عینک آفتابی زنانه BVLGARI مدل 3020

tk-329

جدید

عینک آفتابی زنانه BVLGARI مدل 3020 یک عینک آفتابی با ظاهری جذاب و دلرباست که می تواند به یک کادوی تولد دخترانه و زنانه هیجان انگیز تبدیل شود.

این عینک آفتابی از ترکیب فلز و کائوچو تولید شده و دارای استاندارد UV400 بوده و پلاریزه است. این محصول دارای جعبه شیک، کیسه پارچه ای و دستمال تمیزکاری مخصوص به خود است.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

کادو دخترانه جذاب ؛ عینک آفتابی BVLGARI مدل 3020

خرید کادو دخترانه و زنانه کار سختی نخواهد بود در صورتی که به نیازمندی های روزانه خانم ها توجه بیشتری نمایید. عینک آفتابی یکی از لوازمی است که اکثر زنان و دختران در روزهای آفتابی و تابستانی از آن استفاده می کنند و یک عینک آفتابی خوب حتماً هدیه دخترانه جذابی از آب در خواهد آمد.

اما خرید و انتخاب عینک آفتابی یک امر سلیقه ای است و چطور میشه مطمئن شد عینکی که تهیه کرده ایم باب میل طرف مقابلمان است؟! حقیقتاً هیچ وقت نمی توان در این مورد مطمئن بود مخصوصاً زمانی که شما برای یک دختر خانم هدیه تهیه می کنید!

اما چند راهکار در این مورد هست که می تواند به شما در انتخاب عینک آفتابی مناسب کمک کند. اول اینکه سعی کنید عینک آفتابی که تهیه می کنید از نظر ظاهر و مدل فریم شبیه به عینک های قبلی طرف مقابلتان باشد. دوم اینکه با توجه به فرم صورت شخص مورد نظر عینک آفتابی خود را تهیه کنید و در این مورد می توانید از فروشنده کمک بگیرد. و راه سوم اینکه عینک های آفتابی پر فروش و کلاسیک و همه پسند را تهیه و شانس خود را امتحان کنید!

با این مقدمه در ادامه به معرفی یک عینک آفتابی دخترانه می پردازیم که برای هدیه دادن به دختر خانم ها بسیار مناسب است. در ضمن قبل از انتخاب حتماً عینک آفتابی مدل 3018 بولگاری را هم مشاهده نمایید.

کادو تولد دخترانه - عینک آفتابی بولگاری

عینک آفتابی BVLGARI مدل 3020 یک عینک آفتابی شیک و زیباست که برای دختر خانم ها و زنان خوش استایل طراحی شده است. این عینک یک کپی بسیار باکیفیت از طرح های جذاب کمپانی معظم BVLGARI است که فوق العاده خوش ساخت و ظریف تولید شده است.

این عینک آفتابی زنانه از فریم کاچویی با قوس ها و منحنی های هنرمندانه طراحی شده که ترکیب آن با فلز طلایی رنگ جذابیت فوق العاده ای به آن بخشیده است.

خرید کادو دخترانه - عینک آفتابی

عینک آفتابی BVLGARI مدل 3020 دارای استاندار یو وی 400 بوده و از خاصیت Polarized بهره مند است. پلاریزه بودن آن باعث می شود تا چشمها را از نورهای مزاحم بازتابش سطحی برهاند و UV400 هم چشمها را از گزند اشعه ماوراءبنفش خورشید محافظت خواهد نمود.

این عینک آفتابی زنانه زیبا دارای جعبه شیک و محکم، کیسه پارچه ای و دستمال تمیز کاری مخصوص خود است که همراه با محصول ارسال خواهد شد.

این محصول یک کادوی دخترانه و زنانه جذاب برای عزیزانتان خواهد بود. هدیه ای که طرف مقابل شما تا مدتها جلوی چشمانش خواهد داشت!

 
جزئیات فنی
نوععینک آفتابی
برندBVLGARI
مدل3020
مناسب برایخانم ها
جنسکائوچو و فلز
ابعاد و اندازهفریم 5.2*14 سانتیمتر
وزن26 گرم
رنگبندیتک رنگ
جعبهدارد
توضیحاتدارای استاندارد UV400 و پلاریزه

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی