ادکلن زنانه Jackwins مدل ZIN

tk-916

جدید

ادکلن ZIN از برند Jackwins رایحه ای زنانه ملایم و معتدل، شیرین و تا حدودی خنک دارد. این ادکلن جذاب مشابه ادکلن زن (Zen) از برند ژاپنی شیسیدو (SHISEIDO) تولید شده است و هم از نظر ظاهر و هم رایحه به ادکلن اصلی وفادار مانده است. حتی پخش بو و ماندگاری آن هم بسیار خوب است و نسبت به هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید ارزش خرید بالایی دارد. شیشه این ادکلن 100 میلی لیتری زنانه نیز بسیار زیباست.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

ادکلن ZIN جکوینز ؛ رایحه زنانه ملایم، شیرین، خنک و آرامش بخش

ادکلن ZIN از برند Jackwins رایحه ای زنانه ملایم و معتدل، شیرین و تا حدودی خنک دارد. این ادکلن جذاب مشابه ادکلن زن (Zen) از برند ژاپنی شیسیدو (SHISEIDO) تولید شده است و هم از نظر ظاهر و هم رایحه به ادکلن اصلی وفادار مانده است. حتی پخش بو و ماندگاری آن هم بسیار خوب است و نسبت به هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید ارزش خرید بالایی دارد.

رایحه این ادکلن را ترکیبی از میوه، چوب، مرکبات، گل و گیاهان معطر تشکیل می دهد که با نسبتی جادویی به هم آمیخته شده و عطر رویایی ادکلن زین برند جکوین را پدید آورده است. خانم هایی که عطرهای ملایم آرامش بخش و باوقار را ترجیح می دهند این ادکلن زنانه را خواهند پسندید.

ادکلن زنانه zin جکوینز جانوین

شیشه این ادکلن نیز بسیار زیباست. ابعاد آن جوریست که در دست خانم ها بخوبی می نشیند و اسپری کردن آن را آسان می کند. قسمتی از شیشه آن رنگ طلایی خورده و بخشی دیگر بدون رنگ و شفاف است و مایع سفید رنگ ادکلن از آن پیداست. قسمت بالایی و اسپری آن نیز طلایی رنگ است و درب ادکلن شیشه ای و شفاف تولید شده است تا زیبایی شیشه ادکلن ZIN جانوین (Johnwin) یا جکوینز خیره کننده باشد. جعبه این ادکلن نیز با رنگ سفید و طلایی و درج نام ادکلن با فونتی بزرگ بسیار شیک و جذاب از کار درآمده و در هماهنگی کامل با شیشه ادکلن است.

برند جک وینز (Jackwins) همان برند جانوین (Johnwin) است و توسط یک کمپانی تولید می شود و تولیدات جدید آن با نام جکوینز وارد بازار شده است. این کمپانی مهارت خاصی در مشابه سازی ادکلن های مشهور دنیا دارد و بخوبی رایحه و حتی شیشه ادکلن های گران قیمت و پرطرفدار دنیا را باز تولید می کند. ادکلن های تولید شده جکوینز می توانند از نظر کیفیت هم با ادکلن های اصلی رقابت خوبی داشته باشند و با قیمت بسیار پایین تر از آنها به دست مشتری برسد.

ادکلن ZIN جانوین یا جکوینز را می توانید برای کادو به مادر و همسر، دختر، خواهر، دوست و زنان فامیل، آشنا و همکار تهیه کنید. ما در تک کادو به زیبایی آن را کادوپیچ کرده و برای شما ارسال می کنیم تا بدون دردسر هدیه خود را فقط به دست فرد مورد نظر برسانید.

 
جزئیات فنی
نوعادکلن
برندJackwins
مدلZIN
مناسب برایخانم ها
حجم100 میلی لیتر
رایحهملایم و معتدل، شیرین و تا حدودی خنک
کشور مبداامارات متحده عربی
جعبهجعبه اصلی
ابعاد جعبه9*9*9 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی