کادو خاص نیم ست نقره زنانه باتیس

جدید

کادویی باتیس یک نیم ست نقره زیبا را شامل می شود که در میان یک باکس گل زیبا قرار گرفته که می توانید حرف لاتین دلخواه خود را روی آن داشته باشید. دو نیم ست نقره زیبا با فرم قلبی شکل برای کادویی باتیس در نظر گرفته شده است که شما می توانید از میان آنها انتخاب کنید. گلهای صورتی و سفید بکار رفته فومی هستند و هر حرف لاتین دلخواه روی باکس قابل اجرا خواهد بود.

جزییات بیشتر

734,000 تومان

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

کادویی باتیس؛ یک هدیه خاص و رویایی برای زنان و دختران

زنان و دختران فرشتگانی روی زمین هستند که عشق و محبت از وجودشان سرچشمه می گیرد. هدیه دادن به این فرشتگان زمینی در مناسبت های گوناگون می تواند تاثیر زیادی بر روحیه آنها داشته باشد، زندگیشان را زیباتر کرده و لبخند را روی لبانشان بنشاند. حال هرچه هدیه ما زیباتر، سورپرایزی تر و رویایی تر باشد می توانیم خوشحالی و عشق بیشتری را نثارشان کنیم. با این مقدمه به معرفی یک کادو خاص برای خانم ها خواهیم پرداخت که می تواند بهترین کادو روز مادر یا بهترین کادو تولد برای یک دختر باشد.

کادو خاص زنانه باتیس -بهترین کادو روز مادر

کادویی باتیس یک نیم ست نقره قلبی شکل زیبا را شامل می شود که در میان گلهای مصنوعی صورتی زیبا قرار گرفته است. یک نیم ست نقره همراه با یک باکس گل زیبا که می توانید حرف لاتین دلخواه خود را روی آن داشته باشید. در ادامه بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد.

نیم ست نقره :

دو مدل نیم ست نقره زیبا با فرم قلبی شکل برای کادویی باتیس در نظر گرفته شده است که شما می توانید از میان آنها به دلخواه یک مدل را انتخاب کنید. نماد قلب از آنجایی که نماد عشق است در تولید زیورآلات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در این 2 نیم ست نیز طراحی جذابی دارند.

بهترین هدیه روز مادر - کادو خاص برای خانم ها

این نیم ست ها از نقره 925 عیار تولید شده و عیار آن در قسمت های مختلف آن مندرج شده است. گوشواره های این نیم ست ها نیز از نوع سوزنی هستند و زنجیر گردنبندها نیز ریز بافت و جذاب تولید شده اند.

باکس گل :

نیم ست نقره همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید در میان گل های صورتی قرار داده می شود. گل ها از جنس فوم هستند و در داخل جعبه کادویی باطراحی بسیار زیبا کنار هم مرتب چیده شده اند. در سمت راست این باکس گل می توان یک حرف لاتین را با گل های سفید نمایش داد.

شما عزیزان می توانید حرف لاتین دلخواه خود را در آخرین مرحله ثبت سفارش و در قسمت پیام برای تک کادو بنویسید تا در این باکس گل اجرا شود. تمام حروف لاتین قابل اجرا هستند به شرطی که تنها یک تک حرف باشد. مزیت گلهای فومی این است که خراب شدنی نیستند و مانند گل های طبیعی نیاز به مراقبت و نگهداری نخواهند داشت.

 
جزئیات فنی
نوعکادو خاص نیم ست نقره
مدلباتیس
مناسب برایخانم ها
جنسنیم ست نقره - گلها فومی
ابعاد و اندازهنیم ست شماره یک (پلاک گردنبند 1.5*1.5 سانتیمتر - پلاک گوشواره 1.3*1.3 سانتیمتر - طول زنجیر 44 سانتیمتر) - نیم ست شماره دو (پلاک گردنبند 1.3*1.3 سانتیمتر - پلاک گوشواره 1*1 سانتیمتر - طول زنجیر 44 سانتیمتر)
وزننیم ست 1 در حدود 3.63 گرم - نیم ست 2 در حدود 3.49 گرم
رنگبندیندارد
جعبهدارد
ابعاد جعبه 8*19*26 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی