 237 میلی لیتر حجم دارد. شکل ظاهری قمقمه شبیه یک مکعب مستطیل است که گوشه های آن گرد شده و به سمت داخل کمی قوس گرفته است. این انحناء بدنه باعث می شود که قمقمه در داخل جیب روی ران ها بخوبی سوار شود و بدن را اذیت نکند. ابعاد کوچک این قمقمه حمل و نقل آن را آسان می کند و این از خصوصیات ضروری و مهم یک قمقمه جیبی خوب است.

استیل ضد زنگ باعث می شود نوشیدنی درون قمقمه کیفیت اولیه خود را حفظ کند. درب قمقمه با یک واشر لاستیکی بخوبی آبندی شده است تا خیال شما از نشت نوشیدنی راحت باشد. درب قمقمه با یک هولدر یا نگدارنده پلاستیکی به بدنه متصل شده تا وقتی درب قمقمه باز می شود از گم شدن آن نگران نباشید و بتوانید براحتی درب قمقمه را باز و بسته کنید. یک قیف فلزی کوچک نیز درون جعبه قمقمه قرار دارد تا پر کردن قمقمه کار دشواری نباشد.

روی بدنه قمقمه جیبی NB.co مدل FLNB-49 یک پلاک شبه فلزی نصب شده که روی آن لوگو JACK DANIELS دیده می شود که یکی از کمپانی های تولید نوشیدنی معروف در دنیا بحساب می آید و لوگو و طرح روی بطری های نوشیدنی آن نوستالژیک و خاطره ساز است. این پلاک روی  بدنه قمقمه به زیباتر شدن آن بسیار کمک کرده و طرح قمقمه را خاص و منحصر به فرد کرده است.

 
جزئیات فنی
نوعقمقمه جیبی
برندNB.co
مدلFLNB-49
مناسب برایآقایان و خانم ها
جنساستیل ضد زنگ
ابعاد و اندازهقمقمه 9.3*13.5 سانتیمتر
حجم8 oz یا 237 میلی لیتر
وزن144 گرم
رنگبندیندارد
جعبهجعبه اصلی
ابعاد جعبه3.5*13.5*18.5 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب