زیورآلات زنانه 

در صفحه
نمایش 177 - 192 از 214 آیتم
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی خورشید (در 3 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل خورشید از طراحی ساده و کلاسیک برخوردار بوده و در عین حال پرزرق و برق و چشمگیر است. این نیم ست از نقره 925 عیار تهیه شده که با انجام عملیات آبکاری رادیوم، تیره و کدر نمی شود. نگین های خوش تراش آن طرح سنگ بوده و همراه با جعبه زیبا ارسال می گردد.
  • پک کادو دخترانه گردنبند نقره لیزا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک کادویی ویژه گردنبند نقره لیزا از یک گردنبند نقره 925 عیار تشکیل شده که طرح قلبی شکل دارد و روی آن نگین کاری انجام شده است. این گردنبند در جعبه هدیه زیبایی قرار گرفته و توسط گل های فومی قرمز رنگ تزیین شده است.
  • گردنبند نقره طرح سواروسکی مدل پاپیون
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره طرح سواروسکی مدل پاپیون دارای طراحی فوق العاده زیبا و چشم نواز است. این گردنبند زنانه از جنس نقره 925 عیار بوده و نگین های آن طرح سنگ می باشد. این گردنبند با دو نگین آبی و صورتی قابل سفارش است و همراه با جعبه مخصوص سواروسکی ارسال می گردد.
  • گردنبند نقره طرح سواروسکی (SWAROVSKI) مدل دایموند
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند طرح سواروسکی مدل دایموند از نقره 925 عیار تهیه شده و نگین آن طرح سنگ می باشد. این گردنبند بسیار زیبا طراحی شده است و زرق و برق آن چشم ها را به خود جلب می کند. این محصول با دو نگین آبی و صورتی قابل سفارش است و همراه با جعبه ویژه سواروسکی ارسال می شود.
  • پک کادویی ویژه دستبند نقره قلب عاشق
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این پک کادویی ویژه از یک دستبند نقره 925 عیار که دارای طراحی فوق العاده زیباست تشکیل شده که در داخل یک جعبه بزرگ قلبی شکل قرار گرفته و دورتادور آن با گل های فومی قرمز رنگ پوشانده شده است تا یک پک هدیه استثنایی را بوجود آورد.
  • دستبند نقره مدل ضربان
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند مدل ضربان، یک دستبند نقره 925 عیار است که به شکل زیبایی طراحی شده و در نهایت ظرافت تولید شده است. بر روی پلاک این دستبند نگین های بسیار زیبایی کار شده است. در ضمن این محصول همراه با جعبه بسیار شیک مخصوص هدیه ارسال خواهد شد.
  • دستبند استیل دخترانه مدل روسیما
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند دخترانه مدل روسیما از جنس استیل بوده و دارای طراحی جذاب و زیباست. این دستبند استیل از کیفیت ساخت بالا و ظرافت در تولید بهره برده و از ثبات رنگ بالایی برخوردار است. این دستبند زنانه فری سایز (freesize) بوده و برای استفاده اکثریت افراد مناسب است و همراه با جعبه بسیار شیک و فانتزی ارسال می گردد.
  • دستبند نقره قلب بینهایت مدل 2
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند قلب بینهایت مدل 2 از نقره با عیار 925 تهیه شده است. این دستبند زیبا از تنیده شدن نماد قلب و نماد بینهایت در هم بوجود آمده است که طراحی آن زیبا و دلرباست. بر روی این دستبند نقره عملیات آبکاری رادیوم صورت پذیرفته تا با مرور زمان تیره و کدر نشود. در ضمن همراه با جعبه بسیار شیک ویژه هدیه ارسال می گردد.
  • دستبند نقره مدل پیوند قلب ها
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره مدل پیوند قلب ها، همانطور که از اسمش نیز پیداست از پیوند دو نماد قلب به یکدیگر بوجود آمده است که می تواند نمادی از عشق و پیوند عاطفی بین دو نفر باشد. این دستبند زیبا از نقره 925 عیار تهیه شده که با عملیات آبکاری رادیوم تیره و کدر نمی شود. در ضمن همراه با جعبه چوبی بسیار شیک ارسال می گردد.
  • دستبند نقره قلب بینهایت مدل 3
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره قلب بینهایت مدل 3 دارای طراحی فوق العاده و منحصر به فرد است که براحتی از دختران و زنان جوان دلربایی می کند. این دستبند زیبا از نقره 925 عیار تولید شده که با انجام آبکاری رادیوم (آب طلا) تیره کدر نشده و همیشه درخشنده باقی می ماند. در ضمن این محصول همراه با جعبه چوبی شیک و ویژه برای مشتریان عزیز ارسال می گردد.
  • ست هدیه گردنبند و دستبند نقره مدل دوقلب
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه گردنبند و دستبند مدل دوقلب از نقره استرلینگ 925 عیار ساخته شده است و با آبکاری رادیوم که روی آن انجام شده با مرور زمان تیره کدر نخواهد شد. این ست نقره زیبا به شکل دوقلب به هم پیوند خورده طراحی شده است که می تواند نمادی از دلدادگی و عشق میان دو انسان باشد! این ست در جعبه بسیار شیک مخصوص چیدمان شده است.
  • دستبند استیل النگویی مدل هستی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند النگویی مدل هستی، زیبا و دلفریب طراحی و تولید شده است. این دستبند از جنس استیل بوده و روی آن نگین های ظریف، درخشنده و زیبایی کار شده است. این دستبند زیبا همراه با جعبه بسیار شیک مگنتی برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.
  • دستبند النگویی استیل مدل مهسا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند مدل مهسا یک دستبند النگویی از جنس استیل است که بسیار ظریف و زیبا طراحی و تولید شده است. بر روی این دستبند نگین های ظریف و زیبا به بهترین شکل ممکن کار شده که درخشندگی و زیبایی آن را چند برابر نموده است. این دستبند همراه با جعبه هدیه شیک و مخصوص ارسال خواهد شد.
  • ست دستبند و گردنبند نقره مدل بینهایت
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست دستبند و گردنبند مدل بینهایت یک ست زیبا و دلفریب است که برای دختران و زنان جوان بسیار مناسب است. این ست از نقره 925 عیار تولید شده که در مقابل تیره و کدر شدن مقاوم است. بر روی نماد بینهایت گردنبند و دستبند این ست، نگین کاری های بسیار زیبایی انجام شده که جذابیت و درخشندگی آنها را افزایش داده است. این ست همراه با جعبه بسیار شیک و مخصوص برای شما عزیزان...
  • نیم ست نقره مدل قلب بالدار
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل قلب بالدار همانطور که از اسمش پیداست به شکل نماد قلب طراحی شده که بال های کوچکی در دو طرف آن قرار گرفته و وسط آن با نگین های ظریف و درخشنده پوشیده شده است. این نیم ست شیک و زیبا از نقره 925 عیار تهیه شده که ضد تیره و کدر شدن است و همراه با جعبه هدیه ویژه برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.
  • نیم ست نقره مدل قلب نگین دار
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل قلب نگین دار دارای طراحی فوق العاده زیباست و بسیار خوش ساخت و ظریف تولید شده است. این نیم ست از نقره 925 استرلینگ تهیه شده که با عملیات آبکاری رادیومی که روی آن انجام شده با مرور زمان تیره و کدر نمی شود. این محصول همراه با جعبه هدیه مخصوص برای مشتریان ارسال می گردد.
نمایش 177 - 192 از 214 آیتم