کادو خاص زنانه نیم ست نقره هوروس

tk-921

جدید

کادو خاص زنانه و دخترانه هوروس حاصل تلفیق یک نیم ست نقره زیبا و یک باکس گل رویایی و جذاب است که نگاه هر بیننده ای را به خود مشغول می کند. نیم ست نقره به شکل نماد قلب فرم یافته که در گوشه آن یک گل زیبا نقشه بسته است. باکس گل از 20 گل رز مصنوعی شبه طبیعی پر شده است و نیم ست زیبای ما در وسط این گل های صورتی و سرخابی که بصورت منظم کنار هم چیده شده اند قرار خواهد گرفت.

جزییات بیشتر

939,000 تومان

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

کادو خاص زنانه و دخترانه هوروس؛ یک نیم ست نقره جذاب در میان یک باکس گل زیبا

هم ما وقتی به دنبال خرید کادو برای عزیزترین افراد زندگیمان هستیم به دنبال یک کادو خاص می گردیم. هدیه ای که فرد مورد نظر ما را خوشحال و هیجان زده کند و ما بتوانیم شور و ذوقی که در نگاهش در آن لحظه در جریان است را با لذت تماشا کنیم.

اما خیلی وقتی ها تصمیم گرفتن و انتخاب کردن بسیار دشوار می شود و نمی توانیم بدون تردید و مطمئن دست به گزینش و انتخاب بزنیم. اگر شما هم در همین لحظات انتخاب قرار دارید و به فکر یک کادو خاص زنانه و دخترانه هستید در ادامه برای معرفی یک محصول جدید و جذاب با ما همراه باشید.

کادو خاص زنانه و دخترانه هوروس حاصل تلفیق یک نیم ست نقره زیبا و یک باکس گل رویایی و جذاب است که نگاه هر بیننده ای را به خود مشغول می کند و خانم ها و دختران جوان را شیفته و شیدای خود خواهد کرد!

نیم ست نقره - کادو خاص برای ولنتاین

اول از نیم ست نقره زیبای قلبی شکل آن خواهیم گفت. این نیم ست همانطور که گفتیم به شکل نماد قلب فرم یافته که در گوشه آن یک گل با 5 گلبرگ ظریف نقشه بسته است. این نیم ست شامل یک جفت گوشواره و گردنبند می شود که روی آنها نگین های بسیار کوچک و دلربا دیده می شود که زیبایی کار را دو چندان نموده اند.

این نیم ست قلبی شکل از نقره با عیار 925 ساخته شده است و با آبکاری رادیوم مقاومت در برابر تیرگی و زرق و برق آن افزایش یافته است. نشان 925 در جای جای گردنبند، گوشواره و زنجیر آن حکاکی شده تا نشانی از جنس نقره فلز بکار رفته در این نیم ست زیبا باشد.

این نیم ست می تواند استایل خانم های خوش پوش را کامل کند. می توان آن را با انواع لباس های رسمی و غیر رسمی ست کرد و در مناسبتهای گوناگون استفاده کرد.

باکس گل و نیم ست نقره - هدیه خاص زنانه و دخترانه

حال می رسیم به باکس گل زیبای کادویی هوروس که شکوه و جذابیت بسیار بیشتری به نیم ست نقره ما خواهد بخشید. این باکس گل از 20 گل رز مصنوعی شبه طبیعی پر شده است و نیم ست زیبای ما در وسط این گل ها قرار خواهد گرفت. این گلهای شبه طبیعی وارداتی هستن و کیفیت تولید بالایی دارند به نحوی که تشخیص مصنوعی بودن آنها بسیار دشوار است و به زیبایی گلهای طبیعی دیده می شوند.

در این باکس، گلهای رز صورتی و سرخابی یکی در میان و بسیار منظم کنار هم قرار گرفته اند تا یک تصویر جذاب و رویایی را پدید آورند. هماهنگی رنگی بین گلها و جعبه کادو نیز از ویژگی های مخصوص ست کادویی هوروس است که آن را به یک کادو سورپرایزی خاص و بی نظیر تبدیل می کند. این ست کادویی را می توانید بعنوان کادو ولنتاین برای دختر و هدیه سالگرد ازدواج برای همسرتان در نظر بگیرید.

 
جزئیات فنی
نوعکادویی خاص نیم ست نقره
مدلهوروس
مناسب برایخانم ها
جنسنیم ست نقره - گل ها مصنوعی شبه طبیعی
ابعاد و اندازهگردنبند 1.2*1.3 سانتیمتر - گوشواره 1*1.1 سانتیمتر - طول زنجیر 44 سانتیمتر
وزننیم ست در حدود 2.9 گرم
رنگبندیندارد
جعبهدارد
ابعاد جعبه8*17*23 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی