هدیه خاص نیم ست نقره هلنا

جدید

در کادویی خاص هلنا ما یک محصول اصلی داریم که یک نیم ست نقره بسیار زیباست. این نیم ست نقره در یک باکس گل خاص و استثنایی مخفی و پنهان می شود. گلهای صورتی و سفید این باکس فومی هستند و شما می توانید حرف لاتین دلخواه خود را سفارش داده تا روی این باکس گل اجرا شود. نیم ست نقره ای که برای باکس هلنا در نظر گرفته شده دارای نگین های کریستالی خوش تراش رنگی است که در 4 رنگ قابل انتخاب است.

جزییات بیشتر

1,299,000 تومان

  • سبز
اخطار: آخرین موجودی فعلی!

- +

 
توضیحات کامل محصول

کادویی هلنا ؛ یک کادو خاص و شگفت انگیز برای خانم های جوان

همیشه نقاط اوج یک اتفاق است که در ذهن مانده و تبدیل به خاطره می شود. در سفر زمانی که سوار تله کابین می شوید و یا وقتی لحظات خوشی را در استخر هتل یا لب دریا سپری می کنید برای شما خاطره می شود. در دوران مدرسه همه ما زمان هایی را که جایزه گرفته ایم و تشویق شده ایم بصورت واضح و کامل بیاد می آوریم. از میان کادوهای تولدی که تا بحال دریافت کرده ایم تنها آنهایی را همیشه در خاطر داریم که با سورپرایز همراه شده و یا خاص و فوق العاده بوده اند.

با این مقدمه قصد معرفی یک کادو خاص و فوق العاده را داریم که با آن می توانید یک لحظه اوج و بیادماندنی برای کسی که دوستش دارید درست کنید. هدیه ای که همیشه خاطره خوش آن در ذهن طرف مقابلتان باقی می ماند و یکی از کادوهای خاطره ساز و خاطره انگیزش می شود.

کادو خاص برای خانم ها - باکس کادویی هلنا

در کادویی خاص هلنا ما یک محصول اصلی داریم که یک نیم ست نقره بسیار زیباست. این نیم ست نقره در یک باکس گل خاص و استثنایی مخفی و پنهان می شود. این باکس گل زیباست که هدیه شما را از باقی هدایا متمایز کرده و زیبایی محصول اصلی را چند برابر جلوه می دهد.

نیم ست نقره ای که برای باکس هلنا در نظر گرفته شده است به سبک زیورآلات برند سواروسکی دارای نگین های کریستالی خوش تراش رنگی است. نگین های این نیم ست اشکی شکل طراحی شده اند و آویز گوشواره ها از نوع سوزنی است که بخوبی در داخل گوش قرار گرفته و محکم می شود. این نیم ست در 4 رنگ جذاب قابل انتخاب است که می توانید از میان آنها یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

گردنبند نقره هلنا - باکس هدیه خاص برای خانم ها

همانطور که گفته شد این نیم ست زیبا در میان یک باکس گل زیبا پنهان می شود. باکس گلی که برای کادویی هلنا در نظر گرفته شده صورتی رنگ است و گل هایی که درون آن چیدمان شده هم سفید و صورتی هستند تا ترکیبی فوق العاده را بوجود آورند.

خرید کادو خاص برای خانم ها - باکس هلنا

گل های بکار رفته در کادویی هلنا فومی هستند و نیاز به مراقبت و نگهداری ندارند و خراب شدنی نیستند. در ضمن شما می توانید حرف لاتین دلخواه خود را روی این باکس گل داشته باشید. یک حرف لاتین که می تواند اول اسم کسی باشد که می خواهید هدیه را به وی تقدیم کنید با گلهای سفید در میان گلهای صورتی رنگ کار می شود. حرف لاتین دلخواه خود را در آخرین مرحله ثبت سفارش و در قسمت پیام برای تک کادو درج کنید تا روی باکس گل اجرا شود.

وقتی طرف مقابل شما درب باکس کادویی هلنا را باز می کند ابتدا فرشی از گلهای فومی را مشاهده می کند که بصورت منظم و مرتب کنار هم چیده شده و حرف اول اسمش را بوجود آورده اند. پس از آن روبان فلش مانندی را کنار جعبه می بیند و با بیرون کشیدن آن هدیه اصلی که همان نیم ست زیبایی است که برایش تدارک دیده اید را مشاهده خواهد کرد.

 
جزئیات فنی
نوعهدیه خاص گردنبند
مدلهلنا
مناسب برایخانم ها
جنسنیم ست نقره و کریستال - گلها فومی
ابعاد و اندازهپلاک گردنبند 1.1*1.3 سانتیمتر - پلاک گوشواره ها 1.1*1.3 سانتیمتر - طول زنجیر 44 سانتیمتر
وزننیم ست در حدود 6.1 گرم
رنگبندینیم ست در 4 رنگ مختلف
جعبهدارد
ابعاد جعبهجعبه در دو سایز 5.5*15*21 و 8*19*26 سانتیمتر (بصورت رندوم ارسال می شود)

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی