هدیه ها 

  • پک و ست هدیه
    پک و ست هدیه

    اگر به دنبال تهیه یک هدیه بی دردسر هستید و می خواهید هدیه شما شیک و چشمگیر باشد و مقبول و مورد پسند طرف مقابلتان نیز قرار بگیرد، بهتر است گزینه مورد نظرتان را از میان پک ها و ست های هدیه انتخاب کنید. یک پک هدیه و ست کادویی اگر که به دقت انتخاب شود می تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خشنود کند. این روزها ست های کادو زنانه و مردانه بسیاری در بازار می توان یافت که از نظر نوع محصول، شیوه طراحی و دیزاین، کیفیت و قیمت بسیار متنوع هستند و این خود قدرت انتخاب به شما خواهد بخشید. اما برای خرید یک پک و ست هدیه زنانه و مردانه سوالاتی پیش خواهد آمد که ما به چندتا از آنها در زیر پاسخ خواهیم داد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین ست های هدیه زنانه و دخترانه کدام ها هستند؟

    همانطور که گفتیم به دلیل تنوع پک های کادویی ممکن است هنگام انتخاب کمی سردرگم شوید و اگر بدانید که کدام محصولات محبوب تر، پرفروش تر و معمول تر هستند شاید انتخاب برایتان کمی آسان تر شود. با توجه به تجربه ای که در این ضمینه داریم می توان گفت ست های لوازم آرایشی و بهداشتی، پک های اسپری و ادکلن، ست های کیف پول و کمربند یا کیف پول و جاکارتی، ست و یا نیم ست زیورآلات، ست های ساعت و دستبند، پک لاک ناخن و یا رژ لب را می توان جزء بهترین ها برای کادو به دختران نوجوان تا زنان پا به سن گذاشته معرفی کرد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین پک های هدیه مردانه و پسرانه کدام ها هستند؟

    اگر بخواهیم عمومی ترین و پرطرفدارترین ست های هدیه مردانه را معرفی کنیم بدون شک ست های کیف و کمربند چرم طبیعی و مصنوعی اولین گزینه آن خواهد بود. بعد از پک های کیف و کمربند مردانه می توان به ست کروات و دکمه سر دست، ست ساعت و دستبند، پک های بهداشتی مردانه، ست اصلاح صورت، ست گردنبند و دستبند، ست های ادکلن و اسپری، ست های قمقمه جیبی، ست های فندک، زیرسیگاری و جاسیگاری، ست های خودکار و خودنویس، ست های لباس و یا لوازم ورزشی و غیره اشاره کرد.

    برای خرید یک ست هدیه خوب به چه نکاتی باید توجه داشت؟

    محصولاتی که در داخل یک پک کادویی قرار دارند را بایستی از نظر کیفیت، زیبایی و نوع طراحی، هماهنگی و هارمونی میان محصولات و همچنین مرتبط بودن اجزاء تشکیل دهنده با یکدیگر مورد بررسی قرار داد. نوع باکس و دیزاین محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

    قیمت تمام شده نیز جزء فاکتور های اساسی به حساب می آید که بایستی با محصولات پک و کیفیت آنها متناسب باشد. خرید یک پک هدیه ارزان قیمت همیشه ایده آل نیست شاید با کمی خرج بیشتر بتوان کیفیت بالاتری را تجربه کرد.

    اما یکی از مهمترین نکات، کاربردی بودن محصولات داخل پک کادو انتخابی ما برای فردی است که می خواهیم برایش هدیه را تهیه کنیم! سعی کنید قبل از انتخاب و خرید حتماً در مورد نیازهای طرف مقابل تحقیق کنید و متناسب با آن پک هدیه خود را انتخاب کنید.

    از کجا می توانیم ست و پک هدیه مناسب تهیه کنیم؟

    اگر گشتی در بازارهای بزرگ شهر خود بزنید حتماً می توانید پک های جذاب و باب میل خود را بیابید و خرید کنید. اما اگر وقت برای بازار گردی ندارید و میخواهید هر چه سریعتر محصول مورد نظر خود را تهیه کنید بهتر تا به فروشگاه ما تک کادو سر بزنید. ما در تک کادو پک های هدیه متنوعی را برای آقایان و خانم ها گردآوری کرده ایم که می توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

    ما علاوه بر ست های کادویی آماده و شرکتی، دست به کار شده و با گردآوری محصولات باکیفیت مرتبط پک های کادویی جذابی را تولید کرده ایم که مخصوص به خود ماست و در هیچ کجای دیگر نمی توانید مشابه آنها را بیابید. شما می توانید براحتی سفارش خود را در وبسایت ما ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل آن را به دستتان برسانیم.

  • ساعت مچی
    ساعت مچی
  • زیورآلات
    زیورآلات
  • کیف
    کیف
  • وسایل برقی و الکترونیک
    وسایل برقی و الکترونیک
  • فندک و جاسیگاری
    فندک و جاسیگاری
  • عروسک و اسباب بازی
    عروسک و اسباب بازی
  • سایر کادوها
    سایر کادوها
  • قمقمه جیبی
    قمقمه جیبی
  • ست کیف و کمربند
    ست کیف و کمربند
  • جعبه کادو
    جعبه کادو
  • ماگ و لیوان
    ماگ و لیوان

    خرید انواع ماگ و لیوان را می توانید در فروشگاه تک کادو تجربه کنید. انواع لیوان های سرامیکی، ماگ های مسافرتی و خاص را می توانید در تک کادو بیابید و به اعضاء خانواده و دوستان خود هدیه دهید. لیوان های خاص ماه های تولد و مناسبت های خاص در تک کادو عرضه می شوند.

  • عطر و ادکلن
    عطر و ادکلن
در صفحه
نمایش 241 - 256 از 917 آیتم
  • لیوان مسافرتی کافی مدل CM510
    (1)
    320,000 تومان موجود
    لیوان مسافرتی کافی مدل CM510 برای استفاده از انواع نوشیدنی گرم و سرد طراحی شده است. در تولید این ماگ از مواد باکیفیت بالا استفاده شده تا مقاوم باشد، بخوبی در مقابل نشت نوشیدنی مقاومت کند و نوشیدنی ما را بخوبی در خود نگاه داشته و محافظت نماید. بدنه استیل این ماگ دو لایه است و لایه بیرونی و لایه درونی آن عایق شده است. این ماگ مسافرتی  510 میلی لیتر...
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی باربارا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره باربارا به شکل جواهرات پر زرق و برق برند سواروسکی طراحی شده و طراحی آن مینیمال و فوق العاده جذاب از کار درآمده است. این نیم ست از نقره 925 عیار تولید شده و نگین آن طرح سنگ می باشد. این نیم ست در سه رنگ سبز، قرمز و سرمه ای قابل سفارش می باشد و در جعبه ویژه سواروسکی ارسال خواهد شد.
  • ست هدیه مردانه آبتین
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه مردانه آبتین شامل یک جاکارتی و ست اسپری و ادکلن است که از وسایل مورد نیاز و استفاده همه مردان به شمار می رود. ادکلن و اسپری این پک تولید برند نام آشنا جانوین (Johnwin) است.  اسپری 200 میلی لیتری و ادکلن جیبی 25 میلی لیتری است و رایحه اسپری و ادکلن گرم و شیرین است و بوی مجذوب کننده مردانه ای دارد.
  • ست کادویی مردانه رایان
    419,000 تومان موجود
    ست کادویی مردانه رایان شامل یک اسپری خوشبو کننده از برند پرستیژ، یک ادو تویلت از برند آدیداس و یک جاکارتی شکیل است که در یک جعبه هدیه زیبا قرار گرفته و با 4 گل رز شبه طبیعی تزیین می شود. ادکلن آدیداس 100 میلی لیتری مدل Extreme Power دارای رایحه تند و خنک است و اسپری 150 میلی لیتری پرستيژ مدل Legend Mont Blanc خوشبو و ضد تعریق است.
  • ست هدیه مردانه رادان (در طرح های متنوع)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه مردانه رادان یک محصول 5 تکه شامل جاکارتی، کراوات، اسپری خوشبوکننده و ادکلن جیبی مردانه بعلاوه جعبه هدیه است. ادکلن جیبی 25 میلی لیتری و اسپری 200 میلی لیتری از برند جانوین انتخاب شده اند که رایحه گرم و شیرین دارند. کروات از جنس ساتن و برند آویشان است که در 12 مدل مختلف قابل انتخاب است. جاکارتی این ست نیز از جنس استیل با روکشی از فوم طرح چرم می باشد.
  • تابلو نقاشی خط مدل نوشت نگار (اثر هنرمند)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    تابلو مدل نوشت نگار یک اثر هنری به تمام معناست. این تابلوها توسط هنرمند خوش ذوق جناب آقای محمد محمدی خلق شده اند. در این تابلوها جملات و شعرهای زیبایی که به دقت انتخاب شده اند به شکلی فانتزی و هنرمندانه روی تابلوها به تصویر کشیده شده اند. این نقاشی خط ها در داخل یک قاب چوبی بی نهایت ساده و زیبا قرار می گیرند. این نقاشی خط ها را می توانید در 12 طرح و رنگ...
  • ادکلن زنانه CHERIE از برند جانوین Johnwin
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ادکلن 100 میلی لیتری چری (CHERIE) از برند جانوین یک ادکلن با رایحه زنانه شیرین و ملایم است. ادکلنی که می توان در تمام فصول استفاده کرد و رایحه محرک و جذاب آن می تواند روحیه و حال و هوای شما را تازه و بهاری کند. استفاده از آن در مجالس می تواند شما را مرکز توجه قرار دهد چرا که پخش بوی آن در محیط عالی است و رایحه خوش آن اغوا کننده است. این ادکلن مشابه ادکلن...
  • گردنبند استیل مدل وان یکاد 2
    169,000 تومان موجود
    گردنبند مدل وان یکاد 2 از جنس استیل ساخته شده است. پلاک این محصول به شکل یک لوح دایره‌ای طراحی شده که آیه شریفه "وإن یکاد" در وسط آن نقش بسته است. پس زمینه پلاک به شکل مات کار شده و آیه " وإن یکاد" با خط ثلث بر روی آن به نگارش درآمده است. این گردنبند زیبا در داخل یک جعبه هدیه نفیس با روکش مخملی برای شما ارسال خواهد شد. این گردنبند در دو مدل قابل انتخاب است.
  • باکس کادویی دخترانه آرمانا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    باکس کادویی آرمانا از ترکیب یک کیف پول جذاب دخترانه و شکلات بوجود آمده است. این باکس هدیه برای اکثر دختران و زنان جوان شوق آور و هیجان انگیز است. کیف پولی که داخل باکس آرمانا قرار می گیرد طراحی فانتزی، مدرن و جذابی دارد و از چرم مصنوعی تولید شده است. این کیف پول در 9 رنگ قابل سفارش است. در این باکس 5 مدل شکلات از برندهای معروف و معتبر قرار داده شده است که...
  • پک کادویی هیوا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه هیوا از یک شمع، یک اسانس سوز و یک بسته قهوه فوری تشکیل شده است. یک شمع شیشه ای معطر در پک هیوا قرار گرفته که در رنگبندی و رایحه های مختلف موجود است که بصورت رندوم برای مشتریان ارسال می شود. اسانس سوز هم از جنس سرامیک است که در 2 مدل قابل انتخاب است ولی رنگ آن بصورت اتفاقی ارسال می شود. قهوه فوری 100 گرمی Nescafé Gold نیز دیگر محصول این پک کادویی است.
  • باکس هدیه ماهور
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    باکس هدیه ماهور از یک بسته قهوه فوری، یک شیشه شکلات صبحانه و سه عدد شمع تشکیل شده است. قهوه فوری 100 گرمی Nescafé Gold تولید کمپانی معتبر و شناخته شده nestle است که طعم و رایحه شگفت انگیزی دارد. شکلات صبحانه نوتلا 350 گرمی دیگر محصول این باکس کادویی است که بسیار خوشمزه و پرطرفدار است. 3 عدد شمع ساخته شده از موم عسل در رنگبندی متفاوت و زیبا نیز در...
  • گردنبند طرح بینهایت مدل آیدا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند دخترانه مدل آیدا یک گردنبند با طرح بینهایت است. طرح بینهایت پلاک گردنبند آیدا خلاقانه و جذاب طراحی شده و در نگاه اول نیز انسان را مجذوب می کند. این گردنبند از جنس مس ساخت شده و با کروم آبکاری شده است. کروم یکی از بهترین آبکاری ها برای بدلیجات است که در مقابل تغییر رنگ مقاومت مناسبی از خود نشان خواهد داد. این گردنبند جذاب دخترانه در داخل یک جعبه...
  • دستبند طرح بینهایت مدل دینا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند مدل دینا یک دستبند زنانه است که پلاک آن طرح بینهایت است. بر روی نماد بینهایت نگین های ظریف و زیبایی در کنار هم چیده شده اند. این دستبند زنانه زیبا از فلز مس تولید شده و با کروم آبکاری شده است. بدلیجاتی که با کروم آبکاری می شوند مقاومت مناسبی در برابر تغییر رنگ و تیرگی از خود نشان می دهند. دستبند دینا یک جعبه طرح چوب بسیار شکیل نیز دارد که داخلش با...
  • گردنبند برنجی مدل عشق
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند برنجی مدل عشق یک تایپوگرافی زیباست از کلمه عشق که با آلیاژ برنج تولید شده است. در تایپوگرافی این گردنبند هر کدام از حروف ع ، ش ، ق بصورت کامل نمایش داده شده و با هم ترکیب شده اند که مدالی جذاب را بوجود آورده است. زنجیر این گردنبند از جنس استیل است. این گردنبند زیبا در داخل یک جعبه نفیس و زیبا با روکش مخملی و درب لولایی قرار می گیرد و برای شما...
  • باکس کادویی زنانه و دخترانه خاص توتیا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    باکس کادویی خاص توتیا دارای یک گردنبند آویز دار زیبا است که در کنار گل های رز شبه طبیعی قرار گرفته و تزیین می شود. گردنبند اینکار از مس-استیل تولید و با رادیوم آبکاری شده است. طرح پلاک گردنبند به شکل بال پرنده است در میان بال ها یک آویز کریستالی مکعب شکل هم دیده می شود که در 3 رنگ سرمه ای، آبی و هفت رنگ قابل انتخاب است.  گل های مصنوعی در دو رنگ آبی و...
  • باکس هدیه شمع و اسانس سوز مدیتیت
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    باکس هدیه مدیتیت شامل یک اسانس سوز، یک عدد اسانس، یک شیشه شمع عطری و یک بسته 10 عددی شمع وارمر می شود که در یک جعبه کادو در میان پوشال قرار گرفته اند. اسانس سوز از جنس سرامیک است و در رنگبندی متفاوت موجود است که رنگ های آن بصورت رندوم ارسال می شود. رنگبندی و رایحه شمع شیشه ای و هم چنین اسانس نیز قابل انتخاب نیست و بصورت اتفاقی برای مشتریان گرامی ارسال می...
نمایش 241 - 256 از 917 آیتم