عینک آفتابی زنانه BVLGARI مدل 3018

tk-327

جدید

عینک آفتابی BVLGARI مدل 3018 یک محصول باکیفیت و زیباست که برای هدیه دادن به دختر خانم ها و زنان جوان بسیار مناسب است. این عینک آفتابی یک کپی باکیفیت و خوش ساخت از روی نمونه اصلی است که دارای استاندارد UV400 بوده و پلاریزه می باشد.

این محصول همراه با جعبه شیک و محکم، کیسه پارچه ای و پارچه تمیز کننده مخصوص برای شما ارسال خواهد شد.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

هدیه تولد جذاب برای دختران و زنان؛ عینک آفتابی زنانه BVLGARI مدل 3018

اگر به فکر خرید هدیه برای دخترها و زنان جوان هستید عینک آفتابی می تواند یکی از گزینه های احتمالی خرید شما باشد. از آنجا که خانم ها معمولاً تنوع طلب هستند حتی اگر یک یا چند عینک آفتابی هم داشته باشند دوست دارند تا یک مدل جدید دیگر را هم امتحان کنند و شما می توانید آن مدل جدید را هدیه دهید!

اما قبل از خرید عینک آفتابی برای هدیه دادن به عزیزانتان بایستی به نکاتی چند توجه نمایید. علاوه بر اینکه عینک آفتابی که تهیه می کنید بایستی از نظر مدل و شکل و ظاهر با سلیقه طرف مقابلتان همخوانی داشته باشد بایستی به نکاتی که از نظر ایمنی برای چشمها ضروری هستند نیز توجه داشته باشید.

یکی از نکات که همه در مورد آن میدانیم استاندار UV400 است که چشمان را از ورود اشعه های مضر خورشید منجمله اشعه ماورابنفش محافظت می کند و حتماً بایستی تا عینک آفتابی که تهیه می کنید این استاندارد را پاس کرده باشد.

نکته دیگر در خصوص پلاریزه بودن یا نبودن آن است. البته پلاریزه بودن عینک آفتابی واجب نیست ولی عینک های پلاریزه اشعه های افقی که از بازتابش سطحی به چشمان میرسند را هم فیلتر می کنند و برای مواقع رانندگی یا تردد در محیط های برفی که چشم ها در معرض اشعه های ساطع شده از سطح زمین قرار می گیرند بخوبی از چشم ها محافظت خواهند کرد.

با این مقدمه به معرفی یک عینک آفتابی جدید می پردازیم که برای هدیه دادن به دختران و زنان بسیار مناسب است.

هدیه تولد برای دختر - عینک آفتابی بولگاری

عینک آفتابی BVLGARI مدل 3018یک کپی باکیفیت از نمونه اصلی است که در نهایت ظرافت و زیبایی تولید و از نظر کیفی چیزی از نمونه اصلی آن کم نخواهد داشت.

این عینک آفتابی زنانه دارای فریم فوق العاده زیباست که از قوس ها و منحنی های جذاب بوجود آمده است و خود را روی صورت دختران و زنان به زیبایی نمایش می دهد.

عینک آفتابی BVLGARI مدل 3018 دارای استاندارد UV400 می باشد که همانطور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد از ورود اشعه های مضر خورشید به چشم جلوگیری می کند. این عینک آفتابی زنانه علاوه بر استاندارد یو وی 400 ، پلاریزه هم بوده و از نفوذ اشعه های افقی ساطع شده از سطح زمین هم مقاومت کرده و برای استفاده در هنگام رانندگی یا استفاده در محیط های برفی بسیار مناسب است.

هدیه برای دختر - عینک آفتابی بولگاری

عینک BVLGARI دارای یک جعبه شیک و محکم است که در زمانی که استفاده نمی شود بخوبی از آن نگهداری خواهد نمود. در ضمن این محصول دارای بگ پارچه ای و پارچه تمیز کننده مخصوص است که همراه محصول برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.

عینک BVLGARI مدل 3018 یک هدیه مناسب و کاربردی برای دختر خانم ها و زنان جوان، نوجوان و میانسال است. هدیه ای چشم گیر، خوش ساخت و باکیفیت که می توانید با هزینه نچندان گزاف تهیه کنید و به عزیزترین ها هدیه دهید.

 
جزئیات فنی
نوععینک آفتابی
برندBVLGARI
مدل3018
مناسب برایخانم ها
ابعاد و اندازه5.2*14 سانتیمتر
وزن20 گرم
رنگبندیتک رنگ
جعبهدارد
ابعاد جعبه4.5*6*16.5 سانتیمتر
توضیحاتدارای استاندارد UV400 و پلاریزه

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب