ساعت مچی فانتزی دخترانه KEIDY مدل A3253

tk-790

جدید

ساعت مچی KEIDY مدل A3253 یک ساعت خوش ظاهر، فانتزی و جذاب است که برای استفاده روزمره و ست کردن با لباس های اسپرت یک گزینه عالی است. این ساعت زیبا دارای قاب فلزی رزگلد است و بند ساعت از فوم طرح چرم تولید شده که رویه بیرونی آن زرق و برق خاص و طرح مینیمال و جذابی دارد. بند این ساعت دخترانه در 3 رنگ آبی، سفید و بنفش قابل انتخاب است. این محصول داخل یک جعبه شیک ارسال می شود.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

ساعت مچی KEIDY مدل A3253 ؛ یک ساعت فانتزی و خوش ظاهر مناسب دختر خانم ها

ساعت مچی یک اکسسوری پر استفاده در میان دختران و زنان است و تبدیل به بخشی از استایل و سبک پوشش خانم ها شده است. این روزها دیگر کسی ساعت مچی را تنها بخاطر یادآوری زمان استفاده نمی کند و افراد سعی می کنند تا مدل، رنگ و ظاهر ساعت مچی خود را متناسب و هماهنگ با تیپ و استایل خود انتخاب کنند.

در این بین ساعت مچی های فانتزی در بین دختران جوان و نوجوان بسیار پرطرفدار هستند. این ساعت ها با تنوع رنگ و مدلی که دارند برای استفاده بسیار وسوسه کننده هستند. ساعت های فانتزی دخترانه معمولا از قیمت تمام شده پایینی برخوردارند و برای استایل اسپرت و کژوال بسیار مناسب هستند.

اگر ساعت فانتزی با کیفیت تهیه کنید می تواند حتی تا سال ها مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد و حتما سعی کنید خرید اینگونه ساعت ها را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا حتما بصورت تست شده و صحیح سالم به دست شما برسد. در ادامه قصد معرفی یک مدل ساعت فانتزی دخترانه فوق العاده زیبا را داریم که فقط زیبا نیست بلکه از نظر کیفی نیز در سطح بالایی قرار دارد.

ساعت مچی فانتزی زنانه و دخترانه

ساعت مچی KEIDY مدل A3253 یک ساعت خوش ظاهر، فانتزی و جذاب است که برای استفاده روزمره و ست کردن با لباس های اسپرت یک گزینه عالی است. این ساعت زیبا دارای قاب فلزی رزگلد است که روی قسمت بالا و پایین آن نگین کاری انجام شده است.

در صفحه سفید رنگ آن اعداد لاتین با فونت زیبای مشکی رنگ بخوبی نمایان هستند. شیشه این ساعت مچی طرح دار است و گوشه های آن برش ها مثلث شکل خورده که حالت سه بعدی و زیبایی را به آن بخشیده است و با حاشیه سفید رنگی که دارد زیبایی ساعت مچی ما را خاص و منحصر به فرد کرده است.

ساعت زنانه و خترانه فانتزی

بند ساعت از فوم طرح چرم تولید شده است و رویه بیرونی بند زرق و برق خاص و طرح مینیمال و جذابی دارد. بند این ساعت زیبای دخترانه در 3 رنگ آبی، سفید و بنفش قابل انتخاب است. رنگ های شاد، دخترانه و دلنشینی که بسیار در بین جوانان و نوجوانان محبوب هستند.

ساعت KEIDY مدل A3253 می تواند یک کادو زنانه و دخترانه بی نظیر باشد که می توان آن را با قیمت مناسب تهیه کرد. موتور ساعت ساخت کشور چین بوده و برای یک ساعت فانتزی از کیفیت مناسب و مقبولی برخوردار است و قبل از ارسال ساعت کارکرد و سلامت آن توسط همکاران ما چک خواهد شد و خیالتان از این باب کاملا راحت باشد. این ساعت مچی فانتزی دخترانه جذاب دارای یک جعبه سوپر شیک نیز هست که ساعت درون آن بیشتر از قبل به چشم خواهد آمد.

 
جزئیات فنی
نوعساعت مچی
برندKEIDY
مدلA3253
مناسب برایخانم ها
جنسقاب فلزی و بند فوم
ابعاد و اندازهقطر قاب 3.2 سانتیمتر
وزن29 گرم
رنگبندیدر سه رنگ سفید، آبی و بنفش
جعبهدارد
ابعاد جعبه8*10*10 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی