کادویی خاص نیم ست نقره پادینا

tk-677

جدید

کادویی خاص پادینا از یک نیم ست نقره طرح سواروسکی جذاب و یک جعبه هدیه سورپرایز ویژه تشکیل شده است. نیم ست نقره در 3 رنگ زیبا قابل انتخاب است و به سبک زیورآلات برند سواروسکی در نهایت زیبایی و ظرافت تولید شده است. این نیم ست زیبا در یک جعبه مخصوص زیورآلات در وسط یک جعبه هدیه بزرگتر و در میان گلهای رز شبه طبیعی قرار می گیرد که زیبایی و شکوه خاصی را در مجموع به کار می افزاید.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

کادویی خاص پادینا ؛ بهترین گزینه برای درج در لیست کادوهای زنانه و دخترانه

نیم‌ست نقره طرح سواروسکی مدل پادینا با طراحی منحصربه‌فرد و دلربای خود انتخاب شایسته‌ای در لیست هدیه برای خانم ها و سبد خرید شما خواهد بود. این محصول هر آنچه شما از یک نیم‌ست زیبا انتظار دارید را برآورده خواهد کرد. کیفیت ساخت بالا، طراحی ظریف و رنگ‌بندی متنوع این نیم‌ست شیک آن را به هدیه‌ای زیبا تبدیل کرده است. جعبه هدیه نیم‌ست پادینا نیز به نوبه خود تزئینات کم‌نظیری دارد که این ست هدیه را بیش‌ازپیش جذاب و خاص کرده است. در ادامه به معرفی این محصول بی‌نظیر خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

کادو خاص پادینا بهترین در لیست کادو زنانه و دخترانه

سواروسکی از جمله برندهای جواهرسازی مطرح در دنیا است که در زمینه ساخت سنگ و کریستال‌های بی‌نقص فعالیت گسترده ای دارد. برندهای مشهور جواهرسازی بسیاری با این برند مطرح اتریشی همکاری تنگاتنگی دارند. نیم ست پادینا نیز به سبک زیورآلات تولیدی این برند مطرح طراحی شده است و از ساخته های سواروسکی از نظر زیبایی و کیفیت چیزی کم نخواهد داشت.

نیم‌ست طرح سواروسکی پادینا شامل یک گردنبند و یک جفت گوشواره بسیار دلربا است که از فلز نقره ساخته شده است. نقره 925 از آلیاژهای پر کاربرد نقره در ساخت زیورآلات است که نیم ست پادینا نیز از این عیار نقره ساخته شده است و نشان S925 هم بر روی زنجیر و هم بر روی پلاک گردنبند حک شده است که این حقیقت را گواهی می دهد.

طراحی آویز گردنبند و گوشواره موجود در این نیم‌ست قلبی شکل است. کریستال قلبی شکل طرح سواروسکی به زیبایی هرچه‌تمام‌تر برش خورده و صیقل زده شده است. نور به زیبایی در میان چین‌وشکن کریستال بازتاب شده و رنگ جذاب کریستال را بیشتر به رخ بیننده می کشد.

در بالای کریستال قلبی شکل نگین‌ های سفید بسیار ریز و ظریف نیز کار شده است. ترکیب رنگ درخشان نقره‌ و سفید نگین ها، جلوه رنگ کریستال را بیشتر نمایان می کند. کریستال این نیم‌ست در 3 رنگ زیبا موجود است. 

لیست خرید کادو برای خانم ها - نیم ست خاص سواروسکی

این نیم‌ست جذاب درون یک جعبه کوچک جواهر ساده اما بسیار شیک قرار گرفته است. جعبه جواهر در یک جعبه هدیه بزرگ‌تر در میان انبوهی از گل‌های رز شبه طبیعی قرار می گیرد. این جعبه هدیه دلربا با شش ردیف گل رز شبه طبیعی زیبا پر شده است. این گل‌های دل‌فریب به رنگ قرمز و سفید هستند که بصورت یک در میان و بسیار منظم درون جعبه چیدمان شده اند. زیبایی این گلها خیره کننده است و تا وقتی لمس نشده اند قابل تشخیص از گلهای طبیعی نیستند! همیشگی بودن و خراب نشدن گلها در طول زمان باعث می شود بتوانید هدیه خود را به دورترین نقاط کشور ارسال کنید و جعبه هدیه بعد از استفاده نیز برای کسی که آن را دریافت می کند بصورت یک یادگاری باقی خواهد ماند.

شما با خرید این محصول شگفت انگیز می توانید بدون زحمت و هزینه گزاف بهترین هدیه و جعبه هدیه موجود را خریداری کنید. هدیه ای خاص که می توانید آن را به آدم های خاص زندگی خود تقدیم کنید. پس این محصول را حتی اگر الان خریداری نمی کنید در لیست خرید کادوهای زنانه و دخترانه خود قرار دهید تا در مناسب های آینده از آن استفاده کنید.

 
جزئیات فنی
نوعکادویی خاص نیم ست نقره
مدلپادینا
مناسب برایخانم ها
جنسنیم ست نقره و کریستال - گل ها صابونی شبه طبیعی
ابعاد و اندازهپلاک گوشواره و گردنبند 1.2*1.3 سانتیمتر - طول زنجیر 44 سانتیمتر
وزنوزن پک 465 گرم - وزن نیم ست در حدود 6.3 گرم
رنگبندیدر 3 رنگ زیبا قابل سفارش
جعبهدارد
ابعاد جعبه8*19*26 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی