کاتالوگ

دستبند نقره 

در صفحه
نمایش 17 - 32 از 39 آیتم
  • پک هدیه خاص دستبند نقره رزا
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه خاص رزا حاوی یک دستبند نقره است که به شکل دو قلب به هم پیوسته طراحی شده است. این دستبند در وسط جعبه هدیه بزرگی قرار گرفته و دورتادور آن با گلهای رز فومی سفید و قرمز تزیین می گردد. دستبند نقره قلبی شکل پک رزا با نگین های ظریف و جذاب تزیین شده است. این هدیه ویژه و خاص را می توانید برای دختر خانمهای نوجوان تا زنان میانسال تهیه کنید.
  • دستبند نقره مدل درخت زندگی
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره مدل درخت زندگی یک دستبند زنانه بسیار شیک و زیباست. یک درخت جذاب در وسط پلاک دستبند با نگین کاری های دور آن طرحی بی نظیر را بوجود آورده است. درخت زندگانی یک نماد مقدس در تمدن های باستانی است و نمادی است از رویش، باروری و برکت. برگ های این درخت آلام بشری را درمان می کند و رابطی است بین زمین و آسمان. این دستبند نقره زیبا در داخل یک جعبه فوق...
  • دستبند نقره مدل دلوین
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره مدل دلوین به شکل یک قلب طراحی شده است که در گوشه آن یک نماد بینهایت دیده می شود. روی نماد قلب با نگین های شفاف تزیین شده است. ترکیب نماد قلب و بینهایت نشانی از عشق نامحدود و بیکران است که می تواند پیامی عاشقانه از طرف شما برای دلبرتان باشد. این دستبند زیبا در داخل یک جعبه طرح چوب با پوشش داخلی مخمل قرار می گیرد. این دستبند از نقره 925...
  • دستبند نقره مدل آزالیا (در 4 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره مدل آزالیا طراحی ساده اما خاص و دلنشینی دارد و روی دست بسیار زیباست. در مرکز این دستبند یک لوزی قرار دارد که با نگین های شفاف پرشده است و در دو طرف آن نیز نگین هایی رنگی کار شده که در 4 رنگ سرمه ای، سفید، سبز و سرخابی قابل انتخاب اند. این دستبند نقره همراه با جعبه زیبایی که در عکس ها مشاهده می کنید ارسال خواهد شد.
  • دستبند نقره زنانه مدل نیلوفر
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره مدل نیلوفر از ترکیب نماد های بینهایت و نماد چشم نظر به وجود آمده است. طراحی دستبند فوق العاده انجام شده و زیبایی آن تحسین بر انگیز است. روی نماد بینهایت با نگین های شفاف پوشیده شده است و دایره چشم نظر که در گوشه آن قرار گرفته نیز با ترکیبی از نگین های سرمه ای رنگ و شفاف تزیین شده است تا شبیه به سنگ معروف چشم نظر از کار در آید. این دستبند در...
  • دستبند نقره مدل ملکه قلبم
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره مدل ملکه قلبم یک دستبند شیک زنانه و دخترانه است که برای استفاده یک دختر خانم نوجوان تا یک زن میانسال مناسب است. این دستبند فوق العاده از نقره 925 عیار تولید شده است. پلاک این دستبند به شکل نماد قلب طراحی شده است که تاج ملکه روی آن قرار گرفته است. روی نماد قلب کاملا نگین کاری شده است و روی تاج نیز یک نگین رنگی قرار گرفته است. این دستبند در داخل...
  • دستبند نقره نگین دار مدل افسانه
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    طراحی دستبند نقره مدل افسانه به صورت یک تاج انجام گرفته که روی آن تماماً با نگین های ریز سفید پوشانده شده است. این دستبند دارای زنجیری زیبا و متناسب با پلاک خود است که قابلیت تنظیم سایز دارد. این دستبند نقره در داخل یک جعبه چوبی با درب لولایی و با پوشش داخلی مخمل برای شما عزیزان ارسال می گردد.
