کاتالوگ

ست کیف و کمربند 

در صفحه
نمایش 17 - 30 از 30 آیتم
  • ست کیف و کمربند چرم MONT BLANC مدل MB4600
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کیف و کمربند MONT BLANC مدل MB4600 یک ست 4 تکه است که در یک جعبه لوکس چیدمان شده است. این ست شامل کیف پول بلند، جاکارتی، تسمه و سگک کمربند می شود. این ست از چرم طبیعی با طرح پوست ماری تولید شده است. چرم فوق العاده باکیفیت و مقاوم که ماندگاری و دوام محصولات این ست را تضمین می کند. این ست در 3 رنگ مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره (متمایل به زرشکی) تولید...
  • ست هدیه 7 تکه طرح چرم کلارک
    (8)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه 7 تکه طرح چرم کلارک از یک عدد کیف پول کتی، یک کیف پول جیبی، یک جاکارتی، یک جاسوئیچی، یک تسمه کمربند و یک سگک بعلاوه یک خودکار تشکیل شده است. این ست از فوم طرح چرم باکیفیت تولید شده و ساخت و دوخت آن بسیار تمیز از کار درآمده است و در جعبه فوق العاده شیک خود به بهترین شکل چیدمان شده است.
  • ست 4 تکه کیف و کمربند چرم Massimo Dutti مدل MD1
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست 4 تکه کیف و کمربند Massimo Dutti مدل MD1 از چرم مرغوب تهیه شده است. این ست از یک عدد کیف پول بلند، یک جاکارتی، یک تسمه و یک سگک کمربند تشکیل شده است. بر روی تمام محصولات برند Massimo Dutti درج شده و آنها در داخل یک جعبه شیک و محکم (در اصطلاح هارد باکس) به زیبایی چیدمان شده اند. این ست 4 تکه کادو مناسب برای آقایان در مناسبت های گوناگون بحساب می آید.
  • ست کیف و کمربند چرم Massimo Dutti مدل MD2
    (4)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    اگر به دنبال تهیه یک کادو تولد مناسب برای آقایان هستید ما ست کیف و کمربند 5 تکه MassimoDutti مدل MD2 را به شما پیشنهاد می کنیم؛ این ست از چرم مرغوب طبیعی تهیه شده و در یک جعبه چوبی شیک و محکم بسته بندی شده است. این ست 5 تکه از یک کیف پول بلند، یک جاسوئیچی، یک جا کارتی و تسمه و سگک کمربند تشکیل شده است و در سه رنگ بندی زیبا قابل تهیه می باشد.
  • ست کیف و کمربند چرم Massimo Dutti مدل MD3
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کیف و کمربند چرم Massimo Dutti مدل MD3 یک ست 5 تکه شیک و باکیفیت است که برای هدیه آقایان در هر سن و سالی که باشند مناسب است. این ست از یک کیف پول کتی، یک جاکارتی، یک جاسوئیچی و تسمه و سگک کمربند تشکیل شده است. این ست از چرم مرغوب طبیعی تهیه شده و دارای یک جعبه محکم و زیباست و در سه رنگ مختلف موجود و آماده سفارش می باشد. 
  • ست هدیه کیف و کمربند Massimo Dutti مدل MD8
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست 6 تکه مدل MD8 از جنس فوم طرح چرم بسیار باکیفیت تولید شده است و در یک جعبه هاردباکس زیبا چیدمان و بسته بندی شده است. این ست از یک کیف پول کتی، یک جاکلیدی، یک جاکارتی، یک جاسوئیچی، یک تسمه و سگک کمربند تشکیل شده است. این ست هدیه در سه رنگ مشکی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن قابل سفارش می باشد.
  • ست 4 تکه هدیه کیف کوتاه
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه 4 تکه شامل کیف پول جیبی، کمربند، جاکلیدی و خودکار می شود و از جنس فوم طرح چرم تولید شده است. این محصول همراه با ساک دستی مخصوص هدیه برای مشتریان عزیز ارسال می شود و در سه رنگ مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای سوخته قابل سفارش می باشد.
  • ست کیف پول کمربند NB.co مدل NB058
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست سه تکه NB.co مدل NB058 از یک عدد کیف پول، یک جاکارتی و کمربند تشکیل شده است. این ست از فوم طرح چرم تهیه شده و فوق العاده باکیفیت تولید شده است. بسته بندی و جعبه این ست 3 تکه شیک و شکیل بوده و برای هدیه دادن به پسر ها و آقایان بسیار مناسب است.
  • ست کیف پول و کمربند چرم سالینو
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست چرم سه تکه سالینو از یک کیف پول کتی، یک کمربند با سگک استیل و یک جاسوئیچی تشکیل شده است. ست کیف و کمربند سالینو از چرم طبیعی مرغوب تهیه شده و در سه رنگ مشکی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن آماده سفارش است. این ست دارای یک جعبه چوبی فوق العاده شیک و زیباست که آن را برای هدیه دادن به آقایان بسیار مناسب می کند.
  • ست هدیه مردانه کیف و کمربند چرم REVLON
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست 4 تکه کیف و کمربند برند REVLON از چرم طبیعی بسیار مرغوب تهیه شده و از کیفیت تولید بسیار بالایی برخوردار است. این ست از یک عدد کیف پول، یک عدد جاسوئیچی، تسمه کمربند و دو عدد سکگ یا قلاب متفاوت تشکیل شده است و اجزاء در داخل جعبه بسیار شیک آن جایگذاری شده اند.
  • ست نفیس کیف و کمربند چرم DIYAKO
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست بسیار نفیس کیف و کمربند چرم برند DIYAKO از 5 جزء یا تکه تشکیل شده است که شامل یک عدد کیف پول کتی، یک جاسوئیچی، تسمه کمربند و 2 عدد قلاب یا سکگ کمربند می شود. این ست از چرم فوق العاده باکیفیت تهیه شده است و جعبه چوبی آن نفیس و زیباست.
  • ست هدیه مردانه سه تکه چرم MILANO
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست چرم مردانه MILANO یک ست هدیه سه تکه است که از یک عدد کیف پول، یک عدد جاکلیدی و یک کمربند سکگی تشکیل شده که همه آنها در جعبه شیک و مخصوص آن به زیبایی گردآوری شده اند. این ست از چرم بسیار مرغوب تهیه شده و دوخت آن بسیار تمیز و بی نقص از کار درآمده است و در دو رنگ قهوه ای روشن و قهوه ای تیره قابلیت سفارش دارد.
  • ست هدیه مردانه NB
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست سه تکه NB شامل یک عدد کیف پول کتی، یک عدد کیف پول جیبی و یک عدد کمربند با سگک بسیار زیبای استیل است که در بسته بندی و جعبه ویژه خود به زیبایی هر چه تمام تر چیدمان شده است. این ست زیبا بسیار مناسب برای هدیه پسر های جوان و یا آقایان میانسال می تواند بحساب آید.
  • ست 4 تکه هدیه کیف بلند
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ست هدیه آقایان و مردان جوان، شامل یک عدد کیف پول کتی، جا کلیدی، کمربند و خودکار می باشد که از جنس فوم طرح چرم تهیه شده است و بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشد.
نمایش 17 - 30 از 30 آیتم