ساعت مچی اسپرت مردانه CRRJU مدل 2258

tk-488

جدید

این ساعت مچی مردانه با بند، قاب و صفحه مشکی رنگ، ظاهری اسپرت و جوان پسند دارد. صفحه این ساعت ساده و خاص طراحی شده و تم مشکی رنگ دارد و عقربه های آن در دو رنگ آبی و قرمز قابل انتخاب است. این ساعت در دو مدل روز شمار دار و بودن روز شمار عرضه شده و بند آن به صورت حصیری شکل طراحی شده است. این محصول همراه جعبه چوبی شیک ارسال می گردد.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

ساعت مچی CRRJU مدل 2258 ؛ بهترین کادو برای شوهر و همسر و سایر عزیزان شما

انتخاب و خرید هدیه برای عزیزترین افراد زندگیمان یکی از لذت بخش ترین کارهاست؛ اما اگر طرف هدیه گیرنده یک آقا باشد شاید خرید کادویی سازگار با روحیات و سلایق خاص مردان کمی سخت به نظر برسد.

اگر به دنبال یک هدیه جذاب، باکیفیت و مقرون به صرفه برای شوهر و همسر، دوست یا نامزد خود هستید تا در مراسم‌های گوناگون مانند تولد، سالگرد ازدواج و ... به او تقدیم کنید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ساعت مچی، جزء اکسسوری‌های لازم و کاربردی آقایان است و استفاده از آن‌ تاثیر زیادی در تیپ و استایل مردانه دارد. از آنجایی که هدیه گرفتن یک ساعت مچی لوکس و شیک هر مردی را ذوق زده می‌کند، فروشگاه تک کادو در ادامه یک پیشنهاد استثنایی برای شما دارد که با جزییات معرفی می شود.

کادو برای شوهر - ساعت مچی مردانه شیک

ساعت مچی CRRJU مدل 2258 یک ساعت مچی مردانه با بند، قاب و صفحه مشکی است که ظاهری اسپرت و جوان پسند دارد. صفحه این ساعت ساده و خاص طراحی شده است و تم مشکی آن با رنگ قرمز یا آبی عقربه هایش تضادی جذاب را به وجود آورده است که چشم هر ببینده ای را درگیر خود می کند.

همانطور که گفته شد عقربه‌های این ساعت مچی مردانه اسپرت در دو رنگ قرمز و آبی طراحی شده است و ثانیه شمار آن بصورت یک زیر ثانیه به صورت مجزا در صفحه آن قرار گرفته است. این ساعت مچی مردانه جذاب در دو مدل با روز شمار و بدون روز شمار تولید شده است که در مدل روز شمار دار آن، روز شمار در سمت راست و زیر ثانیه در سمت چپ صفحه قرار می گیرد و در مدل بدون روز شمار، زیر ثانیه در پایین صفحه دیده می شود که سادگی بیشتری به صفحه آن بخشیده است. در ضمن مدل روز شمار دار کمی گران قیمت تر است.

هدیه برای شوهر - ساعت مردانه اسپرت

بند این ساعت مردانه فلزی بوده و به صورت حصیری شکل طراحی شده است که زیبایی خاصی به آن ارزانی داشته است. امروزه بندهای حصیری جزء طراحی‌های مدرن در ساعت مچی محسوب می‌گردند. سبکی، انعطاف پذیری و ظرافت این نوع بندها موجب شده تا ساعت‌های دارای این بند با استقبال زیادی روبرو گردند. بند این ساعت را براحتی می توان برای هر مچ دستی تنظیم کرد و قفل آن براحتی باز و بسته می شود.

موتور این ساعت از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و در حد شستشوی دست ضد آب می باشد ولی بهتر است تا با آب و مواد شوینده و شیمیایی در تماس قرار نگیرد تا عمر طولانی تری داشته باشد.

ساعت مچی CRRJU مدل 2258 با توجه به طراحی ساده‌ای که دارد برای آقایانی که در استایل روزانه شان از لباس‌های اسپرت و ساده استفاده می‌کنند انتخاب مناسبی است. هر چند این ساعت را می توان با لباس های رسمی نیز ست کرد و می توان از آن بصورت روزمره و یا در مجالس و مهمانی ها استفاده کرد.

کادو تولد برای شوهر و همسر - ساعت مچی اسپرت

این ساعت در داخل یک جعبه چوبی مخصوص با رویه داخلی مخمل و درب لولایی قرار داده می شود و در صورت تمایل شما، بصورت رایگان و شیک کادوپیچی آن انجام می گردد.

ساعت مچی مردانه CRRJU مدل 2258 بسیار زیبا، شیک، مدرن، باکیفیت و اقتصادی است و جزوپرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات کمپانی CRRJU است. برند CRRJU برندی چینی است که کیفیت محصولات تولیدی آن زبانزد است و کیفیت و زیبایی توامان محصولات آن باعث برجستگی و تمایز این برند در میان همسانان چینی خود شده است. پس با خیال راحت می توانید این ساعت زیبا را بعنوان یک کادو ویژه برای شوهر و همسر، پدر، برادر یا دوست و همکار خود تهیه کرده و عشق و علاقه خود را به آن ها نشان دهید.

 
جزئیات فنی
نوعساعت مچی
برندCRRJU
مدل2258
مناسب برایآقایان
جنسبند و قاب فلزی
ابعاد و اندازهقطر قاب 4 سانتیمتر
وزن68 گرم
رنگبندیعقربه ها در دو رنگ قرمز و آبی - در دو مدل با روزشمار و بدون روزشمار
جعبهدارد
ابعاد جعبه7.5*9.5*9.5 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی