کاتالوگ

گردنبند نقره 

در صفحه
نمایش 49 - 58 از 58 آیتم
  • گردنبند نقره طرح سواروسکی مدل دلینا
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره طرح سواروسکی (SWAROVSKI) مدل دلینا به شکل یک پاپیون طراحی شده است که یک نگین خوش تراش زیبای اشکی شکل از انتهای آن آویزان است که به زیبایی آن بسیار افزوده است. این گردنبند از جنس نقره بوده و نگین آن طرح سنگ سواروسکی است و همراه با جعبه ویژه سواروسکی ارسال خواهد شد.
  • پک هدیه تولد ویژه گردنبند نقره شارلوت
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه گردنبند نقره شارلوت، یک پک هدیه خاص و منحصر به فرد است. این پک دارای یک گردنبند نقره با طراحی فوق العاده زیباست که به شکل نماد قلب طراحی شده است. برای تزیین این پک از گل های فومی سفید و قرمز استفاده شده است که می توانید حرف لاتین دلخواهتان را روی آن داشته باشید.
  • پک کادو دخترانه گردنبند نقره لیزا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک کادویی ویژه گردنبند نقره لیزا از یک گردنبند نقره 925 عیار تشکیل شده که طرح قلبی شکل دارد و روی آن نگین کاری انجام شده است. این گردنبند در جعبه هدیه زیبایی قرار گرفته و توسط گل های فومی قرمز رنگ تزیین شده است.
  • گردنبند نقره طرح سواروسکی مدل پاپیون
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره طرح سواروسکی مدل پاپیون دارای طراحی فوق العاده زیبا و چشم نواز است. این گردنبند زنانه از جنس نقره 925 عیار بوده و نگین های آن طرح سنگ می باشد. این گردنبند با دو نگین آبی و صورتی قابل سفارش است و همراه با جعبه مخصوص سواروسکی ارسال می گردد.
  • گردنبند نقره طرح سواروسکی (SWAROVSKI) مدل دایموند
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند طرح سواروسکی مدل دایموند از نقره 925 عیار تهیه شده و نگین آن طرح سنگ می باشد. این گردنبند بسیار زیبا طراحی شده است و زرق و برق آن چشم ها را به خود جلب می کند. این محصول با دو نگین آبی و صورتی قابل سفارش است و همراه با جعبه ویژه سواروسکی ارسال می شود.
  • گردنبند نقره دخترانه مدل بال نگین دار
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره مدل بال نگین دار از نقره 925 عیار تهیه شده که ضد تیره و کدر شدن است. این گردنبند زیبا به شکل یک جفت بال به هم پیوسته طراحی شده که روی بال ها با نگین های ظریف و زیبا پوشیده شده است. نگین ها باعث زرق و برق و درخشندگی بیشتر این گردنبند شده است. این محصول همراه با جعبه هدیه بسیار شیک برای مشتریان ارسال می گردد.
  • گردنبند نقره زنانه مدل بال فرشته
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره مدل بال فرشته از طراحی فوق العاده زیبایی برخوردار است و براحتی راه خود را در دل خانم ها و دختران جوان باز می کند! این گردنبند از نقره با عیار 925 تهیه شده که با عملیات آبکاری رادیوم، تیره و کدر نخواهد شد. بر روی این گردنبند زنانه نگین های بسیار ظریف و زیبا کار شده که به زیبایی آن بسیار کمک کرده است. این محصول همراه با جعبه مخصوص برای مشتریان...
  • گردنبند نقره زنانه مدل آبشار
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره مدل آبشار یک گردنبند با طراحی ظریف، زیبا و چشمگیر است که از خانم ها و دختران جوان به راحتی دلربایی می کند. این گرنبند از نقره 925 عیار تهیه و عملیات آبکاری رادیوم روی آن انجام شده است تا با مرور زمان تیره و کدر نشود. در ضمن این محصول همراه با جعبه شیک مخصوص برای مشتریان عزیز ارسال می گردد.
  • گردنبند نقره مدل 3 گل
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره مدل 3 گل، یک گردنبند زنانه بسیار زیباست که می توانید آن را برای کادو به زنان و دختران جوان در نظر بگیرید. پلاک این گردنبند از 3 گل به هم چسبید تشکیل شده که بر روی آنها نگین های درخشنده زیبایی کار شده است. این گردنبند از نقره 925 تهیه شده است که با عملیات آبکاری رادیوم (آب طلا) انجام شده روی آن تیره و کدر نمی شود. در ضمن این محصول همراه با...
  • گردنبند نقره طرح چشم نظر
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره طرح چشم نظر، شبیه به آویز های چشم نظر طراحی شده است. این گردنبند بسیار زیبا از نقره 925 استرلینگ ساخته شده است و عملیات آبکاری رادیوم (آب طلا) روی آن انجام شده تا مثل نقره های معمولی سیاه و تیره نشود و همیشه درخشنده و زیبا باقی بماند. روی پلاک آن از نگین های آبی لاجوردی و الماسی شکل بسیار ظریف و زیبا استفاده شده است و همراه با جعبه مخملی...
نمایش 49 - 58 از 58 آیتم