ست هدیه برایان

جدید

ما در ست کادویی برایان لوازم و ملزوماتی که بصورت روزانه برای آقایان کاربرد دارند را کنار هم قرار داده ایم. این ست از یک ادکلن جیبی، یک جاسیگاری، یک جاکارتی، یک فندک و جعبه هدیه تشکیل شده است. ادکلن جیبی از برند اسمارت بوده و 25 میلی لیتر است. فندک از نوع گازی است و در دو رنگ طلایی و نقره ای قابل انتخاب است. جاکارتی و جاسیگاری نیز از ورق استیل و چرم مصنوعی تولید شده اند.

جزییات بیشتر

499,000 تومان

  • طلایی
  • نقره ای

- +

 
توضیحات کامل محصول

ست هدیه برایان ؛ ملزومات مردانه کاربردی، زیبا و شیک در کنار هم

وقتی اکسسوری های پرکاربرد مردانه را کنار هم جمع می کنیم یک ست هدیه جذاب بوجود می آید. وقتی یک لیست از لوازم جانبی و ملزومات مورد استفاده آقایان تهیه کنیم آن وقت است که می توانیم کلی پک و ست کادویی مردانه فوق العاده درست کنیم و مدام زیر لب غر نزنیم که کادو گرفتن برای آقایان مشکل است!

ما در ست کادویی برایان همین کار را کرده ایم و لوازم و ملزوماتی که بصورت روزانه برای آقایان کاربرد دارند را کنار هم قرار داده ایم. ست کادویی برایان از یک ادکلن جیبی، یک جاسیگاری، یک جاکارتی، یک فندک و جعبه هدیه تشکیل شده است. این ست کادویی را می توانید بعنوان هدیه تولد برای پدر، همسر و یا دوست و رفیق خود در نظر بگیرید.

کادو تولد برای پدر - ست هدیه مردانه

فندکی که در این ست قرار داده شده فندک گازی و فلزی است که یک عقاب در حال شکار و پرچم آمریکا روی بدنه آن دیده می شود. این فندک فلزی دارای درب لولایی است و در آن از سنگ چخماخ برای ایجاد شعله استفاده می شود.

طرح روی فندک برجسته و زیباست و از نمادهای کشور آمریکا که عقاب سر سفید و پرچم این کشور است در آن استفاده شده است. این فندک خوش دست در دو رنگ طلایی و نقره ای قابل انتخاب است و در یک جعبه مخصوص به خود قرار داده شده است.

جاکارتی و جاسیگاری (کیف سیگار) هم از ورق استیل و چرم مصنوعی تولید شده اند. درون جاکارتی با پارچه مخملی پوشانده شده و می توان انواع کارت بانکی، شناسایی و کارت ویزیت را درون آن در نهایت سلامت نگهداری کرد و بدون آنکه فضای زیادی از جیب شما اشغال کند.

داخل جاسیگاری نیز می توان دو ردیف سیگار با اندازه معمول و استاندارد را نگهداری کرد و گیره های فنری داخل آن سیگارها را بدون آسیب در جای خود نگاه می دارند. سیگار های شما در داخل جاسیگاری سالم مانده و در جیب شما جای کمتری را اشغال می کنند، ضمن اینکه لباس شما نیز بوی سیگار به خود نمی گیرد و سیگارهای شما نظم و ترتیب بیشتری خواهند داشت.

هدیه برای پدر - پک کادویی مردانه

ادکلن جیبی انتخاب شده برای ست هدیه مردانه برایان از برند SMART شماره 385 است. این ادکلن رایحه گرم و تلخ مردانه ای دارد که بشدت مجذوب کننده است و اکثر مردان شیک پوش رایحه اسپرت و جذاب آن را خواهند پسندید. این ادکلن 25 میلی لیتری توانسته رایحه ادکلن معروف کرید اونتوس را بخوبی تولید کند. ظاهر و شیشه ادکلن نیز بسیار زیباست و بسته بندی شیکی دارد.

ست کادویی مردانه برایان یک ست کادویی کامل و چشمگیر است که از محصولات و لوازم کاربردی تشکیل شده و علاوه بر زیبایی تک تک اجزاء به کیفیت آنها نیز توجه ویژه شده است. این محصول را همین حالا می توانید از تک کادو سفارش دهید و به سرعت درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
نوعست هدیه
مدلبرایان
مناسب برایآقایان
تعداد اجزاء5 تکه
محصولات پکفندک، ادکلن جیبی، جاکارتی، جاسیگاری و جعبه کادو
جنسفندک فلزی - جاکارتی و جاسیگاری استیل و چرم مصنوعی
ابعاد و اندازهجاسیگاری 9*9.5 سانتیمتر - جاکارتی 7*9.5 سانتیمتر - فندک 3.8*5.5 سانتیمتر
حجمادکلن جیبی 25 میلی لیتر
وزن620 گرم
رنگبندیفندک در دو رنگ طلایی و نقره ای
جعبهدارد
ابعاد جعبه5.5*15*21 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی