ست فندک و زیرسیگاری HONEST مدل SSHN-3

tk-492

جدید

ست زیرسیگاری و فندک HONEST مدل SSHN-3 یک ست با طراحی جذاب و خاص است که ظاهر محصولات و بسته بندی شکیل و زیبای آن بسیار دلرباست. فندک و زیرسیگاری هر دو از فلز ساخته شده‌ و بخوبی سیقل و پرداخت شده اند. روکش کشیده شده از فوم طرح چرم برروی آن‌ها و درج برند HONEST از لحاظ بصری ظاهری بسیار زیبا و فریبنده به آنها بخشیده است. این ست در دو رنگ طلایی و نقره ای قابل سفارش است.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

ست فندک و زیرسیگاری HONEST مدل SSHN-3 ؛ یک کادو خاص و ویژه برای بهترین ها

همانطور که می‌دانید یک سری کارها مانند کشیدن سیگار و استفاده از دخانیات برای بسیاری از افراد تبدیل به عادتی روزمره شده است. پس زمانی که قصد داریم برای اینگونه افراد هدیه‌ای تهیه کنیم، اگر نیاز روزانه آن‌ها را برطرف سازد، هیجان و خوشحالی بیشتری برایشان به همراه خواهد داشت.

یک هدیه مناسب برای آقایان و خانمهایی که به کشیدن سیگار عادت و علاقه دارند ست فندک و زیرسیگاری است که می توانید برای کادو تولد همسر و عشق زندگیتان و یا دیگر عزیزانتان در مناسبتهای مختلف تهیه کرده و تدارک ببینید. حال اگر این ست ظاهری شیک و جذاب داشته باشد، در زمانی که روی میز کار یا روی میز پذیرایی منزل قرار می گیرد به زیباتر شدن و دکور مکان هم کمک می کند.

فروشگاه تک کادو تاکنون ست‌های فندک و زیرسیگاری فراوانی را در سایت فروش خود عرضه کرده است که از لحاظ برند، جنس، قیمت، طرح و رنگ تنوع بسیاری داشته و همین امر موجب شده تا این ست‌ها در صدر فروش محصولات آقایان قرار گیرند.

هدیه خاص برای تولد همسر - ست فندک و زیرسیگاری

اما این بار قصد داریم تا یک ست فندک و زیرسیگاری از برند HONEST را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد دهیم. هانست (HONEST) برندی معتبر و شناخته شده در سطح جهانی در زمینه تولید انواع فندک، فلاسک جیبی، جاکارتی و همچنین ست های هدیه ترکیبی مانند همین ست فندک و جاسیگاری بسیار قوی عمل کرده است. هانست یک برند چینی درجه یک بحساب می آید که محصولات آن از نظر کیفی امتحان پس داده هستند و تولیدات آن به سراسر اروپا صادر می شوند. محصولات این برند در کشور ما نیز بسیار شناخته شده و پرفروش هستند.

ست زیرسیگاری و فندک HONEST مدل SSHN-3 یک ست با طراحی جذاب و خاص است که ظاهر محصولات و بسته بندی شکیل و زیبای آن بسیار دلرباست. زیرسیگاری این ست که به شکل سیب نصف شده طراحی شده است و در نگاه اول انسان را به یاد برند خوشنام اپل می اندازد و فندک آن با ظاهر خاص و لوکسی که دارد زیبایی ست را کامل می کند.

این دو محصول هر دو از فلز ساخته شده‌ و بخوبی سیقل و پرداخت شده اند و روکش کشیده شده از فوم طرح چرم برروی آن‌ها از لحاظ بصری ظاهری بسیار فریبنده به این دو بخشیده است. روی روکش طرح چرم آنها برند HONEST درج شده است که جلوه خاصی به این دو محصول بخشیده و آن‌ها را منحصر به فرد نموده است.

خوش دست بودن، امکان تنظیم شعله، قابل شارژ بودن مجدد با گاز فندک، قابل حمل بودن و جاگیری آسان درون کیف یا جیب همگی امتیازهای فندک ست ماست که همیشه و همه جا می‌توان به آن دسترسی داشت.

ویژگی بعدی این ست، داشتن یک جعبه شکیل و هاردباکس است که با ظاهر شیکی که به این ست بخشیده می‌تواند انتخاب مناسب و چشم گیری برای هدیه دادن به عزیزانتان باشد.

کادو برای همسر و شوهر - ست زیرسیگاری و فندک طلایی و نقره ای

اگر مایل هستید این ست جذاب را به صورت کادوپیچی شده دریافت کنید، تنها کافیست تا در زمان ثبت سفارش تیک کادوپیچی را فعال کرده تا به صورت رایگان محصول خود را کادوپیچی شده تحویل بگیرید.

ست فندک و زیرسیگاری HONEST مدل SSHN-3 را می توانید در دو رنگ طلایی و نقره‌ای سفارش دهید. قبل از ارسال سفارش شما ما حتماً محصولات آن را کاملاً چک می کنیم و فندک آن را نیز شارژ شده و آماده استفاده برای شما عزیزان ارسال خواهیم کرد تا بدون هیچگونه عیب و ایراد به دستتان برسد.

این ست با ظاهری زیبا و فریبنده ای که دارد می تواند یک هدیه لوکس و کاربردی برای عزیزانتان باشد. اگر به فکر تهیه هدیه خاص برای تولد همسرتان و یا در حال تدارک کادو ولنتاین برای عشق زندگیتان هستید، پیشنهاد می کنیم تا این ست هدیه جذاب را هم در نظر داشته باشید.

فروشگاه ما تنوع بالایی از محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب را فراهم آورده تا شما عزیزان با قدرت انتخاب بالا محصول مورد نیاز خود را انتخاب و لذت یک خرید اینترنتی مطمئن را تجربه کنید. در ضمن پیشنهاد می کنیم تا ست فندک و جاسیگاری NB.co مدل NB271 و دیگر ست های فندک دار ما را هم مشاهد فرمایید تا بهترین گزینه ممکن را انتخاب نمایید.

 
جزئیات فنی
نوعست فندک و زیرسیگاری
برندHONEST
مدلSSHN-3
مناسب برایآقایان و خانمها
تعداد اجزاء2 تکه
محصولات پکفندک گازی و زیرسیگاری
جنسفلز و چرم مصنوعی
ابعاد و اندازهفندک 4.5*5 سانتیمتر - زیرسیگاری 3.5*9.5*10 سانتیمتر
وزن600 گرم
رنگبندیدر دو رنگ طلایی و نقره ای
جعبهجعبه اصلی
ابعاد جعبه5*14.5*19.5 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی