هدیه ها 

  • پک و ست هدیه
    پک و ست هدیه

    اگر به دنبال تهیه یک هدیه بی دردسر هستید و می خواهید هدیه شما شیک و چشمگیر باشد و مقبول و مورد پسند طرف مقابلتان نیز قرار بگیرد، بهتر است گزینه مورد نظرتان را از میان پک ها و ست های هدیه انتخاب کنید. یک پک هدیه و ست کادویی اگر که به دقت انتخاب شود می تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خشنود کند. این روزها ست های کادو زنانه و مردانه بسیاری در بازار می توان یافت که از نظر نوع محصول، شیوه طراحی و دیزاین، کیفیت و قیمت بسیار متنوع هستند و این خود قدرت انتخاب به شما خواهد بخشید. اما برای خرید یک پک و ست هدیه زنانه و مردانه سوالاتی پیش خواهد آمد که ما به چندتا از آنها در زیر پاسخ خواهیم داد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین ست های هدیه زنانه و دخترانه کدام ها هستند؟

    همانطور که گفتیم به دلیل تنوع پک های کادویی ممکن است هنگام انتخاب کمی سردرگم شوید و اگر بدانید که کدام محصولات محبوب تر، پرفروش تر و معمول تر هستند شاید انتخاب برایتان کمی آسان تر شود. با توجه به تجربه ای که در این ضمینه داریم می توان گفت ست های لوازم آرایشی و بهداشتی، پک های اسپری و ادکلن، ست های کیف پول و کمربند یا کیف پول و جاکارتی، ست و یا نیم ست زیورآلات، ست های ساعت و دستبند، پک لاک ناخن و یا رژ لب را می توان جزء بهترین ها برای کادو به دختران نوجوان تا زنان پا به سن گذاشته معرفی کرد.

    پرفروشترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین پک های هدیه مردانه و پسرانه کدام ها هستند؟

    اگر بخواهیم عمومی ترین و پرطرفدارترین ست های هدیه مردانه را معرفی کنیم بدون شک ست های کیف و کمربند چرم طبیعی و مصنوعی اولین گزینه آن خواهد بود. بعد از پک های کیف و کمربند مردانه می توان به ست کروات و دکمه سر دست، ست ساعت و دستبند، پک های بهداشتی مردانه، ست اصلاح صورت، ست گردنبند و دستبند، ست های ادکلن و اسپری، ست های قمقمه جیبی، ست های فندک، زیرسیگاری و جاسیگاری، ست های خودکار و خودنویس، ست های لباس و یا لوازم ورزشی و غیره اشاره کرد.

    برای خرید یک ست هدیه خوب به چه نکاتی باید توجه داشت؟

    محصولاتی که در داخل یک پک کادویی قرار دارند را بایستی از نظر کیفیت، زیبایی و نوع طراحی، هماهنگی و هارمونی میان محصولات و همچنین مرتبط بودن اجزاء تشکیل دهنده با یکدیگر مورد بررسی قرار داد. نوع باکس و دیزاین محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

    قیمت تمام شده نیز جزء فاکتور های اساسی به حساب می آید که بایستی با محصولات پک و کیفیت آنها متناسب باشد. خرید یک پک هدیه ارزان قیمت همیشه ایده آل نیست شاید با کمی خرج بیشتر بتوان کیفیت بالاتری را تجربه کرد.

    اما یکی از مهمترین نکات، کاربردی بودن محصولات داخل پک کادو انتخابی ما برای فردی است که می خواهیم برایش هدیه را تهیه کنیم! سعی کنید قبل از انتخاب و خرید حتماً در مورد نیازهای طرف مقابل تحقیق کنید و متناسب با آن پک هدیه خود را انتخاب کنید.

    از کجا می توانیم ست و پک هدیه مناسب تهیه کنیم؟

    اگر گشتی در بازارهای بزرگ شهر خود بزنید حتماً می توانید پک های جذاب و باب میل خود را بیابید و خرید کنید. اما اگر وقت برای بازار گردی ندارید و میخواهید هر چه سریعتر محصول مورد نظر خود را تهیه کنید بهتر تا به فروشگاه ما تک کادو سر بزنید. ما در تک کادو پک های هدیه متنوعی را برای آقایان و خانم ها گردآوری کرده ایم که می توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

    ما علاوه بر ست های کادویی آماده و شرکتی، دست به کار شده و با گردآوری محصولات باکیفیت مرتبط پک های کادویی جذابی را تولید کرده ایم که مخصوص به خود ماست و در هیچ کجای دیگر نمی توانید مشابه آنها را بیابید. شما می توانید براحتی سفارش خود را در وبسایت ما ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل آن را به دستتان برسانیم.

  • ساعت مچی
    ساعت مچی
  • زیورآلات
    زیورآلات
  • کیف
    کیف
  • وسایل برقی و الکترونیک
    وسایل برقی و الکترونیک
  • فندک و جاسیگاری
    فندک و جاسیگاری
  • عروسک و اسباب بازی
    عروسک و اسباب بازی
  • سایر کادوها
    سایر کادوها
  • قمقمه جیبی
    قمقمه جیبی
  • ست کیف و کمربند
    ست کیف و کمربند
  • جعبه کادو
    جعبه کادو
  • ماگ و لیوان
    ماگ و لیوان

    خرید انواع ماگ و لیوان را می توانید در فروشگاه تک کادو تجربه کنید. انواع لیوان های سرامیکی، ماگ های مسافرتی و خاص را می توانید در تک کادو بیابید و به اعضاء خانواده و دوستان خود هدیه دهید. لیوان های خاص ماه های تولد و مناسبت های خاص در تک کادو عرضه می شوند.

  • عطر و ادکلن
    عطر و ادکلن
در صفحه
نمایش 897 - 912 از 919 آیتم
  • ساعت مچی سه موتوره کاسیو EF-558 دو رنگ
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-558 با قاب و بند دو رنگ طلایی-نقره ای یکی از پرفروشترین مدل های کاسیو به شمار می رود. این ساعت دارای سه موتور ژاپنی پرقدرت است و مجهز به کرنومتر، روز شمار و شمارنده ایام هفته می باشد. این ساعت دارای درجه کیفی High Copy می باشد و بند و قاب آن از جنس استیل است. این محصول همراه با جعبه اصلی ارسال می شود و می تواند کادویی زیبا و شیک برای پسر...
  • کیف مدارک طرح چرم مردانه
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف دستی مردانه از جنس فوم طرح چرم می باشد که از کیفیت دوخت و ساخت بالایی برخوردار است. این کیف دستی در دو رنگ مشکی و قهوه ای موجود است و همراه با ساک دستی هدیه ارسال خواهد شد که آن را برای هدیه آقایان بسیار مناسب می کند.
  • عروسک بچه فامیل دور
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    بچه فامیل، شخصیت عروسکی مجموعه کلاه قرمزی است. عروسک پولیشی بچه فامیل دور بسیار شبیه به نمونه اصلی آن تهیه و تولید شده و بسیار خوش ساخت و باکیفیت می باشد. این عروسک با مجوز های لازم تولید شده و کاملا قانونی و استاندارد تهیه شده است. این عروسک دوست داشتنی را می توانید به عنوان کادو تولد برای کودکان و نوجوانان تهیه کنید و آنها را سورپرایز و هیجان زده نمایید.
  • ساعت مچی مردانه بند چرمی کاسیو EF-506 GOLD
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کاسیو BEM-506 Gold یکی از پرفروشترین مدل های کاسیو بند چرمی می باشد. این ساعت دارای سه موتور ژاپنی بوده و مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته می باشد. این ساعت مردانه دارای بند چرمی فوق العاده باکیفیت و زیبایی نیز هست و در سه رنگبندی بند مشکی با صفحه مشکی و سفید و بند قهوه ای با صفحه سفید می باشد و همراه با جعبه اصلی کاسیو ارسال خواهد شد. در ضمن بسیار...
  • ساعت مچی کاسیو سه موتوره EF-558
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو مدل EF-558 یک ساعت سه موتوره با درجه کیفی High Copy است که موتورهای آن ژاپنی می باشد. این ساعت مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته می باشد و بند و قاب آن از جنس استیل است. این ساعت مچی مردانه زیبا را می توانید به عنوان کادو و هدیه تولد برای کسی که دوستش دارید تهیه نمایید.
  • عروسک مینیون
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    مینیون یکی از شخصیت های کارتونی محبوب این روزها بین کودکان، نوجوانان و حتی جوانان است. این عروسک پولیشی بسیار شبیه به شخصیت کارتونی آن ساخته شده و یک مینیون دو چشم است. این عروسک دوست داشتنی را می توانید به عنوان کادو تولد دختر و پسر تهیه فرمایید.
  • دسته گل کاغذی شماره 2
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این دسته گل زیبا از کنار هم قرار گرفتن گل های رز کوچک کاغذی دست ساز درست شده و با کاغذ کاهی شیک و رمان قرمز رنگ زیبایی تزیین شده است. از این دسته گل می توانید به عنوان مکمل هدیه اصلی استفاده کنید و به دلیل ماندگاری بالای آن نسبت به گل طبیعی می تواند یادگاری خوب و متفاوتی باشد.
  • کیف پول چرم کلوین کلاین و دیزل
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این کیف پول از چرم گاو ایرانی تهیه شده و بسیار باکیفیت و بادوام است و در دوخت و تولید آن نیز ظرافت و دقت بسیار بالایی به کار گرفته شده است. این محصول همراه با جعبه چوبی مخصوص به خود ارسال می شود و مناسب برای کادو تولد پسر ها و مردان جوان می باشد.
  • ساعت مردانه کاسیو EF-554
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-554 یک کپی بسیار باکیفیت (High Copy) از روی نمونه اصلی است. این ساعت مچی دارای سه موتور ژاپنی بوده و تمامی عقربه های داخل صفحه آن فعال می باشد و هیچکدام نمایشی نیست. کاسیو EF-554 دارای روز شمار است و بند و قاب آن استیل می باشد و همراه جعبه ارجینال کاسیو ارسال خواهد شد و می تواند کادو مردانه مناسبی برای آقایان جوان و میانسال بحساب آید.
  • موزن برقی دو کاره PROMAX مدل 3230
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    موزن دو کاره PROMAX را می توانید هم برای تمیز کردن موهای زائد گوش و بینی استفاده کنید و هم برای تمیز کرن ابروها، تنظیم خط ریش و زدن موهای زائد پشت گردن استفاده کنید. این موزن دوکاره دارای گارانتی 2 ساله شرکتی می باشد و همراه با ساک دستی هدیه ارسال خواهد شد. موزن PROMAX را به عنوان کادو برای پسرها و هدیه برای آقایان جوان و میانسال تهیه نمایید.
  • ساعت کاسیو مدل EF-558 طلایی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-558 GOLD دارای سه موتور ژاپنی باکیفیت بوده و کرنومتر دار است و مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته می باشد. این ساعت مچی از نظر کیفیت High Copy بوده و بند و قاب آن استیل می باشد. کادویی و هدیه مناسب برای آقایان و پسران.
  • ساعت مچی کاسیو مدل EF-554 طلایی
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-554 GOLD یک کپی بسیار با کیفیت (High Copy) و نزدیک به نمونه اصلی می باشد. دارای سه موتور ژاپنی و مجهز به روزشمار است و تمامی عقربه ها و اجزاء داخل صفحه فعال می باشد. این محصول همراه با جعبه اصلی ارسال خواهد شد. این ساعت مچی را می توان برای هدیه پسر ها و آقایان تهیه کرد.
  • پک هدیه شماره 5 آقایان
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه شمار 5 آقایان شامل یک عدد ادکلن 100 میلی لیتری ایفوریا، یک عدد کیف جیبی چرمی آرمانی و جعبه هدیه بسیار شیک مخصوص به خود است. این پک، کادو تولد مناسب برای پسران جوان و آقایان میانسال می باشد و از قیمت تمام شده مناسبی هم برخوردار است.
  • پک شماره 5 هدیه خانم ها
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه خانم ها شماره 5 شامل یک عدد ادکلن شنل (CHANEL) ، یک عدد شال و جعبه هدیه مخصوص آن می شود. این پک هدیه را می توانید به عنوان هدیه تولد برای دختر ها و خانم های جوان و نوجوان تهیه نمایید.
  • عروسک آقای همساده
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    آقای همساده یکی از عروسک های اصلی مجموعه کلاه قرمزی است. این عروسک پولیشی بوده و از کیفیت ساخت و دوخت بالایی برخوردار است و بسیار شبیه به نمونه اصلی تولید شده است. مناسب برای کادو دادن به کودکان و نوجوانان.
  • ست هدیه 10 تکه آرایش ناخن و ابرو
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست 10 تکه آرایش ناخن ابرو شامل 10 وسیله و ابزار برای مانیکور کردن ناخن های دست و پا و اصلاح و آرایش ابروها می باشد که در کیف مخصوص خود به شکل زیبایی چیدمان شده و قرار گرفته است. در ضمن این ست جعبه هدیه بسیار شیکی هم دارد که آن را برای هدیه و کادو تولد دختران و زنان بسیار مناسب می کند.
نمایش 897 - 912 از 919 آیتم