هدیه ها 

  • پک و ست هدیه
    پک و ست هدیه

    اگر به دنبال تهیه یک هدیه بی دردسر هستید و می خواهید هدیه شما شیک و چشمگیر باشد و مقبول و مورد پسند طرف مقابلتان نیز قرار بگیرد، بهتر است گزینه مورد نظرتان را از میان پک ها و ست های هدیه انتخاب کنید. یک پک هدیه و ست کادویی اگر که به دقت انتخاب شود می تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خشنود کند. این روزها ست های کادو زنانه و مردانه بسیاری در بازار می توان یافت که از نظر نوع محصول، شیوه طراحی و دیزاین، کیفیت و قیمت بسیار متنوع هستند و این خود قدرت انتخاب به شما خواهد بخشید. اما برای خرید یک پک و ست هدیه زنانه و مردانه سوالاتی پیش خواهد آمد که ما به چندتا از آنها در زیر پاسخ خواهیم داد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین ست های هدیه زنانه و دخترانه کدام ها هستند؟

    همانطور که گفتیم به دلیل تنوع پک های کادویی ممکن است هنگام انتخاب کمی سردرگم شوید و اگر بدانید که کدام محصولات محبوب تر، پرفروش تر و معمول تر هستند شاید انتخاب برایتان کمی آسان تر شود. با توجه به تجربه ای که در این ضمینه داریم می توان گفت ست های لوازم آرایشی و بهداشتی، پک های اسپری و ادکلن، ست های کیف پول و کمربند یا کیف پول و جاکارتی، ست و یا نیم ست زیورآلات، ست های ساعت و دستبند، پک لاک ناخن و یا رژ لب را می توان جزء بهترین ها برای کادو به دختران نوجوان تا زنان پا به سن گذاشته معرفی کرد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین پک های هدیه مردانه و پسرانه کدام ها هستند؟

    اگر بخواهیم عمومی ترین و پرطرفدارترین ست های هدیه مردانه را معرفی کنیم بدون شک ست های کیف و کمربند چرم طبیعی و مصنوعی اولین گزینه آن خواهد بود. بعد از پک های کیف و کمربند مردانه می توان به ست کروات و دکمه سر دست، ست ساعت و دستبند، پک های بهداشتی مردانه، ست اصلاح صورت، ست گردنبند و دستبند، ست های ادکلن و اسپری، ست های قمقمه جیبی، ست های فندک، زیرسیگاری و جاسیگاری، ست های خودکار و خودنویس، ست های لباس و یا لوازم ورزشی و غیره اشاره کرد.

    برای خرید یک ست هدیه خوب به چه نکاتی باید توجه داشت؟

    محصولاتی که در داخل یک پک کادویی قرار دارند را بایستی از نظر کیفیت، زیبایی و نوع طراحی، هماهنگی و هارمونی میان محصولات و همچنین مرتبط بودن اجزاء تشکیل دهنده با یکدیگر مورد بررسی قرار داد. نوع باکس و دیزاین محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

    قیمت تمام شده نیز جزء فاکتور های اساسی به حساب می آید که بایستی با محصولات پک و کیفیت آنها متناسب باشد. خرید یک پک هدیه ارزان قیمت همیشه ایده آل نیست شاید با کمی خرج بیشتر بتوان کیفیت بالاتری را تجربه کرد.

    اما یکی از مهمترین نکات، کاربردی بودن محصولات داخل پک کادو انتخابی ما برای فردی است که می خواهیم برایش هدیه را تهیه کنیم! سعی کنید قبل از انتخاب و خرید حتماً در مورد نیازهای طرف مقابل تحقیق کنید و متناسب با آن پک هدیه خود را انتخاب کنید.

    از کجا می توانیم ست و پک هدیه مناسب تهیه کنیم؟

    اگر گشتی در بازارهای بزرگ شهر خود بزنید حتماً می توانید پک های جذاب و باب میل خود را بیابید و خرید کنید. اما اگر وقت برای بازار گردی ندارید و میخواهید هر چه سریعتر محصول مورد نظر خود را تهیه کنید بهتر تا به فروشگاه ما تک کادو سر بزنید. ما در تک کادو پک های هدیه متنوعی را برای آقایان و خانم ها گردآوری کرده ایم که می توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

    ما علاوه بر ست های کادویی آماده و شرکتی، دست به کار شده و با گردآوری محصولات باکیفیت مرتبط پک های کادویی جذابی را تولید کرده ایم که مخصوص به خود ماست و در هیچ کجای دیگر نمی توانید مشابه آنها را بیابید. شما می توانید براحتی سفارش خود را در وبسایت ما ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل آن را به دستتان برسانیم.

  • ساعت مچی
    ساعت مچی
  • زیورآلات
    زیورآلات
  • کیف
    کیف
  • وسایل برقی و الکترونیک
    وسایل برقی و الکترونیک
  • فندک و جاسیگاری
    فندک و جاسیگاری
  • عروسک و اسباب بازی
    عروسک و اسباب بازی
  • سایر کادوها
    سایر کادوها
  • قمقمه جیبی
    قمقمه جیبی
  • ست کیف و کمربند
    ست کیف و کمربند
  • جعبه کادو
    جعبه کادو
  • ماگ و لیوان
    ماگ و لیوان

    خرید انواع ماگ و لیوان را می توانید در فروشگاه تک کادو تجربه کنید. انواع لیوان های سرامیکی، ماگ های مسافرتی و خاص را می توانید در تک کادو بیابید و به اعضاء خانواده و دوستان خود هدیه دهید. لیوان های خاص ماه های تولد و مناسبت های خاص در تک کادو عرضه می شوند.

  • عطر و ادکلن
    عطر و ادکلن
در صفحه
نمایش 321 - 336 از 917 آیتم
  • دستبند چرم مدل آشوبم آرامشم تویی
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند چرم مردانه آشوبم آرامشم تویی بسیار زیبا و خاص طراحی شده و مناسب آقایان شیک پوشی است که دوست دارند اطرافیان خود را مجذوب خود کنند. تسمه دستبند از چرم طبیعی تهیه شده و پلاکی که رو آن نصب شده از جنس استیل است. بر روی پلاک عبارت "آشوبم آرامشم تویی" با خط نستعلیق و به شکل زیبایی کار شده است. این دستبند می تواند یک هدیه عاشقانه و جذاب باشد که می توان با...
  • دستبند چرمی زنانه مدل آشوبم آرامشم تویی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این دستبند چرمی زیبا بصورت دو لاین طراحی شده است که یک لاین آن تخت و دیگری بصورت بافته شده تولید شده است. بر روی لاین تخت پلاک استیل با عبارت "آشوبم آرامشم تویی" نصب شده است که یک عبارت عاشقانه است که با خط تحریری و جذاب اجرا شده است. تسمه این دستبند در دو رنگ سرخ آبی و نارنجی قابل انتخاب خواهد بود. این محصول در داخل یک جعبه هدیه فوق العاده برای شما ارسال...
  • دستبند چرم دخترانه با نام دلخواه
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند چرم با نام دلخواه یک محصول سفارشی سازی شده فوق العاده برای کادو دادن به زنان و دختران می باشد. دستبند چرمی دو لاین طراحی شده است و روی آن پلاک استیل با نام دلخواه شما با حروف لاتین نصب خواهد شد. شما می تواند نام دلخواه خود را در آخرین مرحله ثبت سفارش و در قسمت پیام برای تک کادو بنویسید تا در صورتی که از نظر تامین مشکلی نداشته باشد در مدت زمان 3 روز...
  • دستبند چرم مردانه با نام دلخواه
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند این کار از چرم طبیعی تهیه شده است و روی آن پلاکی از جنس استیل با نام درخواستی شما نصب خواهد شد. پلاک می تواند فارسی و یا لاتین باشد و شما می توانید اسم درخواستی و همچنین فارسی یا لاتین بودن آن را در آخرین مرحله ثبت سفارش و در قسمت "پیام برای تک کادو" بنویسید. اسم درخواستی شما بعد از ثبت سفارش بررسی می شود و اگر از نظر موجودی مشکلی نداشته باشد برای...
  • ست هدیه مردانه آرین
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست مردانه آرین از کاربردی ترین و پر مصرف ترین محصولات بهداشتی آقایان تشکیل شده است. این ست شامل استیک (مام) و اسپری ضد تعریق و آنتی‌باکتریال برند رکسونا، ادکلن جیبی مردانه و اسپری خوشبوکننده بدن برند جانوین است که در یک جعبه هدیه زیبا یکجا گردآوری شده و با گلهای رز شبه طبیعی قرمز و سفید رنگ تزیین شده است. محصولات این پک با دقت انتخاب شده اند و از...
  • گردنبند طرح سواروسکی مدل حنیفا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند مدل حنیفا با الهام از زیورآلات برند سواروسکی و باکیفیت بسیار بالا تولید شده است. این گردنبند قلبی شکل ظاهری مصحور کننده دارد و این قابلیت را دارد تا قلب هر خانم جوانی را به تپش درآورد! کریستال خوش تراشی که روی گردنبند نصب شده نور محیط را به بهترین شکل بازتاب می دهد تا درخشش اش چشم ها را به سمتش بچرخاند. این گردنبند در 4 رنگ زیبا قابل سفارش است و...
  • ست کادویی دخترانه چیلانه (در رنگبندی متنوع)
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه چیلانه یک ست 3 تکه است که از یک گردنبند قلبی شکل طرح سواروسکی، یک عروسک لی‌لی پوت و ساک دستی هدیه تشکیل شده است. گردنبند از جنس استیل با نگینی از جنس کریستال است که به سبک زیورآلات برند سواروسکی طراحی شده است. این گردنبند در 3 رنگ قابل سفارش است. عروسک این ست نیز از پارچه پولیشی و مخملی تولید شده و بسیار بامزه است و در 7 رنگ جذاب قابل انتخاب است.
  • نیم ست Viennois مدل vs07
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند و گوشواره Viennois مدل vs07 یک نیم ست دلربا و خیره کننده است که در یک جعبه شکیل قرار گرفته است. گوشواره و گردنبند موجود در این محصول به شکل یک قلب بسیار زیبا طراحی شده‌ است که رنگ صورتی ملایم آن نوعی حس آرامش را به انسان منتقل می کند. جنس فلز این محصول از مس هست که آبکاری رادیوم باکیفیت روی آن انجام شده و نگین های آن ها کریستال طرح سنگ است.
  • گردنبند استیل مدل وان یکاد
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند استیل مدل وان یکاد یکی از پرطرف‌دارترین و رایج‌ترین دعاها در بین مسلمانان را به تصویر کشیده است. "وإن یکاد" در واقع آیه 51- 52 از سوره قلم است که به آیه چشم زخم نیز شهره است. آیه شریف "وإن یکاد" با خط ثلث به زیبایی و ظرافت هرچه‌تمام‌تر بر روی پس زمینه مات پلاک استیل به‌صورت برجسته حک شده است. این گردنبند دارای جعبه کادو...
  • گردنبند استیل مدل کپسول (در 2 رنگ)
    239,000 تومان موجود
    گردنبند استیل مدل کپسول یک محصول بسیار جذاب با طراحی منحصربه‌فرد است که در همان لحظه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. این گردنبند جذاب به طور کامل از فلز استیل بسیار مرغوب ساخته شده و در دو رنگ مختلف مشکی و نقره‌ای-مشکی موجود و قابل سفارش است. بر روی تکه بالایی کپسول عبارت لاتین "DeMood" و روی قسمت دوم کپسول علامت مثبت به چشم می خورد.
  • ست هدیه آرایشی و بهداشتی زنانه مدل رسپینا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ست کادویی آرایشی و بهداشتی زنانه از یک اسپری 200 میلی لیتری و یک استیک 40 میلی لیتری ضد تعریق هر دو از برند معتبر رکسونا مدل shower fresh ، یک ادکلن جیبی 25 میلی لیتری از برند پرطرفدار جانوین مدل eau de pure و 3 عدد لاک ناخن 15 میلی لیتری از برند خوشنام Belinda تشکیل شده و در یک جعبه کادو جذاب قرار گرفته و تزیین شده است. تمامی محصولات این پک از کیفیت...
  • ست اسپری و ادکلن آدیداس مدل Team Five
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ست کادویی فوق العاده از یک ادکلن 100 میلی لیتری و یک اسپری بدن 150 میلی لیتری هر دو از برند آدیداس مدل Team Five تشکیل شده است. رایحه عطر Team Five تند و تلخ و مناسب روزهای معتدل بهاری و گرم تابستانی است و اسپری آن با رایحه نشاط آور خود مناسب زمان‌هایی که خسته از کار و ورزش هستید و می خواهید بو نامطبوع عرق را از بدن خود دور کنید.
  • ست هدیه اسپری, ادکلن و کروات مدل عرشیا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست مردانه عرشیا شامل یک عطر و اسپری بدن از برند آدیداس و یک کراوات جذاب است. اسپری 150 میلی لیتری و ادکلن 100 میلی لیتری هر دو از برند آدیداس مدل Dynamic Pulse انتخاب شده اند که عطر و بوی تند و خنک شان روزهای گرم سال را برای شما قابل تحمل می کنند. در کنار این دو محصول یک کروات از جنس ساتن نیز به چشم می خورد که در 12 طرح و رنگ متفاوت قابل انتخاب و سفارش است.
  • ست زنانه و دخترانه ژنیک
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ست کادویی شامل یک عطر زنانه جیبی از برند جانوین، یک عدد اسپری و استیک از برند رکسونا و یک جاکلیدی (آویز کیف) شیک است که در یک جعبه کادو خوش رنگ گردآوری شده اند. ادکلن 25 میلی لیتری این ست دارای رایحه شیرین و ملایم است. اسپری 200 میلی لیتری و استیک 40 میلی لیتری از برند رکسونا نیز از تعریق زیاد جلوگیری خواهند کرد. آویز کیف این ست نیز در رنگبندی متنوع...
  • گردنبند استیل طرح آشوبم آرامشم تویی
    169,000 تومان موجود
    گردنبند استیل طرح آشوبم آرامشم تویی یک محصول بسیار شیک و دلربا است که درهمان نگاه اول چشم همگان را به خود خیره خواهد کرد. پلاک این گردنبند عبارت "آشوبم، آرامشم تویی" را به خط نستعلیق به تصویر کشیده است. این عبارت بخشی از آهنگ گروه معروف چارتار است که در آلبوم "باران تویی" در سال 1392 منتشر شد. این محصول دارای یک جعبه زیبا با پوشش مخملی است که زیبایی...
  • گردنبند استیل طرح تو مرا جان و جهانی
    139,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند استیل طرح تو مرا جان و جهانی با طراحی بی‌نقص خود چشم‌های زیادی را به خود خیره می کند. گردنبند تو مرا جان و جهانی تماماً از فلز استیل ساخته شده است و پلاک آن بخشی از یکی از معروف‌ترین شعرهای مولانا را به تصویر کشیده است. این گردنبند در داخل یک جعبه مخصوص که با پارچه مخمل روکش شده است ارسال می شود.
نمایش 321 - 336 از 917 آیتم