ست هدیه مردانه لاکچری و خاص ماتیکان

جدید

ست هدیه ماتیکان یک مجموعه از محصولات کاربردی مخصوص آقایان است که به دقت انتخاب شده اند. این ست از موزن گوش و بینی 3 کاره شارژی ROZIA مدل HD102A، اسپری بدن 200 میلی لیتری Bio مدل Avntous، ماگ مسافرتی Coffee مدل CM510 و جعبه کادو تشکیل شده است. ماگ 510 میلی لیتر حجم دارد و در 5 رنگ مختلف مشکی، سبز، سفید، آبی و صورتی قابل سفارش خواهد بود.

جزییات بیشتر

778,000 تومان

  • سفید
  • آبی
  • صورتی

- +

 
توضیحات کامل محصول

ست هدیه لاکچری مردانه با محصولات کاربردی و باکیفیت

توجه به نیازهای فردی که برایش به فکر تهیه کادو هستید به شما کمک می کند تا هدیه ای را تدارک ببینید که مورد استفاده اش قرار بگیرد و نیاز او را بر طرف کند. فاکتور تعیین کننده دیگر توجه به سلیقه شخص مورد نظر است تا محصولی که انتخاب می کنید از نظر رنگ، فرم، ابعاد و اندازه، ظاهر و حتی درجه کیفی مطابق میل و انتظارات او باشد. در ادامه یک ست هدیه مردانه لاکچری و خاص را به شما عزیزان معرفی می کنیم که می تواند مورد نیاز و سلیقه بسیاری از آقایان و مردان دوست داشتنی زندگی شما باشد. این محصول یک کادو عالی برای روز پدر و یک هدیه ولنتاین مردانه جذاب و سورپرایزی خواهد بود.

ست هدیه مردانه لاکچری و خاص

ست هدیه ماتیکان یک مجموعه از محصولات کاربردی مخصوص آقایان است که به دقت انتخاب شده و کنار هم قرار گرفته اند تا شما عزیزان براحتی بتوانید آن را سفارش داده و به عزیزانتان تقدیم کنید. این ست از یک موزن گوش و بینی 3 کاره، اسپری بدن، ماگ مسافرتی و جعبه کادو تشکیل شده است. در ادامه به هر محصول بصورت جداگانه خواهیم پرداخت.

موزن 3 کاره ROZIA مدل HD102A :

برای همیشه آراسته بودن نیاز به ابزارهایی است که همیشه در دسترس ما باشند تا براحتی بتوانیم از آنها استفاده کنیم. یکی از این ابزارها و وسایل موزن گوش و بینی است که برای اصلاح موهای زائد بسیار بکار می آید.

موزن 3 کاره روزیا مدل HD102A دارای 3 سری مختلف است و کارایی آن از یک موزن صرف گوش و بینی فراتر رفته است. سری اصلی آن یک سری چرخشی است که مخصوص اصلاح موهای زائد درون گوش و بینی می باشد. سری دوم خط زن بوده و مخصوص تنظیم خط ریش می باشد و سری سوم هم برای زدن موهای روی گوش یا اصلاح سبیل می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و اگر شانه مخصوص اش روی آن سوار شود برای مرتب کردن ابرو هم بسیار کارآمد خواهد بود.

این موزن دارای موتوری با توان 3 وات می باشد که توان کافی برای کاری است که از آن انتظار داریم. سری های دستگاه قابل شستشو بوده و دستگاه دارای باطری قابل شارژ می باشد که می توانید در مسافرت ها و در مکان هایی که دسترسی به پریز برق ندارید هم از آن استفاده کنید.

اسپری بدن Bio مدل Avntous :

اسپری بدن برای مردان پر مشغله و فعال در طول روز یک نیاز اساسی است تا آنها را از بوی بد بدن رهایی بخشد. اسپری بدن بیواستار مدل Avntous یک اسپری خوشبو کننده مردانه با رایحه خنک، شیرین و ملایم است که رایحه ادکلن معروف کرید اونتوس  Aventusرا بازسازی کرده است. این اسپری 200 میلی لیتری با رایحه بی نظیر خود می تواند روز خوبی برای شما بسازد.

ماگ مسافرتی Coffee مدل CM510 :

یک تراول ماگ یا لیوان مسافرتی برای زمان هایی که خارج از منزل سپری می کنیم یک نیاز اساسی است. مخصوصا برای مواقعی که می خواهیم لیوان پر از نوشیدنی را در کیف یا جیب مان حمل کنیم و بایستی از عدم نشت نوشیدنی مطمئن باشیم.

ماگ مسافرتی کافی

تراول ماگ Coffee مدل CM510 یک ماگ خوش ظاهر و خوش ساخت است. این لیوان 510 میلی لیتر حجم دارد و دارای بدنه دوجداره از استیل ضد زنگ است. استیل ضد زنگ نوشیدنی را مطابق استاندارهای سازمان بهداشت در سلامت نگاه می دارد و بدنه دو جداره آن دمای اولیه نوشیدنی را حفظ می کند.

درب این ماگ مسافرتی از پلاستیک فشرده ساخته شده و با واشرهای سیلیکونی بخوبی با بدنه آبندی شده است. روی درب دهنه ای وجود دارد که می توانید با باز کردن درب ضد نشت آن براحتی نوشیدنی خود را میل کنید. این ماگ در 5 رنگ مختلف مشکی، سبز، سفید، آبی و صورتی قابل سفارش خواهد بود.

 
جزئیات فنی
نوعست هدیه
مدلماتیکان
مناسب برایآقایان
تعداد اجزاء4 تکه
محصولات پکموزن گوش و بینی، اسپری بدن، ماگ مسافرتی و جعبه کادو
ابعاد و اندازهماگ (طول 17.5 سانتیمتر - قطر بزرگ 8.5 سانتیمتر)
حجماسپری 200 میلی لیتر
وزن970 گرم
رنگبندیماگ در 5 رنگ مشکی، آبی، صورتی، سفید و سبز قابل انتخاب می باشد.
جعبهجعبه اصلی
ابعاد جعبه9*21*29 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی