ساعت مچی اسپرت Silvia مدل 5040

tk-297

جدید

ساعت مچی Silvia مدل 5040 یک ساعت فانتزی زیبا با قاب مستطیل شکل است که در صفحه آن به غیر از عقربه های ساعت و دقیقه شمار تنها خطوط نازک مشکی رنگ قابل مشاهده است و فوق العاده ساده و چشم نواز طراحی شده است. این ساعت اسپرت برای خانم ها و آقایان قابل استفاده بوده و همراه با جعبه ای زیبا ارسال می گردد.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

ساعت مچی فانتزی Silvia مدل 5040 ؛ یک ساعت اسپرت مناسب هدیه برای دختران و پسران

ساعت مچی همیشه یک هدیه جذاب برای دختر خانم ها و آقا پسرها بوده و هست و خواهد بود! ساعت مچی را می توان برای هر نوع مناسبتی هدیه داد و یا برای هر سن و سالی آن را بعنوان هدیه تهیه کرد.

هنگامی که تصمیم گرفتید تا یک ساعت مچی برای هدیه دادن به عزیزتان تهیه کنید بایستی به سلیقه طرف مقابلتان توجه داشته باشید. به اینکه طرف مقابل از ساعت های صفحه گرد خوشش می آید یا مستطیل شکل؛ معمولاً از ساعت عقربه ای استفاده می کند یا دیجیتال؛ و یا ساعت های بند فلزی را دوست دارد یا بند چرمی ها را بیشتر می پسندد.

این موارد و بیشتر از اینها مثلاً رنگ بند یا رنگ قاب، ساعت فانتزی باشد یا اسپرت یا کلاسیک ... و غیره را بایستی هنگام انتخاب و خرید در نظر بگیرید تا ساعت مچی که هدیه می دهید مورد استفاده قرار بگیرد و شما لذتش را ببرید!

هدیه برای دختر - ساعت مچی اسپرت

ما در تک کادو نیز از آنجایی که به اهمیت ساعت مچی، در هدیه دادن ها و هدیه گرفتن ها واقف هستیم، سعی نموده ایم تا ساعت مچی هایی که برای هدیه دادن مناسب هستند را در فروشگاه عرضه کنیم.

اخیراً با توجه به وضعیت اقتصادی نابسامان کشور، نظرمان بیشتر به سمت ساعت های فانتزی جلب شده است. چرا که از نظر رنج قیمتی برای هدیه اقشار متوسط مردم بسیار مناسب هستند. اما فانتزی بودن ساعت هایی که در تک کادو عرضه می شوند دلیلی بر کیفیت پایین آنها نیست و ما همچنان کیفیت را خط قرمز خود می دانیم و بهترین و باکیفیت ترین ساعت های فانتزی موجود بازار را برای عرضه در فروشگاه گلچین می کنیم. پس می توانید با خیال راحت این ساعت ها را در تک کادو سفارش دهید.

این همه مقدمه بود برای معرفی یک ساعت مچی فانتزی جدید و تازه که امیدواریم مانند مدل ها و موارد گذشته مورد استقبال قرار بگیرد.

خرید هدیه برای دختر - ساعت مچی اسپرت فانتزی

ساعت مچی فانتزی Silvia مدل 5040 یک ساعت اسپرت مناسب برای استفاده دختران و پسران است. این ساعت فانتزی دارای قاب مستطیل شکل نقره ای رنگ است.

صفحه سفید رنگ این ساعت اسپرت فوق العاده ساده طراحی شده است و در آن تنها خطوطی نازک و خط کشی های مینیمال مشکی رنگ دیده می شود و عقربه های ساعت شمار و دقیقه شمار! همین. حتی ثانیه شمار هم از آن حذف شده تا سادگی در اوج حفظ شود!

همین سادگی باعث جذابیت فوق العاده آن شده است و با نگاه اول براحتی دلربایی می کند. این ساعت فانتزی جذاب و ساده دارای بند روکش چرمی طوسی رنگ لطیف و منعطف بوده و موتور آن بسیار باکیفیت است.

هدیه تولد دختر - ساعت فانتزی اسپرت سیلویا

این ساعت اسپرت را می توان در میهمانی استفاده کرد یا در هنگام تفریح و گردش یا در مدرسه و دانشگاه به دست بست. این محصول همراه با یک جعبه ساده و شکیل برای شما ارسال می گردد و می توانید آن را از تک کادو بصورت کادوپیچ شده تحویل بگیرید.

ساعت Silvia مدل 5040 برای هدیه به دختر خانم ها و آقا پسرهای نوجوان و جوان بسیار مناسب است. هدیه ای با کیفیت و زیبا که به جرات می توان گفت تا با سلیقه اکثریت افراد جور درخواهد آمد؛ چرا که زیبایی در سادگیست و این ساعت در نهایت سادگی طراحی شده است.

 
جزئیات فنی
برندSilvia
مدل5040
مناسب برایآقایان و خانم ها
درجه کیفیتفانتزی با کیفیت خوب
جنس بندروکش چرم
جنس قابفلزی
رنگ قابنقره ای
رنگ بندطوسی
رنگ صفحهسفید
تاریخ شمارندارد
نشان دهنده ایام هفتهندارد
وزن36 گرم
قطر صفحه3.3*3.6 سانتیمتر
ضخامت بدنه0.7 سانتیمتر
عقربه های شب تابندارد
کرنومتر یا کرنوگرافندارد
نوع قفل بندسگکی ساده
منبع انرژیباطری

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی