گردنبند نقره مدل رایکا

tk-644

جدید

گردنبند نقره رایکا با ظرافت هرچه تمام‌تر و با طراحی منحصربه‌فرد خود شما را مجذوب خود خواهد کرد. پلاک ‌این گردنبند به شکل یک قلب زیبا طراحی شده است که در درونش 2 درخت نخل زیبا و نگین کاری شده دیده می شود. این گردنبند در داخل یک جعبه شیک با روکش مخمل زیبا برای شما ارسال می شود.

جزییات بیشتر

549,000 تومان

- +

 
توضیحات کامل محصول

گردنبند نقره مدل رایکا ؛ بهترین کادو برای دوست صمیمی، دختر، همسر و ...

زیورآلات نقره در طول تاریخ در کنار طلا و جواهرات دیگر طرف‌داران زیادی داشته است. زیبایی و درخشندگی این فلز گران‌بها باعث شده زیورآلات مختلفی مانند انگشتر، گردنبند، دستبند، پابند، گوشواره و... از آن ساخته شود. گردنبند نقره رایکا با ظاهر گیرا و دل فریب خود همه چشم‌ها را به خود خیره می کند. این گردنبند زیبا با ظرافت هرچه تمام‌تر طراحی و ساخته شده است و درخشندگی همیشگی آن دل همه را بدست خواهد آورد. در ادامه به شرح کاملی از این محصول پرطرف‌دار خواهیم پرداخت، که برای کادو دادن به دوست و همکار و یا اعضای خانواده و فامیل بهترین گزینه خواهد بود.

گردنبند نقره نگین دار رایکا - بهترین هدیه برای دوست صمیمی

برخلاف گذشته که استفاده از گردنبندهایی با پلاک های درشت و پرزرق ‌و برق رایج بود، امروزه خانم‌ها ترجیح می دهند زیورآلات ظریف و ساده تری را انتخاب کنند. گردنبند نقره رایکا با ظرافت هرچه تمام‌تر با طراحی منحصربه‌فرد خود شما را مجذوب خواهد کرد. پلاک نقره ‌این گردنبند به شکل نماد قلب طراحی شده است که در درون خود دو درخت نخل زیبا دیده می شود.

جالب است بدانید که نماد قلب در فرهنگ، تاریخ و ادبیات گذشته علاوه بر نماد عشق و احساسات عمیق، به معنای دوستی، صلح و شادی نیز بوده است. پلاک قلب در صنعت مد با طراحی های مختلفی ساخته می شود و همیشه طرف‌داران خاص خود را دارد. شما می توانید این محصول زیبا را به‌ عنوان هدیه و نمادی از عشق و دوستی به دوست صمیمی، همسر، دختر و خواهر خود تقدیم کنید.

استفاده از زیورآلات نقره ریشه تاریخی دارد و در برخی از منابع ذکر شده که فلز نقره خاصیت های درمانی گوناگونی داشته و به همین سبب گذشتگان علاوه بر زیبایی، زیورآلات نقره را برای درمان نیز استفاده می کردند. عیار نقره استفاده شده در این محصول عیار 925 است که از مرغوب‌ترین عیارها موجود در بازار زیورآلات نقره است. در واقع عیار بیانگر مقدار آلیاژ خالص نقره استفاده شده در زیورآلات است. مقدار عیار هر محصول ساخته شده از نقره بر روی محصول به شکل پلاک کوچکی در انتهای زنجیر یا در پشت پلاک آن نوشته می شود.

گردنبند نقره قلبی شکل - کادو برای دوست صمیمی دختر

زنجیر نقره گردنبند رایکا به شکل مدل محبوب زنجیر کابلی (‏Cable Chain‎‏)‏ ساخته شده است. در این مدل زنجیر کلاسیک حلقه‌ها به شکل محکمی به هم متصل شده‌اند و در برابر پارگی‌های ناشی از کشیدگی بسیار مستحکم و مقاوم هستند. از مسائلی که خریداران زیورآلات نقره با آن مواجه هستند این است که فلز نقره بعد از گذشت زمان درخشندگی خود را در اثر تماس با رطوبت و عوامل محیطی ازدست‌داده و تیره می شود. گردنبند نقره رایکا با یک لایه رادیوم یا آب طلا آبکاری شده است در نتیجه استحکام و ماندگاری آن به مقدار قابل توجهی افزایش یافته و خاصیت براق بودن خود را حفظ خواهد کرد.

این گردنبند نقره نگین دار در یک جعبه هدیه بسیار شیک قرار دارد، این جعبه تماماً با پارچه مخمل قرمز رنگ پوشیده شده است که در کنار رنگ نقره‌ای درخشان محصول، جذابیت دو چندان پیدا کرده است. یک بالشتک مخملی نیز در داخل جعبه قرار دارد که گردنبند بر روی آن قرار می گیرد و مانع از خرابی و پیچ خوردگی زنجیر محصول می شود.

این گردنبند نقره هیچ تفاوتی با گردنبندهای ساخته شده از طلا سفید ندارد و از همان زیبایی، کیفیت و درخشندگی برخوردار است. شما می توانید این محصول دل فریب را در هر مراسم و موقعیتی به گردن داشته باشید. زیبایی و جذابیت این محصول محدود به مکان و زمان نیست و همه خانم‌ها با هر سنی عاشق آن خواهند شد. این محصول جذاب را همچنین می توانید بعنوان کادو برای دوست صمیمی خود و یا برای هدیه تولد اعضای خانواده و فامیل خود تهیه نمایید و مطمئن باشید که از خرید خود حتماً رضایت خواهید داشت.

 
جزئیات فنی
نوعگردنبند
مدلرایکا
مناسب برایخانم ها
جنسنقره
ابعاد و اندازهپلاک 1.5*1.6 سانتیمتر - طول زنجیر 43 سانتیمتر
وزندر حدود 2.53 گرم
رنگبندیندارد
جعبهدارد
ابعاد جعبه7*9.5 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی