هدیه ها 

  • پک و ست هدیه
    پک و ست هدیه

    اگر به دنبال تهیه یک هدیه بی دردسر هستید و می خواهید هدیه شما شیک و چشمگیر باشد و مقبول و مورد پسند طرف مقابلتان نیز قرار بگیرد، بهتر است گزینه مورد نظرتان را از میان پک ها و ست های هدیه انتخاب کنید. یک پک هدیه و ست کادویی اگر که به دقت انتخاب شود می تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خشنود کند. این روزها ست های کادو زنانه و مردانه بسیاری در بازار می توان یافت که از نظر نوع محصول، شیوه طراحی و دیزاین، کیفیت و قیمت بسیار متنوع هستند و این خود قدرت انتخاب به شما خواهد بخشید. اما برای خرید یک پک و ست هدیه زنانه و مردانه سوالاتی پیش خواهد آمد که ما به چندتا از آنها در زیر پاسخ خواهیم داد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین ست های هدیه زنانه و دخترانه کدام ها هستند؟

    همانطور که گفتیم به دلیل تنوع پک های کادویی ممکن است هنگام انتخاب کمی سردرگم شوید و اگر بدانید که کدام محصولات محبوب تر، پرفروش تر و معمول تر هستند شاید انتخاب برایتان کمی آسان تر شود. با توجه به تجربه ای که در این ضمینه داریم می توان گفت ست های لوازم آرایشی و بهداشتی، پک های اسپری و ادکلن، ست های کیف پول و کمربند یا کیف پول و جاکارتی، ست و یا نیم ست زیورآلات، ست های ساعت و دستبند، پک لاک ناخن و یا رژ لب را می توان جزء بهترین ها برای کادو به دختران نوجوان تا زنان پا به سن گذاشته معرفی کرد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین پک های هدیه مردانه و پسرانه کدام ها هستند؟

    اگر بخواهیم عمومی ترین و پرطرفدارترین ست های هدیه مردانه را معرفی کنیم بدون شک ست های کیف و کمربند چرم طبیعی و مصنوعی اولین گزینه آن خواهد بود. بعد از پک های کیف و کمربند مردانه می توان به ست کروات و دکمه سر دست، ست ساعت و دستبند، پک های بهداشتی مردانه، ست اصلاح صورت، ست گردنبند و دستبند، ست های ادکلن و اسپری، ست های قمقمه جیبی، ست های فندک، زیرسیگاری و جاسیگاری، ست های خودکار و خودنویس، ست های لباس و یا لوازم ورزشی و غیره اشاره کرد.

    برای خرید یک ست هدیه خوب به چه نکاتی باید توجه داشت؟

    محصولاتی که در داخل یک پک کادویی قرار دارند را بایستی از نظر کیفیت، زیبایی و نوع طراحی، هماهنگی و هارمونی میان محصولات و همچنین مرتبط بودن اجزاء تشکیل دهنده با یکدیگر مورد بررسی قرار داد. نوع باکس و دیزاین محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

    قیمت تمام شده نیز جزء فاکتور های اساسی به حساب می آید که بایستی با محصولات پک و کیفیت آنها متناسب باشد. خرید یک پک هدیه ارزان قیمت همیشه ایده آل نیست شاید با کمی خرج بیشتر بتوان کیفیت بالاتری را تجربه کرد.

    اما یکی از مهمترین نکات، کاربردی بودن محصولات داخل پک کادو انتخابی ما برای فردی است که می خواهیم برایش هدیه را تهیه کنیم! سعی کنید قبل از انتخاب و خرید حتماً در مورد نیازهای طرف مقابل تحقیق کنید و متناسب با آن پک هدیه خود را انتخاب کنید.

    از کجا می توانیم ست و پک هدیه مناسب تهیه کنیم؟

    اگر گشتی در بازارهای بزرگ شهر خود بزنید حتماً می توانید پک های جذاب و باب میل خود را بیابید و خرید کنید. اما اگر وقت برای بازار گردی ندارید و میخواهید هر چه سریعتر محصول مورد نظر خود را تهیه کنید بهتر تا به فروشگاه ما تک کادو سر بزنید. ما در تک کادو پک های هدیه متنوعی را برای آقایان و خانم ها گردآوری کرده ایم که می توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

    ما علاوه بر ست های کادویی آماده و شرکتی، دست به کار شده و با گردآوری محصولات باکیفیت مرتبط پک های کادویی جذابی را تولید کرده ایم که مخصوص به خود ماست و در هیچ کجای دیگر نمی توانید مشابه آنها را بیابید. شما می توانید براحتی سفارش خود را در وبسایت ما ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل آن را به دستتان برسانیم.

  • ساعت مچی
    ساعت مچی
  • زیورآلات
    زیورآلات
  • کیف
    کیف
  • وسایل برقی و الکترونیک
    وسایل برقی و الکترونیک
  • فندک و جاسیگاری
    فندک و جاسیگاری
  • عروسک و اسباب بازی
    عروسک و اسباب بازی
  • سایر کادوها
    سایر کادوها
  • قمقمه جیبی
    قمقمه جیبی
  • ست کیف و کمربند
    ست کیف و کمربند
  • جعبه کادو
    جعبه کادو
  • ماگ و لیوان
    ماگ و لیوان

    خرید انواع ماگ و لیوان را می توانید در فروشگاه تک کادو تجربه کنید. انواع لیوان های سرامیکی، ماگ های مسافرتی و خاص را می توانید در تک کادو بیابید و به اعضاء خانواده و دوستان خود هدیه دهید. لیوان های خاص ماه های تولد و مناسبت های خاص در تک کادو عرضه می شوند.

  • عطر و ادکلن
    عطر و ادکلن
در صفحه
نمایش 337 - 352 از 919 آیتم
  • گردنبند استیل طرح آشوبم آرامشم تویی
    169,000 تومان موجود
    گردنبند استیل طرح آشوبم آرامشم تویی یک محصول بسیار شیک و دلربا است که درهمان نگاه اول چشم همگان را به خود خیره خواهد کرد. پلاک این گردنبند عبارت "آشوبم، آرامشم تویی" را به خط نستعلیق به تصویر کشیده است. این عبارت بخشی از آهنگ گروه معروف چارتار است که در آلبوم "باران تویی" در سال 1392 منتشر شد. این محصول دارای یک جعبه زیبا با پوشش مخملی است که زیبایی...
  • گردنبند استیل طرح تو مرا جان و جهانی
    139,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند استیل طرح تو مرا جان و جهانی با طراحی بی‌نقص خود چشم‌های زیادی را به خود خیره می کند. گردنبند تو مرا جان و جهانی تماماً از فلز استیل ساخته شده است و پلاک آن بخشی از یکی از معروف‌ترین شعرهای مولانا را به تصویر کشیده است. این گردنبند در داخل یک جعبه مخصوص که با پارچه مخمل روکش شده است ارسال می شود.
  • ست کادویی شال و لاک ناخن چکامه
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک چکامه یک ست بی نظیر است که شامل یک شال زیبا و 3 عدد لاک ناخن می شود. شال طرح‌دار زنانه ست چکامه با طراحی ساده اما جذاب خود به سرعت دل شما را به دست خواهد آورد. جنس شال از پارچه نخی است که بسیار مناسب فصول گرم سال است. در کنار این شال دلربا، سه عدد لاک ناخن برند Belinda در رنگ‌های چشم نواز قرمز، صورتی و بنفش قرار دارد. جعبه هدیه این پک نیز...
  • ست جاسیگاری و فندک برند NB.co مدل SN-2003-1
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست مردانه جاسیگاری و فندک برند NB.co مدل SN-2003-1 از خاص‌ترین ست های مردانه موجود است که چشم های هرکسی را به خود خیره می کند. رویه جاسیگاری و فندک این ست از جنس استیل بوده که با روکش در اصطلاح آسفالتی مشکی رنگ پوشیده شده است. فندک این ست از نوع گازی با قابلیت شارژ مجدد است و در جاسیگاری می توانید دو ردیف سیگار سایز استاندارد را در دو طرف درب آن...
  • ست کادویی ادکلن و شال مدل دیبارخ
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کادویی زنانه دیبارخ شامل یک عدد شال زیبا و یک ادوپرفیوم خوش‌بو است که در یک جعبه هدیه شیک قرار گرفته و با گل های رز شبه طبیعی تزیین شده است.ادکلن مدل آیسا دارای طعم شیرین و طبیعت خنک است که مناسب تمامی فصول به‌خصوص روزهای گرم سال است. شال موجود در ست زنانه دیبارخ از پارچه باکیفیت تولید شده و با ترکیب رنگ گرم نارنجی با رنگ های مشکی و سفید،...
  • شال زنانه مدل آراگل
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    شال زنانه مدل آراگل انتخاب خاص و شایسته برای خانم‌هایی است که به تیپ و مدل لباس پوشیدن خود اهمیت زیادی می دهند. شال آراگل از پارچه نخی تولید شده است و بافت بسیار سبکی دارد و پارچه آن نرم و لطیف است و مقاومت بالایی در برابر پارگی و نخ کش شدن، دارد. این شال در 8 رنگ جذاب قابل سفارش خواهد بود و در یک جعبه زیبای مخصوص شال و روسری برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.
  • ست هدیه روهام
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه مردانه روهام شامل اسپری ضد تعریق، ادو تویلت مردانه و یک پاپیون بسیار شیک است. ادو تویلت آدیداس مدل TEAM FIVE محفظه نگهدارنده شیکی دارد و حجم آن 100 میلی لیتر است. اسپری ضد تعریق مدل TEAM FIVE نیز با حجم 150 میلی لیتر انتخاب شایسته‌ای برای روزهای گرم سال است. پاپیون مشکی رنگ این ست نیز از پارچه ساتن تولید شده و فوق العاده شیک و خوش دوخت است.
  • ست مردانه اسپری و ادکلن آدیداس مدل Extreme Power
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست مردانه اسپری و ادکلن آدیداس مدل Extreme Power یک محصول کاربردی و گران‌بها است که می تواند یک هدیه فوق العاده برای اعضای خانواده و یا دوستان شما باشد. حجم ادکلن این ست 100 میلی لیتر است و اسپری ضد تعریق آن 150 میلی لیتری است. رایحه‌ خنک و تند این ست اسپری و ادکلن در روزهای گرم و گاهاً خسته کننده تابستان نشاط را به وجود شما تزریق می کند. این ست...
  • گردنبند نقره مدل دلربا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره مدل دلربا به‌صورت یک قلب زیبا و منحصربه‌فرد طراحی شده است. دور تا دور این قلب زیبا نگین های اتمی درخشانی کار شده است. گردنبند نقره دلربا یک انتخاب ایده‌آل برای هدیه به عشق زندگی شما است چرا که وسط این قلب پر از نگین کلمه love به زیبایی هر چه تمام‌تر حکاکی شده است. این گردنبند زیبا در داخل یک جعبه شیک مخملی ارسال می شود.
  • گردنبند طرح سواروسکی مدل جغد عینکی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند استیل جغد عینکی یکی از زیباترین گردنبندهایی است که از جواهرات برند معروف سواروسکی الهام گرفته شده است. پلاک این گردنبند دلربا به شکل جغد طراحی شده و طرح آن فانتزی و زیباست. بدن جغد به شکل دایره طراحی شده و در میان آن یک کریستال کروی بسیار درخشان و خوش تراش قرار دارد که در 3 رنگ زیبای آبی، صورتی و هفت رنگ قابل سفارش است. این گردنبند در داخل جعبه...
  • ست هدیه مردانه ژیار
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه مردانه ژیار شامل جاسیگاری، ادکلن جیبی و اسپری خوشبوکننده بدن از برند جانوین است.حجم عطر بلو دو شنل جانوین 25 میلی‌لیتر است و رایحه خنک و تلخ سحرانگیز این ادکلن با طبع ملایم خود مناسب تمام فصل‌ها به‌خصوص فصول گرم سال است. اسپری جانوین بلو شنل به حجم 200 میلی‌لیتر هم مکمل این ادکلن جیبی است. جاسیگاری این ست نیز از ورق استیل و...
  • گردنبند طرح سواروسکی مدل ستیلا (در 2 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند استیل ستیلا با طرح زیبا و دلربای خود با الهام از زیورآلات برند نام‌آشنا سواروسکی ساخته شده است. اولین چیزی که در پلاک گردنبند به چشم می خورد، گوی کریستالی خوش تراشی است که به زیبایی هرچه تمام تر می درخشد. در بالای این گوی سه ستاره زیبا به چشم می خورد که در اندازه های کوچک و بزرگ به دنبال هم چیده شده‌اند. این گردنبند در دو رنگ آبی و صورتی...
  • ادکلن مردانه JOHNWIN مدل ADVENTURE
    529,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    اگر به دنبال رایحه ی خنک و شیرینی می گردید که همیشه ردپای مسرور کننده ای از خودتان به جا بگذارید، پیشنهاد ما خرید ادکلن جانوین ادونتور مردانه با حجم 100 میلی متر با غلظت ادوپرفیوم است. این ادکلن محصولی پرطرفدار از برند محبوب و معتبر جانوین است که حقیقتاً رایحه دل انگیزی دارد. این ادکلن به خاطر طبع خنکی که دارد مخصوص روزهای گرم تابستان و بهار است.
  • گردنبند طرح سواروسکی مدل آپامه (در 3 رنگ)
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند استیل آپامه طراحی مدرن و خاصی دارد و به شکل یک قلب نیمه‌ بسته است. بر روی برجستگی‌های بالای قلب، کریستال‌های زیبا و ظریفی کار شده که درخشندگی آنها بسیار چشمگیر است. در وسط این قلب زیبا یک کریستال مکعبی کوچک قرار دارد که تولید برند سواروسکی است و جذابیت طرح گردنبند را چندین برابر کرده است. این گردنبند زیبا در 3 رنگ جذاب قابل سفارش...
  • گردنبند طرح سواروسکی مدل جغد شاخدار
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند استیل مدل جغد شاخدار از یکی از مدل های محبوب برند سواروسکی الهام گرفته شده و زیبایی آن مثال زدنی است. پلاک این گردنبند یک جغد بامزه و جذاب است که گویی با چشمان درشت خود به شما خیره شده است! بدن این جغد به شکل قلب است که از یک کریستال خوش تراش و پرزرق و برق تهیه شده است. این گردنبند در دو رنگ آبی و هفت رنگ قابل انتخاب است و در جعبه ویژه سواروسکی...
  • پک کادویی ادکلن، اسپری و آویز کیف آناشید
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک کادویی آناشید شامل ادکلن جیبی، اسپری بدن و یک آویز عروسکی بامزه است که می تواند یک کادو تولد جذاب برای خانم ها باشد.حجم ادکلن جیبی لامبر جانوین 25 میلی لیتر و اسپری بدن آن 200 میلی لیتر است. این ست اسپری و ادکلن با طبع خنکی که دارند مناسب استفاده در تمامی فصول خواهند بود. آویز کیف نیز به شکل یک نوزاد طراحی شده است و در رنگبندی مختلف موجود است و بصورت...
نمایش 337 - 352 از 919 آیتم