  • دستبند نقره زنانه هانا
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره هانا یک دستبند زنانه خوش طرح و نقش و زیباست. این دستبند به شکل یک حلقه انگشتری طراحی شده است که دو بال افراشته در اطراف خود دارد که می تواند معانی بسیاری را به ذهن متبادر نماید! بر روی بالهای افراشته دستبند، نگین های رنگی کار شده است. این دستبند نقره زنانه بهمراه یک جعبه چوبی فوق العاده شیک برای شما ارسال خواهد شد.
  • کادویی دخترانه دستبند نقره گلوریا
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دو مدل دستبند نقره دخترانه برای پک گلوریا انتخاب شده است که هر دو مدل قلبی شکل بوده و شما می توانید از میان این دو مدل یکی را به دلخواه خود انتخاب نمایید. دستبند نقره در میان گلهای فومی صورتی رنگ قرار می گیرد و زیر درب جعبه هدیه نیز می توانید متن دلخواه خود را داشته باشید. متن خود را در آخرین مرحله سفارش و در قسمت پیام برای تک کادو برای ما ارسال نمایید.
  • دستبند نقره مدل Love
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره مدل Love یک کادو مناسب برای دختران و زنان به حساب می آید. پلاک این دستبند با فونتی زیبا کلمه Love را نمایش می دهد که روی آن با نگین های زیبا تزیین شده است. این دستبند از جنس نقره بوده و عملیات آبکاری رادیوم روی آن انجام شده تا تیره نشود. این دستبند نقره را با یک جعبه هدیه زیبا برای شما ارسال می کنیم تا بدون معطلی هدیه خود را به عزیزتان تقدیم...
  • دستبند نقره مدل فرشته زیبا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    طرح دستبند نقره مدل فرشته زیبا از ترکیبی از بال پرنده و نماد بینهایت به وجود آمده است که یک طرح خاص و بی نظیر است. این دستبند نقره 925 عیار با نگین های ظریف و زیبا تزیین شده و دارای یک جعبه هدیه بسیار چشمگیر است.
  • پک کادویی ویژه دستبند نقره قلب عاشق
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این پک کادویی ویژه از یک دستبند نقره 925 عیار که دارای طراحی فوق العاده زیباست تشکیل شده که در داخل یک جعبه بزرگ قلبی شکل قرار گرفته و دورتادور آن با گل های فومی قرمز رنگ پوشانده شده است تا یک پک هدیه استثنایی را بوجود آورد.
  • دستبند نقره مدل ضربان
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند مدل ضربان، یک دستبند نقره 925 عیار است که به شکل زیبایی طراحی شده و در نهایت ظرافت تولید شده است. بر روی پلاک این دستبند نگین های بسیار زیبایی کار شده است. در ضمن این محصول همراه با جعبه بسیار شیک مخصوص هدیه ارسال خواهد شد.
  • دستبند نقره قلب بینهایت مدل 2
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند قلب بینهایت مدل 2 از نقره با عیار 925 تهیه شده است. این دستبند زیبا از تنیده شدن نماد قلب و نماد بینهایت در هم بوجود آمده است که طراحی آن زیبا و دلرباست. بر روی این دستبند نقره عملیات آبکاری رادیوم صورت پذیرفته تا با مرور زمان تیره و کدر نشود. در ضمن همراه با جعبه بسیار شیک ویژه هدیه ارسال می گردد.
  • دستبند نقره مدل پیوند قلب ها
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره مدل پیوند قلب ها، همانطور که از اسمش نیز پیداست از پیوند دو نماد قلب به یکدیگر بوجود آمده است که می تواند نمادی از عشق و پیوند عاطفی بین دو نفر باشد. این دستبند زیبا از نقره 925 عیار تهیه شده که با عملیات آبکاری رادیوم تیره و کدر نمی شود. در ضمن همراه با جعبه چوبی بسیار شیک ارسال می گردد.
  • دستبند نقره قلب بینهایت مدل 3
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره قلب بینهایت مدل 3 دارای طراحی فوق العاده و منحصر به فرد است که براحتی از دختران و زنان جوان دلربایی می کند. این دستبند زیبا از نقره 925 عیار تولید شده که با انجام آبکاری رادیوم (آب طلا) تیره کدر نشده و همیشه درخشنده باقی می ماند. در ضمن این محصول همراه با جعبه چوبی شیک و ویژه برای مشتریان عزیز ارسال می گردد.
نمایش 17 - 32 از 39 آیتم