هدیه ها 

  • پک و ست هدیه
    پک و ست هدیه

    اگر به دنبال تهیه یک هدیه بی دردسر هستید و می خواهید هدیه شما شیک و چشمگیر باشد و مقبول و مورد پسند طرف مقابلتان نیز قرار بگیرد، بهتر است گزینه مورد نظرتان را از میان پک ها و ست های هدیه انتخاب کنید. یک پک هدیه و ست کادویی اگر که به دقت انتخاب شود می تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خشنود کند. این روزها ست های کادو زنانه و مردانه بسیاری در بازار می توان یافت که از نظر نوع محصول، شیوه طراحی و دیزاین، کیفیت و قیمت بسیار متنوع هستند و این خود قدرت انتخاب به شما خواهد بخشید. اما برای خرید یک پک و ست هدیه زنانه و مردانه سوالاتی پیش خواهد آمد که ما به چندتا از آنها در زیر پاسخ خواهیم داد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین ست های هدیه زنانه و دخترانه کدام ها هستند؟

    همانطور که گفتیم به دلیل تنوع پک های کادویی ممکن است هنگام انتخاب کمی سردرگم شوید و اگر بدانید که کدام محصولات محبوب تر، پرفروش تر و معمول تر هستند شاید انتخاب برایتان کمی آسان تر شود. با توجه به تجربه ای که در این ضمینه داریم می توان گفت ست های لوازم آرایشی و بهداشتی، پک های اسپری و ادکلن، ست های کیف پول و کمربند یا کیف پول و جاکارتی، ست و یا نیم ست زیورآلات، ست های ساعت و دستبند، پک لاک ناخن و یا رژ لب را می توان جزء بهترین ها برای کادو به دختران نوجوان تا زنان پا به سن گذاشته معرفی کرد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین پک های هدیه مردانه و پسرانه کدام ها هستند؟

    اگر بخواهیم عمومی ترین و پرطرفدارترین ست های هدیه مردانه را معرفی کنیم بدون شک ست های کیف و کمربند چرم طبیعی و مصنوعی اولین گزینه آن خواهد بود. بعد از پک های کیف و کمربند مردانه می توان به ست کروات و دکمه سر دست، ست ساعت و دستبند، پک های بهداشتی مردانه، ست اصلاح صورت، ست گردنبند و دستبند، ست های ادکلن و اسپری، ست های قمقمه جیبی، ست های فندک، زیرسیگاری و جاسیگاری، ست های خودکار و خودنویس، ست های لباس و یا لوازم ورزشی و غیره اشاره کرد.

    برای خرید یک ست هدیه خوب به چه نکاتی باید توجه داشت؟

    محصولاتی که در داخل یک پک کادویی قرار دارند را بایستی از نظر کیفیت، زیبایی و نوع طراحی، هماهنگی و هارمونی میان محصولات و همچنین مرتبط بودن اجزاء تشکیل دهنده با یکدیگر مورد بررسی قرار داد. نوع باکس و دیزاین محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

    قیمت تمام شده نیز جزء فاکتور های اساسی به حساب می آید که بایستی با محصولات پک و کیفیت آنها متناسب باشد. خرید یک پک هدیه ارزان قیمت همیشه ایده آل نیست شاید با کمی خرج بیشتر بتوان کیفیت بالاتری را تجربه کرد.

    اما یکی از مهمترین نکات، کاربردی بودن محصولات داخل پک کادو انتخابی ما برای فردی است که می خواهیم برایش هدیه را تهیه کنیم! سعی کنید قبل از انتخاب و خرید حتماً در مورد نیازهای طرف مقابل تحقیق کنید و متناسب با آن پک هدیه خود را انتخاب کنید.

    از کجا می توانیم ست و پک هدیه مناسب تهیه کنیم؟

    اگر گشتی در بازارهای بزرگ شهر خود بزنید حتماً می توانید پک های جذاب و باب میل خود را بیابید و خرید کنید. اما اگر وقت برای بازار گردی ندارید و میخواهید هر چه سریعتر محصول مورد نظر خود را تهیه کنید بهتر تا به فروشگاه ما تک کادو سر بزنید. ما در تک کادو پک های هدیه متنوعی را برای آقایان و خانم ها گردآوری کرده ایم که می توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

    ما علاوه بر ست های کادویی آماده و شرکتی، دست به کار شده و با گردآوری محصولات باکیفیت مرتبط پک های کادویی جذابی را تولید کرده ایم که مخصوص به خود ماست و در هیچ کجای دیگر نمی توانید مشابه آنها را بیابید. شما می توانید براحتی سفارش خود را در وبسایت ما ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل آن را به دستتان برسانیم.

  • ساعت مچی
    ساعت مچی
  • زیورآلات
    زیورآلات
  • کیف
    کیف
  • وسایل برقی و الکترونیک
    وسایل برقی و الکترونیک
  • فندک و جاسیگاری
    فندک و جاسیگاری
  • عروسک و اسباب بازی
    عروسک و اسباب بازی
  • سایر کادوها
    سایر کادوها
  • قمقمه جیبی
    قمقمه جیبی
  • ست کیف و کمربند
    ست کیف و کمربند
  • جعبه کادو
    جعبه کادو
  • ماگ و لیوان
    ماگ و لیوان

    خرید انواع ماگ و لیوان را می توانید در فروشگاه تک کادو تجربه کنید. انواع لیوان های سرامیکی، ماگ های مسافرتی و خاص را می توانید در تک کادو بیابید و به اعضاء خانواده و دوستان خود هدیه دهید. لیوان های خاص ماه های تولد و مناسبت های خاص در تک کادو عرضه می شوند.

  • عطر و ادکلن
    عطر و ادکلن
در صفحه
نمایش 881 - 896 از 919 آیتم
  • پک هدیه ولنتاین شماره 2
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ولنتاین شماره 2 از ترکیب چهار جزء تشکیل شده است که شامل یک عدد عروسک خرس، یک عدد ادکلن چنس چنل، یک عدد دسته گل کاغذی و ساک دستی هدیه می شود. اگر برای روز ولنتاین، برای عشق خود به دنبال خرید کادو هستید ما پک هدیه ولنتاین 2 را پیشنهاد می کنیم.
  • پک هدیه دخترانه ریو
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ریو شامل یک عدد ساعت مچی فانتزی Xian Beix ، یک عدد ادکلن 20 میلی لیتری RIO و جعبه بسیار شیک مخصوص هدیه است. این پک هدیه را می توانید برای زنان و دختران جوان و نوجوان تهیه نمایید و کادویی بسیار شیک و جذابی به حساب خواهد آمد.
  • ساعت زنانه haiyinsa
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی زنانه haiyinsa دارای طراحی فوق العاده زیبا و چشمگیری است. این ساعت فانتزی دارای بند طرح چرم پوست ماری بسیار جذاب و دارای قاب فلزی طلایی رنگ است. این محصول را می توانید با جعبه چوبی شیک مخصوص هدیه نیز سفارش دهید و آن را بعنوان کادو تولد برای عزیزانتان تهیه نمایید.
  • ساعت مردانه ADEXE مدل 010077D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ADEXE مدل 010077D ، ساعت مردانه با صفحه بزرگ و ظاهری ساده است. این ساعت دارای بند چرمی بسیار منعطف، قاب استیل و موتور ژاپنی فوق العاده باکیفیت می باشد. این محصول در دو رنگ طوسی و مشکی قابل سفارش است و با جعبه اصلی برای مشتری ارسال خواهد شد که می تواند تبدیل به یک کادوی تولد بسیار شیک شود.
  • ساعت مچی ADEXE مدل ARMY
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ADEXE مدل ARMY ساعت پسرانه اسپرت است که صفحه آن به شکل زیبایی طراحی شده و حال و هوای نظامی را منتقل می کند. این ساعت دارای بند چرمی مقاوم، موتور ساخت ژاپن و مجهز به روز شمار می باشد. می توانید این ساعت مچی زیبا را به عنوان کادو تولد برای پسر ها تهیه فرمایید.
  • ساعت مچی دخترانه GEBAO
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی زنانه GEBAO یک ساعت فانتزی بسیار زیبا و خوش ساخت است و برای خانم ها و دختران جوان بسیار مناسب است. این ساعت مچی در 5 رنگبندی زیبا موجود می باشد و همراه با جعبه بسیار شیک چوبی ارسال خواهد شد که می توانید آن را برای هدیه دختر ها تهیه نمایید.
  • عروسک جناب خان سایز بزرگ
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    عروسک جناب خان شخصیت محبوب برنامه خندوانه است که به سفارش رامبد جوان و عوامل سازنده خندوانه تولید شده است. عروسک جناب خان سایز بزرگ دارای ابعاد 33*60 سانتیمتر می باشد و از پارچه پولیشی بسیار باکیفیت تهیه شده است.
  • ساعت مچی مردانه کاسیو EFR-540
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EFR-540 یکی از مدل های بسیار زیبا و جدید کمپانی کاسیو به حساب می آید. این ساعت مچی اسپرت سه موتوره بوده و مجهز به روز شمار می باشد. این ساعت دارای درجه کیفی High Copy می باشد و نزدیکترین کیفیت به نمونه اصلی آن است که از نظر ظاهری نمی توان از اصلش تشخیص داد و از نظر کیفی هم با نمونه اصلی در رقابت بسیار نزدیک است.
  • ساعت مردانه سه موتوره کاسیو EF-560
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی سه موتوره کاسیو EF-560 یک ساعت مچی High Copy با موتورهای ژاپنی است. این ساعت مردانه در سه رنگ صفحه قابل سفارش بوده و مجهز به روز شمار و کرنومتر می باشد. این ساعت مچی دارای قاب و بند استیل است و همراه با جعبه اصلی کاسیو برای مشتری ارسال خواهد شد. در ضمن می توانید آن را به عنوان کادو برای آقایان نیز تهیه نمایید.
  • ساعت زنانه ADEXE مدل 001566D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مچی زنانه دارای طراحی بسیار مدرن و جدید است و دارای موتور ژاپنی بوده و از بند چرمی بسیار نرم و منعطف برخوردار است. این ساعت زنانه در 5 رنگ قابل سفارش می باشد و همراه با جعبه چوبی شیک مخصوص به خود ارسال خواهد شد که بسیار مناسب برای کادو دختر ها و زنان جوان می باشد.
  • ساعت مچی مردانه کاسیو مدل EFR-543
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی مردانه کاسیو EFR-543 یک ساعت سه موتوره با درجه کیفیHigh Copy است که از نظر ظاهری با نمونه اصلی آن هیچ تفاوتی نداشته و از نظر کیفی نیز با موتورهای ژاپنی که از آن برخوردار است با نمونه اصلی در رقابت تنگاتنگ است. این ساعت مچی مردانه دارای بند و قاب استیل بوده و مجهز به روز شمار می باشد. این محصول را می توانید به عنوان کادوی تولد بسیار شیک و چشمگیر...
  • ساعت مچی زنانه ESPIRIT مدل ES3101
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی زنانه ESPIRIT دارای طراحی مدرن و بسیار زیبایی است. بند و قاب این ساعت از ترکیب استیل و سرامیک ساخته شده است و رنگ آن ثابت است. این ساعت زنانه دارای موتور ژاپنی فوق العاده باکیفیت می باشد و در دو رنگ نقره ای و طلایی قابلیت سفارش دارد. این محصول همراه با جعبه چوبی مخصوص به خود ارسال خواهد شد که کادو و هدیه مناسبی برای خانم ها خواهد بود.
  • ست هدیه مردانه NB
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست سه تکه NB شامل یک عدد کیف پول کتی، یک عدد کیف پول جیبی و یک عدد کمربند با سگک بسیار زیبای استیل است که در بسته بندی و جعبه ویژه خود به زیبایی هر چه تمام تر چیدمان شده است. این ست زیبا بسیار مناسب برای هدیه پسر های جوان و یا آقایان میانسال می تواند بحساب آید.
  • لیوان(ماگ) لنزی
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    لیوان لنزی یک محصول خلاقانه و جالب است که در نگاه اول وقتی شما با آن نوشیدنی خود را میل کنید همه را متعجب خواهید کرد. این لیوان از جنس پلاستیک ABS ، سلیکون و استیل ساخته شده است. این محصول در 3 مدل قابل سفارش دادن می باشد و می توانید آن را به عنوان هدیه و کادو برای کسی که دوستش دارید تهیه نمایید.
  • عروسک جناب خان سایز کوچک
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    جناب خان شخصیت عروسکی برنامه خندوانه است که طرفداران بیشماری در سرتاسر ایران دارد. عروسک جناب خان سایز کوچک بسیار شبیه به نمونه اصلی تولید شده و از پارچه پولیشی مرغوب تهیه و دارای دوخت و ساخت با دقت و ظرافت است. این عروسک محبوب را می توانید برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان به عنوان هدیه تهیه فرمایید.
  • ساعت مردانه اسپرت کاسیو مدل EF-550
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی سه موتوره کاسیو EF-550 یک ساعت مردانه اسپرت با بند و قاب استیل می باشد که دارای سه موتور باکیفیت ژاپنی است و از نظر کیفیت دارای درجه High Copy می باشد. این ساعت مچی بسیار زیبا مجهز به روز شمار و کرنومتر بوده و تمامی اجزاء و عقربه های آن فعال است و نمایشی نیست. این محصول در دو رنگ صفحه مشکی و سفید قابلیت سفارش دارد و می توانید آن را بعنوان هدیه و...
نمایش 881 - 896 از 919 آیتم