ست هدیه کروات و دکمه سردست Massimo Dutti (در 10 طرح)

جدید

این پک شیک شامل کروات، دکمه سردست و پوشت (دستمال جیب) است و علاوه بر آن یک گیره کروات نیز در پک گنجانده شده است. رنگ و طرح کراوات و پوشت با هم دیگر ست است و دکمه سر آستین نیز به گونه ای طراحی شده است تا با هر مدل کت و شلوار و کروات هم خوانی داشته باشد. این محصول در 10 رنگ و طرح مختلف موجود است و دارای یک جعبه چوبی شیک و محکم نیز هست.

جزییات بیشتر

339,000 تومان

- +

 
توضیحات کامل محصول

ست هدیه کروات و دکمه سردست Massimo Dutti مدل MD88

خرید هدیه برای آقایان همیشه یکی از دشوارترین کارها برای همه به خصوص خانم ها است. خرید یک هدیه مناسب و شیک برای آقایان فقط مختص به ساعت و ادکلن نیست. ست کروات و دکمه سردست از بهترین و شیک ترین هدیه ها محسوب می شود. کروات، پوشت و دکمه سردست اکسسوری هایی هستند که پوشش یک مرد شیک پوش را تکمیل می کنند. ما برای راحتی شما یک ست هدیه مردانه شامل کروات، پوشت و دکمه سردست را تدارک دیده ایم، این ست شیک در انواع طرح ها و رنگ ها موجود است.

ست کراوات و دستمال جیب از اکسسوری هایی هستند که در سرتاسر دنیا محبوبیت بسیاری دارند. در مراسم های رسمی، آقایان شیک پوشی خود را با کراوات و دستمال جیب خود به رخ مهمانان دیگر می کشند. دکمه سردست نیز از جمله اکسسوری هایی است که غرور و شکوه پوشش آقایان را دو چندان می کند.

انتخاب ست هدیه کروات و دکمه سردست ما نشانه سلیقه بی نظیر شما است. اگر به دنبال خرید یک هدیه شیک و ماندگار هستید اما هیچ چیز شما را راضی نمی کند، ست هدیه کروات و دکمه سردست ماسیمو دوتی مدل MD88 را به شما معرفی می کنیم.

ست هدیه مردانه کروات دکمه سردست

 این پک شیک شامل کروات، دکمه سردست و پوشت (دستمال جیب) است و علاوه بر آن یک گیره کروات نیز در پک گنجانده شده است. رنگ و طرح کراوات و پوشت با هم دیگر ست است و دکمه سر آستین نیز به گونه ای طراحی شده است تا با هر مدل کت و شلوار و کروات هم خوانی داشته باشد.

ست هدیه کراوات و پوشت در 10 رنگ و مدل مختلف طراحی شده است و دکمه سردست های هر ست با مدل های دیگر کاملاً متفاوت است. جنس دکمه سر آستین و گیره کراوات از استیل است و در مقابل رطوبت مقاوم بوده و تغییر رنگ نخواهد داد. استفاده از استیل باعث شده دکمه های سر آستین و گیره کراوات جلوه خاصی داشته باشند و با وجود اندازه کوچکی که دارند کاملاً خود را نمایش داده و چشم ها را به خود خیره کنند.

کادو ارزشمند برای پدر - ست کروات

پارچه کراوات و پوشت از جنس ساتن است و همان طور که اشاره کردیم در 10 مدل مختلف موجود است. پارچه ساتن جلوه لوکسی را به کراوات و دستمال جیب بخشیده و نرمی و براقی آن، چشم ها را نوازش می دهد. پارچه ساتن علاوه بر نرمی و درخشندگی، دوام بسیار بالایی نیز دارد. دوخت کراوات بسیار ظریف و ماهرانه است و تقارن در دوخت به خوبی در آن رعایت شده است.

گذشته از جلوه شیک ست هدیه کروات و دکمه سردست، انتخاب محفظه نگهدارنده آن نیز اهمیت دارد. این پک به صورت اختصاصی برای هدیه دادن به افراد خاص زندگی شما طراحی شده است بنابراین ما این ست زیبا را در یک جعبه چوبی بسیار شیک و زیبا قرار داده ایم.

این جعبه چوبی حس گرمی و صمیمت خاصی را به شما القا می کند. علاوه بر زیبایی، کیفیت و مقاومت جعبه نیز بسیار زیاد است. این جعبه چوبی به سه بخش تقسیم شده و هر بخش به یک اکسسوری اختصاص یافته است. قسمت وسیع تر جایگاه قرارگیری کراوات است که به زیبایی پیچیده شده است. در قسمت میانی دکمه سردست و گیره کراوات قرار گرفته و قسمت کوچک تر نیز به دستمال جیب تعلق دارد.

رنگ و طرح ست هدیه کراوات و دکمه سر دست Massimo Dutti مدل MD88 به قدری متنوع و زیبا است که به شما این انتخاب را می دهد که بتوانید آن ها را با انواع لباس های رسمی و غیر رسمی خود ست کنید. این پک ست کروات و پوشت گران‌بها، هدیه بسیار ارزشمند و شیک برای پدر، برادر، همسر و حتی رئیس شما است.

 
جزئیات فنی
نوعست هدیه
برندMassimo Dutti
مدلMD88
مناسب برایآقایان
تعداد اجزاء3 تکه
محصولات پککروات، یک جفت دکمه سردست، دستمال جیب یا پوشت و گیره کروات
جنسکروات و پوشت ساتن - دکمه سردست استیل - جعبه چوبی
ابعاد و اندازهطول کروات 144 سانتیمتر - دستمال جیب 18*18 سانتیمتر
وزن211 گرم
رنگبندیدر 10 طرح و رنگ
جعبهجعبه اصلی
ابعاد جعبه8*8*14 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی