باکس کادو خاص دستبند نقره کلئوپاترا

جدید

باکس کادو خاص کلئوپاترا شامل یک دستبند نقره زیبا و جعبه کادو باشکوه و فوق جذاب آن می شود که به شکل بی نظیر و فوق العاده ای تزیین شده است. برای این محصول دو مدل دستبند نقره در نظر گرفته شده تا مشتری بتواند از میان آنها انتخاب خود را انجام دهد. هر دو دستبند طراحی جذاب و گیرایی دارند و از نقره 925 عیار تولید شده اند. گلها فومی هستند و هر حرف لاتین دلخواه روی کار قابل اجرا خواهد بود.

جزییات بیشتر

734,000 تومان

  • مدل 1
  • مدل 2

- +

 
توضیحات کامل محصول

کادو خاص کلئوپاترا ؛ یک باکس کادو ویژه ولنتاین و مناسبت های عاشقانه

دوست داشتن را باید جار زد و بیان کرد و نباید آن را تنها در دل و قلب حفظ نمود! عشق را می توان به شکل های مختلف ابراز کرد و یکی از شیرین ترین روش های آن قطعا هدیه دادن است. برای کسی که دوستش دارید زیاد هدیه بخرید و از این طریق حس خاص و ناب خود را به شیوه ای جذاب به او گوشزد کنید.

باکس کادو ولنتاین دستبند نقره

در ادامه به معرفی یک هدیه عاشقانه و خاص خواهیم پرداخت که بعنوان کادو روز ولنتاین، هدیه سالگرد ازدواج و یا هر مناسبت و بهانه عاشقانه ای می توانید آن را به کسی که دوستش دارید تقدیم کنید. این هدیه را می توانید برای شخص مورد نظر به نحوی که در ادامه شرح می دهیم شخصی سازی کنید.

باکس کادو خاص کلئوپاترا شامل یک دستبند نقره زیبا و جعبه کادو باشکوه و فوق جذاب آن می شود که به شکل بی نظیر و فوق العاده ای تزیین شده است.

برای این محصول دو مدل دستبند نقره در نظر گرفته شده تا مشتری بتواند از میان آنها انتخاب خود را انجام دهد و بتواند سلیقه شخصی خود را اعمال کند. هر دو دستبند طراحی جذاب و گیرایی دارند و در طراحی آنها از نمادهای عاشقانه استفاده شده است تا برای یک کادو عاشقانه مناسب باشند.

کادو ولنتاین جذاب- باکس دستبند نقره

هر دو دستبند از نقره با عیار 925 تولید شده که استانداردترین عیار نقره برای تولید زیورآلات بحساب می آید و از 925 واحد نقره بعلاوه 75 واحد برنج یا مس تولید می شود. با این عیار نقره می توان درخشنده ترین و مقاوم ترین زیورآلات را با طرح های پیچیده تولید کرد.

باکس کادو این محصول با زیبایی خیره کننده اش تفاوت ها را رقم می زند! دستبند نقره بر روی یک بالشتک سفید رنگ قرار گرفته و در میان گلهای سفید و قرمز فومی قرار می گیرد. شما می توانید حرف لاتین دلخواه خود را روی این باکس کادو داشته باشید. تنها کافیست تا در آخرین مرحله ثبت سفارش در قسمت پیام برای تک کادو حرف لاتین دلخواه خود را برای ما بنویسید تا آن حرف با گل های سفید رنگ در میان گل های قرمز اجرا شده و نمایان شود.

کادو خاص کلئوپاترا یک باکس کادو ولنتاین و یک کادو خاص عاشقانه است که می تواند سخت پسندترین زنان و دختران را نیز سورپرایز کند. در انتخاب این محصول شک نکنید اگر که می خواهید شور هیجان و برق ذوق و خوشحالی را در نگاه دلبر خود تماشا کنید.

 
جزئیات فنی
نوعباکس کادو دستبند نقره
مدلکلئوپاترا
مناسب برایخانم ها
جنسدستبند نقره - گل ها صابونی شبه طبیعی
ابعاد و اندازهدستبند شماره یک (پلاک 1*4.8 سانتیمتر - طول زنجیر 21 سانتیمتر) - دستبند شماره دو (پلاک 1.7*2 سانتیمتر - طول زنجیر 19.5 سانتیمتر)
وزنوزن دستبند شماره 1 در حدود 2.55 گرم - دستبند شماره 2 در حدود 2.6 گرم
رنگبندیندارد
جعبهدارد
ابعاد جعبه8*19*26 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی